Pitäisi saada tietokoneelle ohjelma ja oheislaite, joka tarkkailee, tuleeko input-liitäntään virta. Ohjelmaan voisi tulla vain yksinkertaisesti ilmoitus "Virta päällä".
Miten saisin tehtyä kys. laitteen? Eli millainen ohjelma, laite ja mikä portti?
Onko netissä ohjeita tällaisten rakenteluun? Jos on, niin saa kertoa.
C++ Oheislaiteohjelmointi
2
445
Vastaukset
- hemmoit
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms709368(VS.85).aspx
pinni joka on kytketty nappiin, aloita vaikka normaalilla tikulla, ja tulostele tietoa napista.
lopuksi tarvitset kaapelin, ja jännite tason muunoksen? kysy elektronikka puoleta.
sarja portti, kirjoitin portti ovat muita vaihtoehtoja... - Nero Burner
oli joku vuosi sitten valmiit speksit tasapainolaudan sahailuun ja kutkentäkaapelin kolvailuun sekä ohjelmoimiseen muistaakseni visuaaliceellä, mutta mä käänsin sen cplusplussalle enkä kolvaillut kaapelia kuin vasta viimetingasa, koska oli äärettömänkin varma projektini onnistumisesta, kun siähen sarjaporttiin voi ohjelmointivaiheessa laittaa yhtä hyvin hyppylankoi pinnistä toiseen, jotka simuloivat virtoja päällä ja virtoja pois päältä sen laudan eri kallistusantureissa. Ja sit vasta mä sahailin ja höyläilin fanerista sen laudan ja liimasin siähen niitä antureit ja kolvasin siitä sarjakaapelista liitätntäjohdon ysikasiseen, kun mulla oli omat koodit ceellä. Sen laudan vuoksi mä olen näin tasapainoinen ihmisenä. Suurkiitos MB: n ohjelmointinarikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat993157Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191448Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341380Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053