Meillä ei ole muuta
vain toisemme
ja rakkaus
Niin hän sanoi minulle
Hän levitti kätensä
piirtäen ilmaan ympyrän
kuin kehän perheensä suojaksi
Meillä ei ole muuta
vain rakkaus
Ja hän kosketti sydäntäni
kuin ei kukaan koskaan
Hän ja perheensä
He - kaukaa tulleet
Ja mitä minulla oli antaa
pieni pala lämpöä
ajatus
ei muuta
Vain rakkaus
Vain rakkaus
37
1175
Vastaukset
Suuren sydämmen runo. Surullisen kaunis. Kiitos :)
- Mysteriet
Vastauksesi lämmittää sydäntä!
- *runo64*
..se tärkein on.
auttaa jaksamaan elämän myrskyjen halki.
kantaa vaikeitten aikojen yli.
kuule,pidän parhaimpina runonasi tätä
vaikka on toivotonta laittaa niitä
järjestykseen kun kaikki niin hyviä on.
tämä runo vetosi ja kosketti.!!!
hyvä lumouksen mestari!!!- Mysteriet
Mutta niin riittämätön toisinaan...
Kiitos sanoistasi, ehkäpä Sinuun vaikuttaa sellainen tieto, että tämän runon tapahtumat ovat täyttä totta...
Kiitos vielä
- 'm-p'
puhuttelevalle runollesi.
ps. Kurkistin profiiliasi, jahka pilke ja flirtti saavat lavereita niin voit nimetä ne jo ;) tittelein maltti ja harkinta.- Mysteriet
Hersyvälle kommentillesi =)
Pahoin pelkään että Maltti ja Harkinta jäävät varjoon - sieltä on vauhdilla tulossa Kiirukaarina ja Vauhtivilma... :/
- *Rakkaudenlahja*
rakkaus riittää jos sitä vain on tarpeeksi ja se on aitoa.Kirjoitit uskomattoman hienolla tunteella joka on aito ja se johtuu siitä että sinun sydämes on lämmin ja se hehkuu sitä lämpöä ja aitoutta.Sydämelliset kiitokset!*halaan*
- Mysteriet
Haluaisin olla kanssasi samaa mieltä, mutta...
Joskus tunnen itseni kovin riittämättömäksi jlle rakkaus on vain sana :/
Minä kiitän Sinua, kauniista kommentistasi!
Sinussa asuu rakkaus - onnekseni =)
- lindalinda1
rikot sitä sopimusta, jos sitä nyt koskaan on
edes tehty, höh.
Tiedäthän
että koko maailmani olet Sinä
ennen niin tyhjän sylini lämpö
käsieni tarkoitus
Minulla ei ole mitään
Sinua ilman
Sinusta minä hengitän ja elän
jääthän tähän iäksi, jääthän ?
---
Upeus on runosi nainen !- Mysteriet
Mutta eihän se nyt minua koskenut =)
Sinun vastauksesi, sensijaan, se kosketti!
Syvältä, sydämestä asti!
Minä kiitän!
Ihan kun olisit tavannut vieraita ihmisiä jotka ovat avautuneet sinulle. SE on etuoikeus jos lähimmäinen saa kuulla tarinoita jostain kaukaa. Puhumattakaan rakkauden sanomasta. Tää oli tähän aamuun voimakas mulle, kiitos Mys, Tarkkis
- Mysteriet
Noin vuosi sitten tapasin tämän, 3-lapsisen, Irakilais-perheen, SPR:n vastaaottokeskuksessa... en ikinä unohda heitä, saati tarinaa jonka he minulle kertoivat!
Perheen pienen pojan katse muutti ikiajoiksi sydämeeni - se sulatti matkallaan kaikki esteet, sikäli kun niitä minulla edes on...
Minulla on vielä muutama ajatuksenpoikanen tehdä runo heidän tarinastaan... saa nyt katsoa =)
Kiitos, Tarkkis - sydämeni pohjasta asti!
- Tequila sunset
Auts! Syömmeen sattuva runo.
- Mysteriet
Älähän Sinä nyt siellä... =)
Upeaa, kaunista,,,,,sinä sen osaat taidolla.
Runoksi muotoilla.
Ihanaa kun sain taas lukea.
Kiitos.- Mysteriet
Kiitos Sinulle!
