Mikä elokuva on se missä mies ja nainen vaihtavat kehoa keskenään? siis vähän tyliin se lindsay lohan elokuva missä äiti ja tytär vaihtavat kehoa...
Tässä elokuvassa muistaakseni on myös kohtaus misää he valittavat psykologille "kun hän on mies ja minä nainen" tyliin :D
Mies ja nainen vaihtaa kehoa?
3
2222
Vastaukset
- Voi olla muitakin
Tämä tuli ekana mieleen:
http://www.imdb.com/title/tt0482527/ - mercan
Switch vuodelta 1991, mukana Ellen Barkin ja Jimmy Smits
- _Huuhkaja_
Entäs tää: The hot chick
Suosittu ja ilkeä Jessica on ihmeissään, kun hän huomaa päätyneensä kolmikymppisen äijänkörilään ruumiiseen. Kyseinen ketku Clive puolestaan löytää itsensä Jessican kehosta. Etsiessään tolkkua tapahtuneeseen Jessica oppii, miten pinnallista hänen elämänsä on ollut. Clive puolestaan päättää hyötyä teinitytön vartalosta ja aloittaa ryöstösarjan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464