Kyllä nyt on VaakaNainen ymmällä???
Törmännyt KalatMieheen ja kaikki on ihan sekaisin. Vaa'an pitäisi olla se jahkailija, mutta tuntuu että KalaHerra vie tällä kertaa voiton.
Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tilanteesta? Saakohan tästä kahden jahkailijan suhteesta mitenkään toimivaa? Vai pitäisikö sitä nyt VaakaNaisen muuttaa toiminta tapaansa, ei kylläkään tule olemaan helppoa.
Yhdessäollessa homma toimii kuitenkin todella hyvin kaikilla osa-alueilla.
Kokemuksia VaakaN / KalatM ????
VaakaNainen / KalatMies
5
1190
Vastaukset
- ikävä
En pistäisi sitä silti horoskooppien piikkiin, mutta... aikansa mies vei ihan kivasti minun ohjaillessa, mutta sitten tämä herkkä kalamies sairastui psyykkisesti ja se oli lopulta tämän tarinan loppu. (katselin kyllä pitkään, mutta hänen muuttunut käytös jatkuvine pettämisineen vei voiton ja erosimme.)
Kalan herkkyys vetoaa, mutta entä jos se on liikaa meikäläisille? Haluan kuitenkin samaan aikaan myös voimaa. Ollaan sitä niin vaikeita, vai mitä? Sinkkuna sitä vaan ollaankin nykyään...- anonyymi81
huomasin kanssa että kalamieheni ei ollut ihan tasapainossa henkisesti, ja ne kaikki valheet, ja pettämiset... Huokaus.. Kuinka tyhmä annoinkaan hänen satuttaa minua niinkin pitkään..
- anonyymi81
Seurustelin kalamiehn kanssa, se oli kauheeta.
Kala oli niin itsekeskeinen, eikä ottanut huomioon kuin omat tarpeensa.- Bjjboy
Älkääpi ihmiset yleistäkö, niin monta erilaista ihmistä kumminkin mahtuu yhden merkin alle ja joskus jopa monet ovat täysin erilaisia mitä ns, pitäisi olla merkkien mukaan :) mutta onhan niitä susiakin olemassa niissä lampaitten vatteissa (koskee joka horoskooppia, ei pidä lähteä ratkaisemaan ihmissuhteita sen mukaan minkä horoskoopin toinen omaa)... No mutta ei mulla muuta. :)
- anonyymi81
Bjjboy kirjoitti:
Älkääpi ihmiset yleistäkö, niin monta erilaista ihmistä kumminkin mahtuu yhden merkin alle ja joskus jopa monet ovat täysin erilaisia mitä ns, pitäisi olla merkkien mukaan :) mutta onhan niitä susiakin olemassa niissä lampaitten vatteissa (koskee joka horoskooppia, ei pidä lähteä ratkaisemaan ihmissuhteita sen mukaan minkä horoskoopin toinen omaa)... No mutta ei mulla muuta. :)
Sanoinkin että kala kenen kanssa seurustelin, kerroin omasta kokemuksestani. Niin katson etten ole yleistänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183941Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892273Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1261729- 761444
- 1571433
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91054Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34704- 27691
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25661- 45648