Ravut yhdessä?

Pohtija

Onko kenelläkään kokemusta kahden ravun suhteesta? Olen itse rapu ja tavannut mukavalta vaikuttavan rapumiehen. Huomasin että en ole koskaan aikaisemmin ollut romanttisessa mielessä tekemisissä rapumiesten kanssa. Ystävyyssuhteissa olen aina tuntenut jotain yhteyttä ja ymmärrystä toisiin rapuihin.

4

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoisin

että voivat sopia hyvinkin yhteen :) ei kylläkään ole itsellä kokemusta. rapumiehiin tunnen yhteenkuuluvuutta ja helposti voi ystävystyä, mutten ole tainnut ikinä olla ihastunut rapuun :o

• Nimetön

HEIPPA!
      OLEN ITSE RAPUNAINEN, JA OLEN SAANUT OLLA 15 VUOTTA AIVAN IHANAN RAPU- MIEHEN KANSSA! MEILLÄ OLI TODELLA TOIMIVA SUHDE, JOKA PÄÄTTYI KUITENKIN TRAMAATTISESTI MIESRAPUNI ÄKKIKUOLEMAAN. SANOISIN KUTEN TÄÄSSÄ MUUTKIN OVAT TODENNEET, ETTÄ RAPU ON MITÄ "MONISÄRMÄISIN" TUNNEIHMINEN, RAUHAA RAKASTAVA, VAATIMATON, AHKERA, "HULLUNHAUSKA" MIES JA SEKSIKÄS! LISÄKSI MYÖS USKOLLINEN KUMPPANILLEEN. MUTTA ON SYYTÄ MUISTAA, ETTÄ RAPU EI SIEDÄ ARVOSTELUA LOUKKAANTUMATTA! LISÄKSI HÄNELLE SAATTAA TULLA TÄYDEN KUUN AIKAAN NS. MASENNUSKAUSI, JOTA PITÄÄ YMMÄRTÄÄ, SAMOIN KUIN RAVUN AJOITTAISTA YKSINOLEMISEN TARVETTAKIN. ROMANTIIKKAA TULEE SUHTEESSANNE KYLLÄ RIITTÄMÄÄN!!! SIIS SIITÄ VAAN, KYLLÄ HYVÄÄ TULEE...ONNEA TEILLE!

• NAINEN!

ÄLÄ VIITSI HUUTAA! Vaihda pienempiin kirjaimiin niin sinut otetaan ehkä helpommin todesta. Terv. Toinen rapunainen :)

• Rakastunu rapunainen

Tapasin juhannuspyhä yönä chätis ihanan miehen...siis rapumies.ollaan tiiviisti soiteltu päivittäin ja ensi kuussa tavataan.Tunteemme ovat samalla aaltopituudella.Meillä on aina hauskaa kun soittelemme.Nauretaan jutuillemme...elämme naurun avulla pitkään...emme taida kuolla koskaan,jos uskominen sanontaan :nauru pidentää ikää!Meillä on paljon samoja asioita...yllättävän paljon.Me ollaan "kaukorakastuneita".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      75
      4406
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3095
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3075
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      2152
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1269
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1186
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1055
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1045
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe