Onko kenelläkään kokemusta kahden ravun suhteesta? Olen itse rapu ja tavannut mukavalta vaikuttavan rapumiehen. Huomasin että en ole koskaan aikaisemmin ollut romanttisessa mielessä tekemisissä rapumiesten kanssa. Ystävyyssuhteissa olen aina tuntenut jotain yhteyttä ja ymmärrystä toisiin rapuihin.
Ravut yhdessä?
4
1064
Vastaukset
- uskoisin
että voivat sopia hyvinkin yhteen :) ei kylläkään ole itsellä kokemusta. rapumiehiin tunnen yhteenkuuluvuutta ja helposti voi ystävystyä, mutten ole tainnut ikinä olla ihastunut rapuun :o
- Nimetön
HEIPPA!
OLEN ITSE RAPUNAINEN, JA OLEN SAANUT OLLA 15 VUOTTA AIVAN IHANAN RAPU- MIEHEN KANSSA! MEILLÄ OLI TODELLA TOIMIVA SUHDE, JOKA PÄÄTTYI KUITENKIN TRAMAATTISESTI MIESRAPUNI ÄKKIKUOLEMAAN. SANOISIN KUTEN TÄÄSSÄ MUUTKIN OVAT TODENNEET, ETTÄ RAPU ON MITÄ "MONISÄRMÄISIN" TUNNEIHMINEN, RAUHAA RAKASTAVA, VAATIMATON, AHKERA, "HULLUNHAUSKA" MIES JA SEKSIKÄS! LISÄKSI MYÖS USKOLLINEN KUMPPANILLEEN. MUTTA ON SYYTÄ MUISTAA, ETTÄ RAPU EI SIEDÄ ARVOSTELUA LOUKKAANTUMATTA! LISÄKSI HÄNELLE SAATTAA TULLA TÄYDEN KUUN AIKAAN NS. MASENNUSKAUSI, JOTA PITÄÄ YMMÄRTÄÄ, SAMOIN KUIN RAVUN AJOITTAISTA YKSINOLEMISEN TARVETTAKIN. ROMANTIIKKAA TULEE SUHTEESSANNE KYLLÄ RIITTÄMÄÄN!!! SIIS SIITÄ VAAN, KYLLÄ HYVÄÄ TULEE...ONNEA TEILLE!- NAINEN!
ÄLÄ VIITSI HUUTAA! Vaihda pienempiin kirjaimiin niin sinut otetaan ehkä helpommin todesta. Terv. Toinen rapunainen :)
- Rakastunu rapunainen
Tapasin juhannuspyhä yönä chätis ihanan miehen...siis rapumies.ollaan tiiviisti soiteltu päivittäin ja ensi kuussa tavataan.Tunteemme ovat samalla aaltopituudella.Meillä on aina hauskaa kun soittelemme.Nauretaan jutuillemme...elämme naurun avulla pitkään...emme taida kuolla koskaan,jos uskominen sanontaan :nauru pidentää ikää!Meillä on paljon samoja asioita...yllättävän paljon.Me ollaan "kaukorakastuneita".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1885101- 181792
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka631636Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1271517Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s101497Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit511175Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961084Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249307980- 196945
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7840