Mielisairaalakeikka

Wiina on viisasten juoma - vajaasti kehittyneet älköön siihen kajotko!
Otin työmaalla aluksi lääkkeeksi lopulta häiriöksi asti wäkiviinaa.

Jouduin pahnoille. Töistäkin tuli kenkää. Jatkoin viihteellä.
Hyväsydäminen vuokraemäntä tuli keskenyön sanomaan, että huomenna on
sulla sitten kassit rapulla, ellet lopeta hillumistas.

Aamulla eväät olkalaukkuun ja taksilla B-mielisairaalaan.
Eivät aluksi noteeranneet mitenkään. Onneksi tuhdit eväät toivat ö asennetta.

Kaikki valkotakkiset haukuin surkeiksi tunareiksi, aina lääkäriä myöten.
Antoivat 5 min aikaa poistua laitoksesta polliisin uhalla.

Sentään antoivat lähetteen - klinikalle. Niiden napit ja lihaliemet kait auttoivat.

Puhun työpaikkasi takas jos suostut terapiaan sanoi niiden yks johtaja - mielestäni
minua juopomman näköinen.

Terapia alkoi ja pääsin työhön. Terapeutin kaa tuli hirmuinen riita Martin Lutherista.
Sillä terapeutilla oli mielestäni liian kristillispohjaiset lähtökohdat.
Totta kai ristillisyyden tunnen - mut pakassa on 3 muuta maata.

Potkujen saanti oli niin paha takaisku, etten uskaltanut sen koommin örveltää töissä ollessa.

Tämä oli työvuosien aikana. Ei silloin ollut nykyisen kaltaisia "katkaisuleirejä".

4

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhannushanu.

Eipä ole tullut mielipuolihoitoon yritettyä, ei tosin väkiselläkään laitettu.

Mutta klinikalla joskus on pitänyt käydä. Niin, uskontoa tuputtuva terapeutti aiheutti sen, etten ihan pikku kummasta sinne mene. Tuputti uskoaan vaikka rautalangasta väänsin, etten ollut tullut kirkkoon, vaan hakemaan apua juopottelu ongelmaan.

Jos on alkoholi ongelma, ei sen lisäksi tarvitse mitään uskonnollista ongelmaa riesakseen.

• jotkut juopot

on raitistuneet tulemalla uskoon.

• ihan sama
        jotkut juopot kirjoitti:

on raitistuneet tulemalla uskoon.

mihin uskoo kuhan johonkin. ellei kiinnosta niin mikään ei ole ärsyttävämpää kun uskonnon tuputtaminen -se saattaa ajaa avunhakijat kauaski pois! Ja jorpakkoon takas.

• ei-ateisti
        ihan sama kirjoitti:

mihin uskoo kuhan johonkin. ellei kiinnosta niin mikään ei ole ärsyttävämpää kun uskonnon tuputtaminen -se saattaa ajaa avunhakijat kauaski pois! Ja jorpakkoon takas.

Tämä on asia, jota en vaan tajua. Itse olen ihan uskovainen ja yllätys yllätys, siitä huolimatta alkoholi on jonkinasteinen ongelma. Aika suurikin toisinaan. Jotenkin tuntuu siltä, että uskonnon tai uskoon tulon taakse pakenevat... siis pakenevat todellisuutta tms. Ihan yhtä lailla kuin minä pakenen silloin, kun on tarvetta juoda (aina ei jaksa tätä alituista elämän paskaa). Mun mitta on täynnä lässytyksestä uskoon tulemiseen ja sitä kautta raitistumiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe