43 härkämies jota olen tapaillut puolivuotta on rauhallinen, toiminnoissaan todella pedantti. Herkkä ja loukkaantuu helposti.
Romanttinen, omistava ja mustasukkainen, joskus ihan tyhmistä ja pienistä.
Todella hidas ja boheemi. Laiska ja mukavuudenhaluinen. Rakastaa hyvää ruokaa ja herkkuja. Suklaata, jäätelöä ja muita..
Viihtyy mielellään kotona. Ei mikään sosiaalinen ja verbaalinen. Itse olen vesimiehenä todella puhelias ja sosiaalinen. Joskus häiritsee..
Rakastaa elokuvia ja kaikkea mikä liittyy pc- laitteisiin ja scifi-ohjelmiin.
Häristä sanotaan, että ovat seksuaalisia.. JOO, voivat olla, mutta minä vesimiesnaisena olen vielä enemmän.. Odottaa, että minä naisena lähestyn häntä..
Ei päästä millään omiin asioihin, Haluaa, että olemme yhdessä mahdollisimman paljon. Vieressä pitäisi olla, vaikka olisi muutakin tekemistä..
Olin tyttöjen kanssa terassilla ja viestejä tuli paljon ja yritti soitella usein..
Hemmottelee mielellään minua. On ostanut kalliin laukun, kellon..
Kärsimätön. Haluaa ostaa omakotitaloa, vaikka olemme olleet yhdessä vasta muutaman kuukauden.
Ei mikään erityinen lapsirakas/ eläinrakas.. Itse pidän paljon..
Hyviä asioita ovat pehmeys, herkkyys, romanttisuus, huomaavaisuus..
Huonoja: Liika pedanttisuus, kuiva huumorintaju, hitaus, negatiivisuus asioissa...
Ennen poltti, mutta lopetti.. Selvinpäin todella huono puhumaan, mutta humalassa rohkea.. Silloin puhuu..
Millaisia teidän härät ovat? Onko mitään samaa..
Kiitos!!
Onko kellään samanlaista!
2
773
Vastaukset
- vierailija
Näköjään ei sulle tarkoitettu (härkä)mies kun on noin paljon valittamista.. ehkä tilanne helpottuisi jos pistäisit poikki ja etsisit muuta.. mutta koska tämä härkäherra todella tuntuu pitävän sinusta hän todennäköisesti alkaa soitella perääsi vielä sitten.. mutta jos juttu ei tyydytä sinun kannalta niin kannattaako?
- HärkäTÄR
Olen ollut kolmevuotta härkämiehen kanssa ja tunnistin kirjoituksestasi jotain samaa. Minun "härkäni" on paksuniskainen aivan sanankin muodossa. Hän on aina omillaan, on erittäin varovainen laskemaan lähelleen, mutta pääsen joskus "näkemään" hänen sisälleen, eli joskus näyttää tunteitaan,,hän on aina itse, itse,itse(niinkuin minäkin) Hän katsoo paljon kaikkea tv:stä, eli häntäkin kiinnostaa sellaiset asiat.Ja se lähestyminen seksi asiassa on aivan samoin kuin sinulla. Hidas.Milloin haluaa, niin on kyllä nopeakin. Hänellä on myös muita nais suhteita jotka kieltää ??mutta tiedän ,,että on.Väittää ettei ole mustasukkainen, mutta olen huomannut kun ei puhu eikä pukahda, että nyt puristaa ja pahasti??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525220- 783698
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212198Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172