Ravut yhdessä?

Pohtija

Onko kenelläkään kokemusta kahden ravun suhteesta? Olen itse rapu ja tavannut mukavalta vaikuttavan rapumiehen. Huomasin että en ole koskaan aikaisemmin ollut romanttisessa mielessä tekemisissä rapumiesten kanssa. Ystävyyssuhteissa olen aina tuntenut jotain yhteyttä ja ymmärrystä toisiin rapuihin.

4

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoisin

että voivat sopia hyvinkin yhteen :) ei kylläkään ole itsellä kokemusta. rapumiehiin tunnen yhteenkuuluvuutta ja helposti voi ystävystyä, mutten ole tainnut ikinä olla ihastunut rapuun :o

• Nimetön

HEIPPA!
      OLEN ITSE RAPUNAINEN, JA OLEN SAANUT OLLA 15 VUOTTA AIVAN IHANAN RAPU- MIEHEN KANSSA! MEILLÄ OLI TODELLA TOIMIVA SUHDE, JOKA PÄÄTTYI KUITENKIN TRAMAATTISESTI MIESRAPUNI ÄKKIKUOLEMAAN. SANOISIN KUTEN TÄÄSSÄ MUUTKIN OVAT TODENNEET, ETTÄ RAPU ON MITÄ "MONISÄRMÄISIN" TUNNEIHMINEN, RAUHAA RAKASTAVA, VAATIMATON, AHKERA, "HULLUNHAUSKA" MIES JA SEKSIKÄS! LISÄKSI MYÖS USKOLLINEN KUMPPANILLEEN. MUTTA ON SYYTÄ MUISTAA, ETTÄ RAPU EI SIEDÄ ARVOSTELUA LOUKKAANTUMATTA! LISÄKSI HÄNELLE SAATTAA TULLA TÄYDEN KUUN AIKAAN NS. MASENNUSKAUSI, JOTA PITÄÄ YMMÄRTÄÄ, SAMOIN KUIN RAVUN AJOITTAISTA YKSINOLEMISEN TARVETTAKIN. ROMANTIIKKAA TULEE SUHTEESSANNE KYLLÄ RIITTÄMÄÄN!!! SIIS SIITÄ VAAN, KYLLÄ HYVÄÄ TULEE...ONNEA TEILLE!

• NAINEN!

ÄLÄ VIITSI HUUTAA! Vaihda pienempiin kirjaimiin niin sinut otetaan ehkä helpommin todesta. Terv. Toinen rapunainen :)

• Rakastunu rapunainen

Tapasin juhannuspyhä yönä chätis ihanan miehen...siis rapumies.ollaan tiiviisti soiteltu päivittäin ja ensi kuussa tavataan.Tunteemme ovat samalla aaltopituudella.Meillä on aina hauskaa kun soittelemme.Nauretaan jutuillemme...elämme naurun avulla pitkään...emme taida kuolla koskaan,jos uskominen sanontaan :nauru pidentää ikää!Meillä on paljon samoja asioita...yllättävän paljon.Me ollaan "kaukorakastuneita".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      313
      3638
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2095
    3. By the way, olet

mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1319
    6. Haluatko S

vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe