Vuonna 2010 kun salkkarit saa päätöksen, niin voishan ne alkaa näyttää salkkareit ekast jaksost uudestaan. Onhan sellasiakin nähty. Haluisin niiin kauheest et ne sen tekis. No kyllähän ne kesäl niit vanhoi näyttää mut silti. Se olis ihanaa. 2010 sit alkais salkkarit alusta. Jos innontuitte niin käykääpä ilmottamassa toiveenne Salattujenelämien nettisivuille Palaute osioon.
2010 se loppuu :(
42
4795
Vastaukset
- *Elsi*
Ihan hyvin 2010 voidaan taas tehdä uusi sopimus sarjan jatkumisesta. Onhan tässä vuosien varrella uutisoitu moneen kertaan, että Salkkarit loppuu, mutta sopimus on aina syntynyt.
- Sitten kun...
Salatut Elämät voisi ehkä ihan hyvin lopettaa 2010, jos sarjassa ei enää silloin ole yhtään syksyn ja kevään 2007- 2008 aikana tai aikaisemmin näytellyttä vakituista näyttelijää. Tai no katsotaan lähempänä sitten jos silloin on sopiva lopettaa niin lopetetaan. Jos ei oo sopiva niin ei lopeteta.
Mutta parempi sarja on lopettaa vielä kun se on menestyvä esim jos 2010 on edelleen per jakso reilusti yli 700 000 katsojaa tai jotain kun odottaa että sarjan katsoja luvut laskevat. Vai halutaanko meillä Suomessa esittää sarjaa kauemmin kuin Kauniita ja Rohkeita Amerikoissa. Kun Kauniit ja Rohkeat lopppu ja Salatut Elämät oon ohittanut sen tuotantokausissa niin ollaanko sitten vasta valmiita lopettelemaan ja päästäisiinkö jo guinesiin. - Sonja 13
Sitten kun... kirjoitti:
Salatut Elämät voisi ehkä ihan hyvin lopettaa 2010, jos sarjassa ei enää silloin ole yhtään syksyn ja kevään 2007- 2008 aikana tai aikaisemmin näytellyttä vakituista näyttelijää. Tai no katsotaan lähempänä sitten jos silloin on sopiva lopettaa niin lopetetaan. Jos ei oo sopiva niin ei lopeteta.
Mutta parempi sarja on lopettaa vielä kun se on menestyvä esim jos 2010 on edelleen per jakso reilusti yli 700 000 katsojaa tai jotain kun odottaa että sarjan katsoja luvut laskevat. Vai halutaanko meillä Suomessa esittää sarjaa kauemmin kuin Kauniita ja Rohkeita Amerikoissa. Kun Kauniit ja Rohkeat lopppu ja Salatut Elämät oon ohittanut sen tuotantokausissa niin ollaanko sitten vasta valmiita lopettelemaan ja päästäisiinkö jo guinesiin.Olen samaa mieltä asiasta että, jos salkkarit loppuu 2010 niin voitaisiin aloittaa salkkarit alusta alkaen, sillä salkkarit ovat menneet todella huonoon suuntaan . En halua olla epäkohtelias , mutta ne jotka haluavat että, salkkarit alkaa alusta alkaen niin käykää kirjoittamassa tänne ja ne taas jotka haluavat , että salkkarit jatkuvat niin tekevät saman jutun , niin sitten nähdään oliko alkuperäiset salkkarit paljon kiinostavammat ja hyvemmät ja suosituimmat , kuin 2006 alkaen , toivon , että salkkarit loppuisivat, olisi kyllä ollut kiva nähdä , että mitä oikein tapahtuu mutta , katsojat varmaan eivät enään jaksa katsoa salkkareita ja enkä jaksa enään itsekkään. Uudet näyttelijät jotka tulevat nyt syksyllä salkkareihin niin on kiva tutustua teihin silti ja paljon onnea teille ja hyvää Kesää kaikille salkkareiden näyttelijöille jopa niille jotka ovat poistuneet sarjasta ja olleet alkuperäisimmissä mukana sekä niille jotka ovat poistuneet vuosina 2000-2001-2002-2003 -2004 ja 2005 ja myös oikein hyvää kesää kaikille, katsojille on ollut kiva seurata salkkareita alusta alkaen.
