Pitäisi saada tietokoneelle ohjelma ja oheislaite, joka tarkkailee, tuleeko input-liitäntään virta. Ohjelmaan voisi tulla vain yksinkertaisesti ilmoitus "Virta päällä".
Miten saisin tehtyä kys. laitteen? Eli millainen ohjelma, laite ja mikä portti?
Onko netissä ohjeita tällaisten rakenteluun? Jos on, niin saa kertoa.
C++ Oheislaiteohjelmointi
2
435
Vastaukset
- hemmoit
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms709368(VS.85).aspx
pinni joka on kytketty nappiin, aloita vaikka normaalilla tikulla, ja tulostele tietoa napista.
lopuksi tarvitset kaapelin, ja jännite tason muunoksen? kysy elektronikka puoleta.
sarja portti, kirjoitin portti ovat muita vaihtoehtoja... - Nero Burner
oli joku vuosi sitten valmiit speksit tasapainolaudan sahailuun ja kutkentäkaapelin kolvailuun sekä ohjelmoimiseen muistaakseni visuaaliceellä, mutta mä käänsin sen cplusplussalle enkä kolvaillut kaapelia kuin vasta viimetingasa, koska oli äärettömänkin varma projektini onnistumisesta, kun siähen sarjaporttiin voi ohjelmointivaiheessa laittaa yhtä hyvin hyppylankoi pinnistä toiseen, jotka simuloivat virtoja päällä ja virtoja pois päältä sen laudan eri kallistusantureissa. Ja sit vasta mä sahailin ja höyläilin fanerista sen laudan ja liimasin siähen niitä antureit ja kolvasin siitä sarjakaapelista liitätntäjohdon ysikasiseen, kun mulla oli omat koodit ceellä. Sen laudan vuoksi mä olen näin tasapainoinen ihmisenä. Suurkiitos MB: n ohjelmointinarikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077763
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1126026- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 592997
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066