Olen ystävän kipeä nuori tytön tyllerö.
Etsin ystäväksi kaikenlaisia ihmisiä. Iällä ei oo välii eikä millään muulla, vaan se riittää, että oisit ystäväni.
Kirjoita minulle s-postia os. [email protected]
Tahtooo ystävän...
5
449
Vastaukset
- lololololololololol
oletko todellakin oikeassa elämässä niin huono solmimaan ihmissuhteita? olet varmasti lihava, raitasukkanen anime- tai yaoifani ja omistat vähintään yhden neko-hupparin. sinulla on marimekko-laukussasi kuvia lempi j-rock bändistäsi ja olet säälittävä. ja toi S-CHAN EI OLE SÖPÖÄ EIKÄ MITENKÄÄN OMAPERÄISTÄ, HAUSKAA TAI ERIKOISTA.
menepäs nyt kesäloman kunniaksi hankkimaan ystäviä ihan sieltä maailmasta.Mikä tärkeilevä teinix se sinä sitten olet? Jos toinen haluaa kavereita niin MIKÄ SIINÄ ON NIIN KAMALAA SUN MIELESTÄ? Taidat itse olla joku teinihoro kaljajuoppo jonka kaikki kaverit puhuu siitä vaan paskaa 24/7!
Joten painuppas siitä juomaan kesäloman kunniaksi ja puhumaan omista ystävistäsi myös paskaa ja jätä s-chan rauhaan ^^ olisi tietenkin mukava jos painuisit vittuun tältä palstalta kun et animesta ja mangasta pidä näköjään. Mene muualle haukkumaan ihmisiä vai etkö uskalla?- minim
Kuules ^^ mitä HITTOA TEET TÄLLÄ KESKUSTELU PALSTALLA JOS ET TAJUA!!! joten mene juomaan niiden pikku ystäviesi kanssa jotka luulevat olevansa kanssasi jotain, mutta ette todellakaan ole yhtään sen parempia kuin muut! olette vain säälittäviä, ku esitätte niin. Oikeasti kaikki muut nauravat teille lol-tyttö.
- minimi jatkaa
Kukakohan se tässä säälittävä on?? heh ei ainakaan s-chan vaan sinä! ja muuten mitä luulet tietäväsi manga ja anime faneista tai j-rockari faneista. et taida tietää heistä yhtään mitään. Ja sitä paitsi MEILLÄ on sentään rohkeutta olla erinlaisia kuin teillä :p
Otsikosta voitkin jo päätellä, minä tutustuin s-chaniin tällä palstalla. ^^ Että revi siitä. Ja "lololololololololol" on kanssa aika persoonaton nimi joten heti ensimmäisenä ennen kuin tulet muille uhoamaan niin mieti itsellesi persoonallinen, hauska tai erikoinen nimimerkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202081
- 1561977
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281926Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141192- 51987
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789