- aasiantuntija
Sonja 13 kirjoitti:
Olen samaa mieltä asiasta että, jos salkkarit loppuu 2010 niin voitaisiin aloittaa salkkarit alusta alkaen, sillä salkkarit ovat menneet todella huonoon suuntaan . En halua olla epäkohtelias , mutta ne jotka haluavat että, salkkarit alkaa alusta alkaen niin käykää kirjoittamassa tänne ja ne taas jotka haluavat , että salkkarit jatkuvat niin tekevät saman jutun , niin sitten nähdään oliko alkuperäiset salkkarit paljon kiinostavammat ja hyvemmät ja suosituimmat , kuin 2006 alkaen , toivon , että salkkarit loppuisivat, olisi kyllä ollut kiva nähdä , että mitä oikein tapahtuu mutta , katsojat varmaan eivät enään jaksa katsoa salkkareita ja enkä jaksa enään itsekkään. Uudet näyttelijät jotka tulevat nyt syksyllä salkkareihin niin on kiva tutustua teihin silti ja paljon onnea teille ja hyvää Kesää kaikille salkkareiden näyttelijöille jopa niille jotka ovat poistuneet sarjasta ja olleet alkuperäisimmissä mukana sekä niille jotka ovat poistuneet vuosina 2000-2001-2002-2003 -2004 ja 2005 ja myös oikein hyvää kesää kaikille, katsojille on ollut kiva seurata salkkareita alusta alkaen.
No ei salkkarit ainakaan huonompaan suuntaan ole mennyt vuodesta 2005, milloin näitä kesän uusintajaksoja on näytetty. Nämä vanhat ovat todella tylsää katseltavaa, kun ei noissa jaksoissa ole mitään muuta kuin pelkkiä parisuhdeongelmia. Uusissa jaksoissa sentään on jotain muutakin.
Ja salkkareita ei todellakaan toivo näytettävän uusintana alusta asti. Jotain uutta tilalle, ennemmin kuin jotain jo silloin kolmatta kertaa ruudussa pyörivää 1. kautta, - -.-
Sonja 13 kirjoitti:
Olen samaa mieltä asiasta että, jos salkkarit loppuu 2010 niin voitaisiin aloittaa salkkarit alusta alkaen, sillä salkkarit ovat menneet todella huonoon suuntaan . En halua olla epäkohtelias , mutta ne jotka haluavat että, salkkarit alkaa alusta alkaen niin käykää kirjoittamassa tänne ja ne taas jotka haluavat , että salkkarit jatkuvat niin tekevät saman jutun , niin sitten nähdään oliko alkuperäiset salkkarit paljon kiinostavammat ja hyvemmät ja suosituimmat , kuin 2006 alkaen , toivon , että salkkarit loppuisivat, olisi kyllä ollut kiva nähdä , että mitä oikein tapahtuu mutta , katsojat varmaan eivät enään jaksa katsoa salkkareita ja enkä jaksa enään itsekkään. Uudet näyttelijät jotka tulevat nyt syksyllä salkkareihin niin on kiva tutustua teihin silti ja paljon onnea teille ja hyvää Kesää kaikille salkkareiden näyttelijöille jopa niille jotka ovat poistuneet sarjasta ja olleet alkuperäisimmissä mukana sekä niille jotka ovat poistuneet vuosina 2000-2001-2002-2003 -2004 ja 2005 ja myös oikein hyvää kesää kaikille, katsojille on ollut kiva seurata salkkareita alusta alkaen.
Vaan lopetettais kokonaan ei näytettäis mitään. Ei uusia ei vanhoja eikä mitään siltä väliltä. Kauankohan tähän menee? Itse luulen että salkkarit loppuvat kokonaan vasta silloin kun viimeisetkin jaksot näytetään kesäuusintana. JOS käy hyvä tuuri ja ne loppuu 2010, niin silloin 2010 uusinnat tulisi noin 2014 johtuen 06-07 jakson perjantaittomuttomattomuuksista.
- en kyl uso
Se on sit varmaan joku erikoispitkä jakso....
- rasu
kyll salkkarit sais alkaa uuestaan ku eihän kukaan niit muista niit hän o tullu vaikk kuis kymment vuotta
- )-_-(
Esim salatut Elämät ei pääse lähellekään kauniita ja rohkeita, joita on esitetty jo vuodesta jotakin 1989 tms vuosi... Tai sit 1990... Salatut Elämät taasen alkoi 1999, vaikka mielestäni sarjaa olisi tullut jo 1997, mutta niin väittävät, että 1999 sarja alkoi... Sarjaa ei siis todellakaan ole tullut monta kymment vuotta, vaan vain vaivaiset 9-10 vuotta!!!!!!!!!!!
