Olen aika monta vuotta harrastanut musiikkia mm. Kitaran soittoa. Nyt jostain syystä parin kuukauden aikana musiikki on alkanut "maistua puulta". En saa enää samoja kiksejä biisin oppimisesta soittamaan kitaralla tai hyvän kappaleen kuuntelusta kuin ennen. Toki musiikkia kuuntelen vieläkin päivittäin mutta jostain syystä se ei enää kosketa minua niin syvältä kuin ennen. Tunnistan soinnut ja kaiken mikä
soittimesta kuuluu.. mutta en osaa ottaa niistä iloa irti. En voi edes kutsua sitä musiikiksi enää. Harmittaa kovasti ja ihmetyttää mihin into hävisi, koska olisin todella mielelläni kehittänyt itsäni pitemmällekkin musiikissa.
Musiikistä lähti se hohto
Warbarbie
2
552
Vastaukset
- Lellukainen
Pidä vähän taukoa välillä, jospa se inspiraatio sieltä taas löytyisi.
- molli
tympääntymiskausia mullakin on joskus ollu pianonsoitossa, pidä tosiaan taukoa ni kyllä ne ohi menee.. Ei musiikin voima oikeasti kuole koskaan!!:) Masennus vaikuttaa myös siten ettei mikään tunnu enää miltään mutta toivottavasti tästä ei oo sun kohdalla kyse. Hyvää kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297