Tästä yhdistelmästä olisin kiinnostunut? Mies skopu ja naarasleijona, molemmat hyvin tyypillisiä merkkinsä edustajia..ikävä kyllä..
Ihan jos on omakohtaista kokemusta tai vierestä olet seurannut tälläsiä suhteita/ kaveruksia niin olisin kiitollinen havainnoista:D
Leijonalle skopu?
7
1459
Vastaukset
- tummakutri
olen 8 kk seurustellut skorppioni miehen kanssa,itse olen leijona. eikä valittamista, molemmat toki itsepäisiä, mutta välillämme vallitsee uskomaton kemia ja jotain sanoinkuvaamatonta verrattuna aiempiin suhteisiini.. hän on tosin hieman mustavalkoinen ajattelussaan välillä, muttei se ainakaan vielä ole pahemmin häirinnyt :) avoimesti keskustelemalla olemme saavuttaneet paljon ja oppineet hyvin ymmärtämään toistemme erilaisuutta. korviani myöten rakastunut olen. toivotan onnea myös sinulle
- vatauksestas..
Oli oikein mukava kuulla, että homma teillä toimii:D Aika outoo kyllä, ettei kukaan muu osaa kertoo täst yhdistelmästä mitään. Imeisesti ei siis ole kovin yleinen parivaljakko...
- taiska
vatauksestas.. kirjoitti:
Oli oikein mukava kuulla, että homma teillä toimii:D Aika outoo kyllä, ettei kukaan muu osaa kertoo täst yhdistelmästä mitään. Imeisesti ei siis ole kovin yleinen parivaljakko...
välill mennää aika vuoristorataa ,ystäville huippu ,sängyssä idearikas ,pitää toista itsestäänselvänä ja flirtti mahtava muita kohtaan sitä itseänsä kuitenkaan tarkoittamatta ja ei kannata suututtaa piikki pistää ja kovaa..vahvoja luonteita kumpainenkin..tsemppiä
- --------
taiska kirjoitti:
välill mennää aika vuoristorataa ,ystäville huippu ,sängyssä idearikas ,pitää toista itsestäänselvänä ja flirtti mahtava muita kohtaan sitä itseänsä kuitenkaan tarkoittamatta ja ei kannata suututtaa piikki pistää ja kovaa..vahvoja luonteita kumpainenkin..tsemppiä
Tukahduttavaa voi olla puolin ja toisin, kun leijona ei välttämättä ymmärrä skorpionin syvällisyyttä eikä skorpioni leijonan iloisuutta ja sosiaalisuutta.Mutta en mitään suurempia analyysejä tekisi ilman tietoa nousumerkeistä ja muista planeettasijainneista.Mutta ei se välttämättä huono yhdistelmä ole, mene ja tiedä :)
- skorpparimies
-------- kirjoitti:
Tukahduttavaa voi olla puolin ja toisin, kun leijona ei välttämättä ymmärrä skorpionin syvällisyyttä eikä skorpioni leijonan iloisuutta ja sosiaalisuutta.Mutta en mitään suurempia analyysejä tekisi ilman tietoa nousumerkeistä ja muista planeettasijainneista.Mutta ei se välttämättä huono yhdistelmä ole, mene ja tiedä :)
Nappiin! Leijonanainen on sosiaalinen ja nauttii keskipisteenä olemisesta, mutta skorpionimies haluaa olla suhteessa ykkönen. Skorpionimiehen intohimoisuus viettelee naisen, mutta naisen on jaksettava antaa skorpparille tilaa olla se kukko.
- Skorpioni miehen kanssa
Meillä on ihan hyvin mennyt ainakin nämä kolme vuotta... Välillä huonommin ja välillä paremmin, mutta niinhän kaikissa suhteissa... Minä ainakin olen oppinut skorpioni mieheltä rauhallisuutta ja ettei pidä huomista miettiä nauttii vaan tästä päivästä... Suuttuessaan hän kyllä on todella kylmä ja inhottavan välinpitämätön minua kohtaan n. päivän ajan, mutta sitten on taas normaali. Minun skorpionini ei onneksi ole flirttaileva muita naisia kohtaan, sitä en sietäs... :) Vain mulle saa flirttailla... :P Minä ainakin olen onnellinen, mutta hellyydenosoitukset skopun puolelta on vähentyneet vuosien vieriessä, mutta tavallaan suhde on taas muuttunut vakaammaksi, ei riitoja paljoa... Ihanaa olla yhdessä!
- Nimetön
Ja otetaan mukaan yksi tällainen missä on päinvastainen tilanne kuin edellisissä, eli skorppari N ja leo M.
"Yhdessä" oltiin puolitoista vuotta. Tai niin minä luulin. Leo seurusteli kun tapasimme ja kun aloimme seurustelemaan&muutimme yhteen, ex:n piti olla poissa kuvioista. Mutta..näinhän ei sitten ollutkaan. Pitkä tarina, mutta lopputulos oli, että leo oli koko tuon "yhteiselomme" ajan exänsä kanssa. Asuivat yhdessä. Ja suhteemme "päättymistä" , puoli vuotta aiemmin olivat ostaneet yhteisen kodin (???!!)
Eli leo on niin hyvä valehtelija, näyttelijä ja ympäripuhuja, että epäilyksetkin hän saa puhuttua hyödykseen ja kohta huomaat itse olevasi mahdollinen pettäjä ja petturi.
Leijonathan on tunnetusti tuollaisia monen naisen miehiä, kun taas skorpion on yhdelle ihmiselle omistautuja. Ja näin ollen meillä on ehkä vahvemmat tunteet..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982