Tuli mieleen, että voisiko kokeilla jakaa kaupan taimia kahteen osaan heti ennen istutusta. Lähteekö kasvuun vai tarviiko olla tietty määrä juuristoa yhdessä paakussa? Kamalan kalliiksi nimittäin tulee jos tarvitsee ison satsin perennataimia, jos jakamalla taimen saisi nopeammin mullosta peittoon..
Taimien osto kaupasta
4
589
Vastaukset
- et,et
et saa tehdä niin
- taimen ensin kasvaa
Ei kannata kaupan pieniä taimia jakaa. Anna kasvaa maassa vaikka vuoden pari ja sen jälkeen jaa.
Jos et raski ostaa paljon taimia, kokeile kasvattaa siemenestä. - Missukka
Englantilaisessa puutarhaohjelmassa ykkösellä ainakin noin tehtiin. Oli kylläkin jokin perannapensas muistaakseni. Astiataimi jaettiin neljään osaan ja kahdeksaan osaan ja seurattiin taimien kasvua kuukauden ja kahden kuukauden päästä. Kuukauden päästä toiset oli selvästi korkeampia kuin toiset, mutta jo kahden kuukauden päästä molemmat oli yhtäsuuria. Lajista riippuen siis kannattaa kokeilla.
- jakaa
Jos on iso ja komea, minä olen jakanut ja hyvin ovat kasvaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837