Komenttisi ovat aina iloisia hymyjä täynnä =)
- *MURUKULTA*
Tässä kävi jo kylmätväreet! Kääk!
Siis mikä energia! Mitä!! Mitä!! :O
Jaaaaa...kolmas kerta...'Kops!' Myyty!! Voitte viedä Murukullan pois! Seuraava!
Missä minä olen..?...Mys,,Kiitos..istun tähän...- Mysteriet
Tuu tolokkuihis jo - tääl tarttis imuroida =)
Mie Sinnuu meinannu, että imuroida pitäis, mut noi Sun koipes on hiukka tiel tos =))
Juu *silittelee varovasti* hän istuu siinä vaan, mää laita rammari soimaa - kuunteleppa ko Hormonaaliset sistersit laulaa; ♫♫♪eldankajärven jäääää on taaksejäänyttä elämääää...♫♪ ☺ How meni, sisters??
Tää kiittää!
- Minänoita
Sinulla Mys.
Koskettava,todellakin.
Ja miten oletkaan osannut
sen sanoiksi laittaa!- Mysteriet
Minä kiitän!
Kirjoitit kovin kauniisti... =)
Tiiäkkö!
Minunnii potkukelkasa istuu parraalla paekalla
rakkaus, vaik onkii jo kesä koht:)))
:DDDDDD- Mysteriet
Onk Sun trampparees renkkat sit - ko muute voi tul tua hiekkatie päi lärvi, enne ko huamaaka ? =)
Kiva ko polkasit tänneki - mää tarjo kaffet ja syrämunki (_)3
- cocoz_vanilla
... ja siinä on se kaivattu alku
yheiselle taipaleelle. Kaikki muu
järjestyy kyllä.
Yksinkertaisen näpsäkkä runo,
ja siten ihana!- Mysteriet
Jumalat olivat heidän puolellaan...
Kiitos ajatuksestasi ja kauniista palautteesta!
- *roxette*
'
Mulla menee vieläkin kylmät väreet!
Näin runosi kuvina, koko matkan, kuin näkynä.
Minusta tuli kertalaukauksella nöyrä ihailijasi.
Täytyy mennä itkemään tämä. Kiitos!!- Mysteriet
Ja minä onneton kun joskus moitiskelin lyhyitä viekkeitäsi... mikä paukapää!
Rox, miljoonat kiitokset ihanista sanoistasi!
PS; Olen monesti ajatellut runona sitä hahmoa, mistä kirjoitit siellä toisaalla... voisit oikeastaan kokeilla! - *roxette*
Mysteriet kirjoitti:
Ja minä onneton kun joskus moitiskelin lyhyitä viekkeitäsi... mikä paukapää!
Rox, miljoonat kiitokset ihanista sanoistasi!
PS; Olen monesti ajatellut runona sitä hahmoa, mistä kirjoitit siellä toisaalla... voisit oikeastaan kokeilla!'
saako hengittää? ;D
Jos oikein muistan, arvelit lyhyiden virkkeiden tekevän tekstistä helposti luettelomaisen - paitsi, jos se on tahallista ts. tehokeino. No, totuushan on, että sinulle siitä tuli luettelo, vaikka kuinka tavoittelin, mitä tavoittelin.
Arvostan suoraa puhetta. Usein joudun kysymään lisäselityksiä, kun olen opetellut pois luulemisen taudista; nykyään luulen aika harvoin. Tosin täällä netissä taidan sortua siihen enemmän kuin 'ulkomaailmassa'. Johtunee siitä, että kysymyksen ja vastauksen välillä voi olla päiviäkin, tai joskus jää kokonaan vaille vastausta. *vinkkaa silmää*
Ilahduttavaa, että olet ajatellut... entäs jos kokeillaan molemmat? - Mysteriet
*roxette* kirjoitti:
'
saako hengittää? ;D
Jos oikein muistan, arvelit lyhyiden virkkeiden tekevän tekstistä helposti luettelomaisen - paitsi, jos se on tahallista ts. tehokeino. No, totuushan on, että sinulle siitä tuli luettelo, vaikka kuinka tavoittelin, mitä tavoittelin.
