Mielisairaalakeikka

Wiina on viisasten juoma - vajaasti kehittyneet älköön siihen kajotko!
Otin työmaalla aluksi lääkkeeksi lopulta häiriöksi asti wäkiviinaa.

Jouduin pahnoille. Töistäkin tuli kenkää. Jatkoin viihteellä.
Hyväsydäminen vuokraemäntä tuli keskenyön sanomaan, että huomenna on
sulla sitten kassit rapulla, ellet lopeta hillumistas.

Aamulla eväät olkalaukkuun ja taksilla B-mielisairaalaan.
Eivät aluksi noteeranneet mitenkään. Onneksi tuhdit eväät toivat ö asennetta.

Kaikki valkotakkiset haukuin surkeiksi tunareiksi, aina lääkäriä myöten.
Antoivat 5 min aikaa poistua laitoksesta polliisin uhalla.

Sentään antoivat lähetteen - klinikalle. Niiden napit ja lihaliemet kait auttoivat.

Puhun työpaikkasi takas jos suostut terapiaan sanoi niiden yks johtaja - mielestäni
minua juopomman näköinen.

Terapia alkoi ja pääsin työhön. Terapeutin kaa tuli hirmuinen riita Martin Lutherista.
Sillä terapeutilla oli mielestäni liian kristillispohjaiset lähtökohdat.
Totta kai ristillisyyden tunnen - mut pakassa on 3 muuta maata.

Potkujen saanti oli niin paha takaisku, etten uskaltanut sen koommin örveltää töissä ollessa.

Tämä oli työvuosien aikana. Ei silloin ollut nykyisen kaltaisia "katkaisuleirejä".

4

449

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhannushanu.

Eipä ole tullut mielipuolihoitoon yritettyä, ei tosin väkiselläkään laitettu.

Mutta klinikalla joskus on pitänyt käydä. Niin, uskontoa tuputtuva terapeutti aiheutti sen, etten ihan pikku kummasta sinne mene. Tuputti uskoaan vaikka rautalangasta väänsin, etten ollut tullut kirkkoon, vaan hakemaan apua juopottelu ongelmaan.

Jos on alkoholi ongelma, ei sen lisäksi tarvitse mitään uskonnollista ongelmaa riesakseen.

• jotkut juopot

on raitistuneet tulemalla uskoon.

• ihan sama
        jotkut juopot kirjoitti:

on raitistuneet tulemalla uskoon.

mihin uskoo kuhan johonkin. ellei kiinnosta niin mikään ei ole ärsyttävämpää kun uskonnon tuputtaminen -se saattaa ajaa avunhakijat kauaski pois! Ja jorpakkoon takas.

• ei-ateisti
        ihan sama kirjoitti:

mihin uskoo kuhan johonkin. ellei kiinnosta niin mikään ei ole ärsyttävämpää kun uskonnon tuputtaminen -se saattaa ajaa avunhakijat kauaski pois! Ja jorpakkoon takas.

Tämä on asia, jota en vaan tajua. Itse olen ihan uskovainen ja yllätys yllätys, siitä huolimatta alkoholi on jonkinasteinen ongelma. Aika suurikin toisinaan. Jotenkin tuntuu siltä, että uskonnon tai uskoon tulon taakse pakenevat... siis pakenevat todellisuutta tms. Ihan yhtä lailla kuin minä pakenen silloin, kun on tarvetta juoda (aina ei jaksa tätä alituista elämän paskaa). Mun mitta on täynnä lässytyksestä uskoon tulemiseen ja sitä kautta raitistumiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      58
      1656
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      365
      1162
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      137
      940
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      14
      784
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      622
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      598
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      558
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      46
      542
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      485
    Aihe