- exSalariFani
)-_-( kirjoitti:
Esim salatut Elämät ei pääse lähellekään kauniita ja rohkeita, joita on esitetty jo vuodesta jotakin 1989 tms vuosi... Tai sit 1990... Salatut Elämät taasen alkoi 1999, vaikka mielestäni sarjaa olisi tullut jo 1997, mutta niin väittävät, että 1999 sarja alkoi... Sarjaa ei siis todellakaan ole tullut monta kymment vuotta, vaan vain vaivaiset 9-10 vuotta!!!!!!!!!!!
Salkkarit alkoi vuonna 1998, koska mulla on se ensmäinen jakso edelleen tallessa.
Olisi todella mukavaa jos salkkarit alkaisi alusta.
Todella huono tällä hetkellä, ainoastaan Ismo ja Seppo on sarjassa katsottavia, mutta hekin ovat muuttuneet. - salkkarifani2010
exSalariFani kirjoitti:
Salkkarit alkoi vuonna 1998, koska mulla on se ensmäinen jakso edelleen tallessa.
Olisi todella mukavaa jos salkkarit alkaisi alusta.
Todella huono tällä hetkellä, ainoastaan Ismo ja Seppo on sarjassa katsottavia, mutta hekin ovat muuttuneet.1998 vaan 1999. sarjan kuvaukset tosin alkoivat 1998, joten siitä voi johtua, että jossakin lukee 1998. Sarjan eka jakso nähtiin 25. tammikuuta 1999.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/salatut_elamat/uutiset_kevat_2006?785368
- tyttö.
joten en usko että ne alkaisi taas näyttämään salkkareita alusta
lol ei siinä oo mitään järkee ja seuraavana kesänä ne näyttää siitä mihin viime kesänä jäätiin.- Salkkari-fanittaja
Siis siinä mielessä, että salkkareissa sentään porukka vaihtuu, eikä ole sitä yhtä ja samaa ristiin rastiin naimista kuin kaunareissa.
- on.......
Salkkari-fanittaja kirjoitti:
Siis siinä mielessä, että salkkareissa sentään porukka vaihtuu, eikä ole sitä yhtä ja samaa ristiin rastiin naimista kuin kaunareissa.
tosi ankee sarja. Se oli vielä ihan ok joskus vuonna 1989, mutta nykyään se on jo ajastaan jäljessä ja ankee kun mikä.
- tuona vuonna
on....... kirjoitti:
tosi ankee sarja. Se oli vielä ihan ok joskus vuonna 1989, mutta nykyään se on jo ajastaan jäljessä ja ankee kun mikä.
vielä alkaneetkaan. Eka salkkarit jakso nähtiin vuonna 1999.
- ...
Tulkaa toki keskustelemaan uusille foorumeille salkkarien lopusa ja kaikesta muustakin salkkareihin liittyvästä ja miksei myös muustakin
http://foorumi.info/salkkarit- ulla 3
Jes salkkarit loppuu vihdoinkin ay caramba
- EIVÄT LOPU.
ulla 3 kirjoitti:
Jes salkkarit loppuu vihdoinkin ay caramba
Sillä syksyllähän uudet näyttelijätkin aloittavat, joten heitä näkee ekaa kertaa vasta 2010 vuonna RUUDUSSA.
- ulla 3
EIVÄT LOPU. kirjoitti:
Sillä syksyllähän uudet näyttelijätkin aloittavat, joten heitä näkee ekaa kertaa vasta 2010 vuonna RUUDUSSA.
Kunhan ne nyt joskus loppuu,eli pian
- vidun kusipää
ulla 3 kirjoitti:
Kunhan ne nyt joskus loppuu,eli pian
EI LOPU KOSKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- asdfghjkl
vidun kusipää kirjoitti:
EI LOPU KOSKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kyllä nyt näyttää siltä että Salkkarit loppuu 2010. Tutkin MTV3:n sivuja ja huomasin että uusi jatkosopimus on tehty ainakin kahtena viime kertana vuosi ennen lopettamista (esim. nyt viimeksi piti loppua keväällä 2008, uusi sopimus tehtiin toukokuussa 2007). Syksyllähän sarjan viimeinen jakso jo kuvataan, joten sopimuksen kanssa alkaisi tulla nyt jo kiire.
- ..
asdfghjkl kirjoitti:
Kyllä nyt näyttää siltä että Salkkarit loppuu 2010. Tutkin MTV3:n sivuja ja huomasin että uusi jatkosopimus on tehty ainakin kahtena viime kertana vuosi ennen lopettamista (esim. nyt viimeksi piti loppua keväällä 2008, uusi sopimus tehtiin toukokuussa 2007). Syksyllähän sarjan viimeinen jakso jo kuvataan, joten sopimuksen kanssa alkaisi tulla nyt jo kiire.
