Minä pelkään
sinun jälkeesi jäävää
huutavaa tyhjyyttä,
mitä jos minä
palaan
siihen pelottavaan
pimeään
niihin hetkiin
jolloin olen jo luovuttanut,
mitä jos
minua ei kukaan
sinun jälkeesi näe
mitä jos
minäkin sokeudun
ja hukun
päädyn niihin hetkiin
missä merkitys
ei tunne nimeään
eikä vastaa
elämän kaipaaviin huutoihin.
Edesmennyttä
7
174
Vastaukset
- Mysteriet
Käyt täällä nykyään aivan liian harvoin!
Silmät ehtivät välillä unohtaa, miten upeasti kirjoitat ja shokki tulee joka kerta kun avaa runosi kauneuden...
On kaunis!
Raastavan kaunis!- AmandaK
Mie menin iha hiljaseksi.
Kiitän nöyräsrti vaikka en omassa itsekritiikissäni pysty allekirjoittamaan noita ylistyssanoja :)
Sinä pistit takin nurin ja käänsit raavitun sisimpäsi, ainakin minun silmieni eteen.
Olet sanojenkäytön Superlahjakkuus,
etkä väitä vastaan nyt, tämä on käsky!:)
Mieletön runo!- AmandaK
eikai tuoho sitte parane mittää sanoa :D muutaku notta kiitos :D
- lindalinda1
Ei tämäkään tee poikkeusta helkkari vieköön !
" mitä jos
minua ei kukaan
sinun jälkeesi näe
mitä jos
minäkin sokeudun
ja hukun "
Ja koko hiivatin satuttavuus taas * huoks *- AmandaK
Mitä mä ny tohon sanoisin, kun että tiedät miten paljon kiittäisin jos sanainen varastoni vastineeksi sanoillesi riittäisi edes puoliksi.
Silti joudun vain näin laimeasti toteamaan:
Kiitos, ystäväiseni, kiitos.
- ei...
ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538