Arvostan suoraa puhetta. Usein joudun kysymään lisäselityksiä, kun olen opetellut pois luulemisen taudista; nykyään luulen aika harvoin. Tosin täällä netissä taidan sortua siihen enemmän kuin 'ulkomaailmassa'. Johtunee siitä, että kysymyksen ja vastauksen välillä voi olla päiviäkin, tai joskus jää kokonaan vaille vastausta. *vinkkaa silmää*
Ilahduttavaa, että olet ajatellut... entäs jos kokeillaan molemmat?Minä jotenkin tunnistin Sinussa itseni...
Tavassasi kirjoittaa - halussasi kirjoittaa, siinä oli niin samaa kuin mitä minun pääni sisällä on ollut =)
Sain jonkinlaisen oivalluksen tuossa noin vuosi sitten, kun aloin kirjoitella tänne.
Aiemmin halusin kirjoittaa novelleja, mutta tämä runouden lyhyt tapa niin tunteiden ilmaisuun kuin tarinankerrontaan vei mukanaan...
Sinun tarinasi hahmon minä "näin" heti silmissäni hyvin runollisena - ja sen miten se vaati tulla kirjoitetuksi =)
Tämä vie mukanaan! - Mysteriet
Mysteriet kirjoitti:
Minä jotenkin tunnistin Sinussa itseni...
Tavassasi kirjoittaa - halussasi kirjoittaa, siinä oli niin samaa kuin mitä minun pääni sisällä on ollut =)
Sain jonkinlaisen oivalluksen tuossa noin vuosi sitten, kun aloin kirjoitella tänne.
Aiemmin halusin kirjoittaa novelleja, mutta tämä runouden lyhyt tapa niin tunteiden ilmaisuun kuin tarinankerrontaan vei mukanaan...
Sinun tarinasi hahmon minä "näin" heti silmissäni hyvin runollisena - ja sen miten se vaati tulla kirjoitetuksi =)
Tämä vie mukanaan!Viesti esiin!
Hittovie
- Yölintu**
elekieli ja miten suloisesti kirjoitit, mulla hymyillyttää,
"Hän levitti kätensä
piirtäen ilmaan ympyrän
kuin kehän perheensä suojaksi"
kun just eilen oltiin ystävien kaa iltaa istumassa ja sit ulkomaalainen nainen kertoi, että kaupasa joku tummaihoinen mies, joka ei osannut suomea ja hän oli mennyt erään mummon luo ja yrittänyt elekielellä, että missähän on kanamumnia ja oli laittanut kädet kainaloihin ja äännellyt "kanamaisesti" mustat silmät suurina muummo raukka oli peräänytynyt nurkkaan,,ja pelännyt,,,
ja tää rouva joka osas kieliä pelasti tän mummorukan,, :)))
ihanasti kirjoitit, ja koko maailmaa rakkautta tarvitsee,,
oot kyllä oikea sanamysi!! ihana ja lämpöinen on sydämesi ja suuri sellainen, :)))- Mysteriet
Saatan kuvitella... ai kamala :D
Ja koko maailmassa sitä rakkautta on!
Kiitos Tirpunen - ihana ja lämpöinen hali lähtee nyt Sinulle!
- AmandaK
kahlattua tämän sivun runot uskollisesti läpi, mihin törmäsinkään!
Tässä on jotain niin ehjää, niin herkkää. Tähän voisi jokainen ihminen maan päällä pyrkiä, vain rakkauteen. Joka ei sitten koskaan kuitenkaan ole vain rakkautta.- Mysteriet
Kiitän jälleen Sinua ihanista sanoistasi!
Hullua miten rakkaus yhtäältä on kaikki ja toisaalta se ei tunnu riittävän edes välttämättöminpään...
Mutta se on alku - ja sehän on tärkeintä =)
Sinullako oli antaa vain rakkaus, no johan…
eihän tuon sanan yhteydessä voi käyttää vain sanaa.
No, sen varmaan tiesitkin ja senkin, että upeen runon aiheesta kirjoitit!
Kiitos Mys!- Mysteriet
Kiitos Sinulle!
On tilanteita jolloin rakkauskaan ei yksin riitä...
Toivon että olisin kirjoittanut sellaisen runon, että se kertautuu!
- Liona
jostain syystä runosi eilen,
lukiessani sen nyt
osaan vain sanoa; loistavaa!- Mysteriet
Minä kiitän Sinua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601