hyvät

ihmiset, apua.

olen tässä tapaillut vesimiesnaista tovin. nainen on kaikin puolin sellainen jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni. pari päivää sitten hän uskaltautui taas asteen lähemmäksi. ei puhu tunteistaan mutta herkkyys paljasti jotain uutta. en kuitenkaan ole kuullut hänestä sen jälkeen mitään.
mikä ihme tätä ihmistä vaivaa? teinkö jotain väärin? tuntuu, että välillämme tapahtui jotakin enemmän mutta hän "karkaa käsistä" vai karkaako? en ole painostanut, en patistanut. haluaisin vain pitää lähellä mutta en tiedä miten. hänen tunteensa ovat uskoakseni erittäin lämpimät myös minua kohtaan enkä siis tiedä mistä kiikastaa. pitäisikö minun tehdä jotain? ottaa yhteyttä? olemme molemmat jo keski-ikäisiä, joten kokemusta ihmissuhteista löytyy jne.
olisin kiitollinen pienistäkin vinkeistä. t.rapumies.

3

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesisex

Ota yhteyttä ihmeessä häneen ja kysy suoraan, onko kiinnostunut. Me ollaan "karkailevia" vaikka lähelle halutaankin. Usko hänen silmien ja kosketuksen välittämään viestiin.

• veskarista

Olette jo keski-ikäisiä. Kun silloin jokaisella meistä on jo menneisyyttä (rasitteenakin), voi olla vaikea muuttaa tapojaan ja vanht asiat tuppaavat tulemaan uuteenkin suhteeseen. Seurustelun tarkoituksena on yleensä tutkailla yhteensopivuutta ja tuollainen käytös veskarilta ei lupaa kyllä hyvää. Se mitä se on nyt on sitä suhteessakin, eikä se siitä miksikään muutu. Joillekin tuollainen sopii, mutta ei kaikille. Yleensäkin sanon - ensivaikutelma on se mikä ratkaisee. Saat toivoa tai odottaa, mutta turhan sen teet. Olen elänyt yhteistä elämää vesimiesnaisen kanssa ja olen joutunut hyväksymään paljon asioita, jotka mielestäni voisivat olla toisinkin. Vesimiehiä on monenlaisia tietysti, mutta tuon tyypin tunnen. Vesimies on ilmanmerkki ja sen ajatukset eivät ole vättämättä fyysisellä tasolla kuten esim. maanmerkeillä. Pääasia että et halua muuttaa toista. Haluatko itse muuttua, sitä joudut pohtimaan.

• Vesimies61

Heips! Tämä tuntuu tutulta,näin me teemme kun ollaan epävarmoja,tunteista ja itsestämme.Tilanne on minulle aivan tuttu..Itselläni on aivan sama ongelma menossa.Haluan/en tiedä mitä haluan.Ehkä tämä tulee siitä että on ollut huonoja kokemulsia ja luulen että en ehkä sitten kelpakkaan niin kun olen? Ja minullakin Rapu vastakkainen osapuoli..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13535
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8159
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      72
      4308
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      3407
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      401
      1300
    Aihe