Ihan haalea viiva?

Kysymysmerkkinä..

Moi!

Teinpä tuossa eilen raskaustestin, merkiltään Aconin Early Detection, 10 mlU/ml, eli herkän.. Kattelin siinä tulosta sivusilmällä ja en huomannu mitään erikoista. Lähin siinä kauppaa ja unohin testin ihan tyystin B-)

Kaupasta ku palasin niin muistin testin ja olin nakkaamassa sitä roskiin MUTTA huomasin siinä ihan hailakan viivan, piti tarkistaa mieheltäkin että näkeekö se :p ja näkihän se.. Vertasin sitä uuteenki "ei tekemättömään" testiin ja viiva siinä oli.. mutta tosi haalia..

Kysymys siis onkin että voiko se vaikuttaa että testi oli lojunu siinä about parisen tuntia ja näyttää sen takia sitä viivaa.. ?:|
Vai voinko olla raskaana, viime vuoto oli 5-9.4.. että voiko testi vielä etes näyttää jos on käyny nuin... hyvin :)

8

1730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierailija

      Itselle kävi samalla tavalla,että viivaa en huomannut heti,vasta tunnin päästä satuin vilkaisemaan kun jäi se testi vielä pöydälle lojumaan.Se eka viiva oli kyllä niin haamuinen ettei sitä oikein uskonut todeksi vaikka se erottuikin. Tänään tein uuden testin ja haamuviiva oli vahvistunut...Katsellaan...

      • .....

        ite oon samaan testiin saanut just noita roskishaamuja, mut just siks siinä sanotaan, et ei saa tietyn ajan jälkeen enää tulkita... Ne ei useimmiten merkkaa mitään


    • hyvät ihmiset

      ette voi lukea ohjeita? Jos ohjeissa sanotaan että testin tulos ei ole luettavissa/luotettava 15 min kuluttua niin sitten asia on niin... sitten tehdään uusi testi esim parin päivän kuluttua.

      Testiin tulee viiva (haalea tai kuinka vaan) jos olet raskaana heti sen "vaikutusajan" sisällä.

      Ymmärrän että monet kovasti toivovat olevansa raskaana, mutta se "haamuviiva" ei muuta todellisuutta.

      • alkuperäinen.-.-.-.-.

        olisi viikkoja tänään jo 6 3 joten kyllä testin olisi pitänyt näyttää plussa ihan testiajan sisällä jos raskaana olisit. Joillakin kyllä hcG nousee veressä äärimmäisen hitaasti, ja silti kaikki on ollut hyvin.

        Ite tein alkuvuodesta Apteekin oman raskaustestin kp 27/28 ja sain negan joka muuttui reilun tunnin kuluttua roskishaamuksi. Tuo haamuni on masussani nyt ja potkii kovasti =) Raskausviikkoja 23 =)

        Mutta mulla ei ole kokemusta tuosta raskaustestistä jonka olit tehnyt. Tee ylihuomenna uusi testi. HcG tuplaantuu joka toinen päivä, joten luulisi sen silloin jo näyttävän plussan testiajalla jos masussasi on salamatkustaja =)

        Tsemppiä!!


      • Nimetön
        alkuperäinen.-.-.-.-. kirjoitti:

        olisi viikkoja tänään jo 6 3 joten kyllä testin olisi pitänyt näyttää plussa ihan testiajan sisällä jos raskaana olisit. Joillakin kyllä hcG nousee veressä äärimmäisen hitaasti, ja silti kaikki on ollut hyvin.

        Ite tein alkuvuodesta Apteekin oman raskaustestin kp 27/28 ja sain negan joka muuttui reilun tunnin kuluttua roskishaamuksi. Tuo haamuni on masussani nyt ja potkii kovasti =) Raskausviikkoja 23 =)

        Mutta mulla ei ole kokemusta tuosta raskaustestistä jonka olit tehnyt. Tee ylihuomenna uusi testi. HcG tuplaantuu joka toinen päivä, joten luulisi sen silloin jo näyttävän plussan testiajalla jos masussasi on salamatkustaja =)

        Tsemppiä!!

        Meillä esikosta (nyt 3-v) raskaustesti näytti todella vaaleaa viivaa suoranaisesti haamua.. tein testin kotona koska iltapäivällä oli tiedeossa lääkärissä otetun testin tuloksen soitto enkä malttanut oottaa. Vauvaa ei ollut mitenkään suunniteltu ja tuli ihan "puskan"takaa, mutta todella iloisena yllätyksenä kylläkin :)Luulinkin että lääkäri ilmoittaa etten ole raskaana, koska kotitestin tulos oli NIIN epämääräinen, mutta kyllä se lääkäri ilmoitti että raskaana ollaan ja nyt poika 3-v :) Nyt toinen tulossa joulukuun alussa ja raskaustestiin ilmestyi heti selkeät todella tummat viivat eli epäselvyyttä ei ollut tämän kohdalla ;) En usko noihin roskishaamuihin. Uskon ettet ole vain huomannut kauppaa lähtiessäsi todella haaleaa viivaa ja olet siis ihan oikeesti raskaana!! Tsemppiä sinulle!!! :)


      • tehkää ja tulkitkaa
        alkuperäinen.-.-.-.-. kirjoitti:

        olisi viikkoja tänään jo 6 3 joten kyllä testin olisi pitänyt näyttää plussa ihan testiajan sisällä jos raskaana olisit. Joillakin kyllä hcG nousee veressä äärimmäisen hitaasti, ja silti kaikki on ollut hyvin.

        Ite tein alkuvuodesta Apteekin oman raskaustestin kp 27/28 ja sain negan joka muuttui reilun tunnin kuluttua roskishaamuksi. Tuo haamuni on masussani nyt ja potkii kovasti =) Raskausviikkoja 23 =)

        Mutta mulla ei ole kokemusta tuosta raskaustestistä jonka olit tehnyt. Tee ylihuomenna uusi testi. HcG tuplaantuu joka toinen päivä, joten luulisi sen silloin jo näyttävän plussan testiajalla jos masussasi on salamatkustaja =)

        Tsemppiä!!

        Siinä käy joskus niin että kun se testi on tehty jokin aika sitten niin siitä kontrolliviivasta sekoittuu väriä siihen testiviivaan ja se näyttää vähän positiiviselta testiltä. Niitä testejä ei saa tulkita enää pakkauksen ohjeissa lukevan ajan jälkeen.


    • tehdä

      sitä "ei testaamatonta"testiä??? moni tossa kirjotteli tuloksista,mutta kyllä minä uskon et jos haalea viiva tulee vaik sen 15 min jälkeenkin,se on plussa. ei se viiva siihen huvin vuoksi poksahda..onnea vaan.ittel kävi ihan sama. vippasin tosin ekan testin liian äkkii vessanpönttöö..ennenku tajusin et perskule vast 2min menny..no onneksi ärrän paketissa 2 testiä,ja tein uuen niin haalee plus.joka toinen pv tein uuden ja vahvistu vaan..perjantaina eka ultra..vähäkö pelottaa.....mutta onnea sinulle tuhat kiloa :)

    • kiinnostunut kuulemaan

      Teitkö uutta testiä ja jos teit niin mitä näytti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe