Ravut yhdessä?

Pohtija

Onko kenelläkään kokemusta kahden ravun suhteesta? Olen itse rapu ja tavannut mukavalta vaikuttavan rapumiehen. Huomasin että en ole koskaan aikaisemmin ollut romanttisessa mielessä tekemisissä rapumiesten kanssa. Ystävyyssuhteissa olen aina tuntenut jotain yhteyttä ja ymmärrystä toisiin rapuihin.

4

1085

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoisin

että voivat sopia hyvinkin yhteen :) ei kylläkään ole itsellä kokemusta. rapumiehiin tunnen yhteenkuuluvuutta ja helposti voi ystävystyä, mutten ole tainnut ikinä olla ihastunut rapuun :o

• Nimetön

HEIPPA!
      OLEN ITSE RAPUNAINEN, JA OLEN SAANUT OLLA 15 VUOTTA AIVAN IHANAN RAPU- MIEHEN KANSSA! MEILLÄ OLI TODELLA TOIMIVA SUHDE, JOKA PÄÄTTYI KUITENKIN TRAMAATTISESTI MIESRAPUNI ÄKKIKUOLEMAAN. SANOISIN KUTEN TÄÄSSÄ MUUTKIN OVAT TODENNEET, ETTÄ RAPU ON MITÄ "MONISÄRMÄISIN" TUNNEIHMINEN, RAUHAA RAKASTAVA, VAATIMATON, AHKERA, "HULLUNHAUSKA" MIES JA SEKSIKÄS! LISÄKSI MYÖS USKOLLINEN KUMPPANILLEEN. MUTTA ON SYYTÄ MUISTAA, ETTÄ RAPU EI SIEDÄ ARVOSTELUA LOUKKAANTUMATTA! LISÄKSI HÄNELLE SAATTAA TULLA TÄYDEN KUUN AIKAAN NS. MASENNUSKAUSI, JOTA PITÄÄ YMMÄRTÄÄ, SAMOIN KUIN RAVUN AJOITTAISTA YKSINOLEMISEN TARVETTAKIN. ROMANTIIKKAA TULEE SUHTEESSANNE KYLLÄ RIITTÄMÄÄN!!! SIIS SIITÄ VAAN, KYLLÄ HYVÄÄ TULEE...ONNEA TEILLE!

• NAINEN!

ÄLÄ VIITSI HUUTAA! Vaihda pienempiin kirjaimiin niin sinut otetaan ehkä helpommin todesta. Terv. Toinen rapunainen :)

• Rakastunu rapunainen

Tapasin juhannuspyhä yönä chätis ihanan miehen...siis rapumies.ollaan tiiviisti soiteltu päivittäin ja ensi kuussa tavataan.Tunteemme ovat samalla aaltopituudella.Meillä on aina hauskaa kun soittelemme.Nauretaan jutuillemme...elämme naurun avulla pitkään...emme taida kuolla koskaan,jos uskominen sanontaan :nauru pidentää ikää!Meillä on paljon samoja asioita...yllättävän paljon.Me ollaan "kaukorakastuneita".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1233
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      824
    3. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      72
      719
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      240
      717
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      591
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      575
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      77
      560
    8. 37
      512
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      24
      505
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe