Olen nyt kevään aikana muutaman kerran joutunut todistamaan tummanharmaan uusikorisen Volvo S40 T5:n öykkäröintiä Helsingissä, taajama-alueella. Autossa on tummanharmaat aluvanteet ja takalasin verho. Kuski silmälasipäinen pulleahkonaamainen mies.
Ajotapa on kamala. Raju tuplaylinopeus, kovat kiihdyttelyt, etuilu, koukkiminen bussikaistalle ja siitä taas lyhyeen väliin toisen kaistan jonoon jne.
Mikä ihme tuota kaveria riivaa? Onko kyse automallin (tehokas turbo) mukanaan tuoma ylivoimaisuuden tunne, vai onko kyse perimmältään vakavasta luonneviasta? Kyydissä istuu joskus nainen, ilmeisesti vaimo. Eikö häntäkin jo pelota tai muutoin arveluta miehensä meno?
Öykkäri-S40
Helsingissä....
3
828
Vastaukset
- Näitä riittää
Eiköhän suuri osa volvokuskeista ole luonnevikaisia jo alkujaan...
Alä välitä, toivo vaan etteivät tiet kohtaa..., yleensä darwin hoitaa tuollaiset jossain vaiheessa maan rakoon.Täytyyhän poikien päteä jossain, kotona essu odottaa ja vauvan kakkapyykki tiskien jälkeen.
- Faaraon perintöpoika
Aika paljon näkee juuri nelikymppisiltä Volvoilta tuollaista toimintaa. Kun rahat eivät riitä isompaan, pitää kiinnittää huomiota jollakin toisella tavalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964