Miksi loppuisi 2010, kun uudet teinit näkyvät ruudussa vasta vuonna 2010? 8D
- ulla 3
.. kirjoitti:
Miksi loppuisi 2010, kun uudet teinit näkyvät ruudussa vasta vuonna 2010? 8D
Salkkarit ny onjo hurahatanu ohjelma johna tapahtuu kaikkee outoo.
Mun puolesta se voisi jo loppua.
josse loppuu niin mä sanon vaan popopo poin poin popo poin jes jes
- uusimman tiedon mukaan
salkkarit jatkuu ainakin vuoteen 2015 asti.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Salatut_elämät - muuta kuullut
Mä oon kyl kuullu et salkkarit loppuis vasta vuonna 2015, kun niitä olis tehty 15 vuotta
Siinä juuri edellä kirjoittaja oli liittänyt Wikipedian linkin, jossa kerrotaan, että jatkuu ainakin 2015 saakka ja jatkostakin on mahdollista neuvotella. Ja sinä siis "olet kuullut...". Tostahan oli paperi- ja nettilehdet pullollaan uutisia jokin aika sitten.
- salkkarit sucks
Toivottavasti salatut elämät loppuisi pian. Se on niin huono ohjelma!!!
- Pistä telkku kiinni
Miksi sitten sitä katsot ja jaksat roikkua netissä sitä moittimassa.
Mulla on kymmeniä sarjoja, joita en katso, en tiedä niistä yhtään mitään, enkä myöskään yritä ottaa niihin kantaa juuri noista syistä. Vaihda kanavaa, tiedätkö sen vekottimen, missä on erilaisia numeroita ja ohjausnäppäimiä. Sillähän siitä pääset. Ei salkkareiden katsominen ole pakollista. Ja kuten tuolta jo varmaan luitkin Maikkari on tehnyt tuottajayhtiö Fremantlemedian kanssa sopimuksesn sarjan jatkumisesta vuoteen 2015 saakka. - tuqsu
Pistä telkku kiinni kirjoitti:
Miksi sitten sitä katsot ja jaksat roikkua netissä sitä moittimassa.
Mulla on kymmeniä sarjoja, joita en katso, en tiedä niistä yhtään mitään, enkä myöskään yritä ottaa niihin kantaa juuri noista syistä. Vaihda kanavaa, tiedätkö sen vekottimen, missä on erilaisia numeroita ja ohjausnäppäimiä. Sillähän siitä pääset. Ei salkkareiden katsominen ole pakollista. Ja kuten tuolta jo varmaan luitkin Maikkari on tehnyt tuottajayhtiö Fremantlemedian kanssa sopimuksesn sarjan jatkumisesta vuoteen 2015 saakka.2015 loppuu
- tulevaisuuden ennustaja
tuqsu kirjoitti:
2015 loppuu
Ei kannata huolestua. Minä ennustan, että vuonna 2014 tulee tieto, että sarjaa jatketaan vielä ainakin vuoteen 2020 saakka. Muistakaa tämä viestini sitten kun aika koittaa, ja tulette huomaamaan, että olin oikeassa.
- aardies
tulevaisuuden ennustaja kirjoitti:
Ei kannata huolestua. Minä ennustan, että vuonna 2014 tulee tieto, että sarjaa jatketaan vielä ainakin vuoteen 2020 saakka. Muistakaa tämä viestini sitten kun aika koittaa, ja tulette huomaamaan, että olin oikeassa.
Siis aivan uskomatonta että salkkarit loppuu :(((( Oon aina kattonu sitä
- Ihmettelevä ihminen
aardies kirjoitti:
Siis aivan uskomatonta että salkkarit loppuu :(((( Oon aina kattonu sitä
Hyi :D "Koska katon sitä auringon laskiessa mun kilppari jalkojen välissä
- !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ihmettelevä ihminen kirjoitti:
Hyi :D "Koska katon sitä auringon laskiessa mun kilppari jalkojen välissä
SALKKARIT LOPPUU 2015!
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
SALKKARIT LOPPUU 2015!
PITÄISI LOPPUA HETI KOKO PASKA!
- ei välttämättä
SALKKARIT LOPPUU 2015!
On sanottu, että nykyisen sopimuksen mukaan jatkuu AINAKIN vuoteen 2015 asti. Sen jälkeisestä mahdollisesta jatkumisesta ei ole tietoa
- salkakritsucks
ei välttämättä kirjoitti:
On sanottu, että nykyisen sopimuksen mukaan jatkuu AINAKIN vuoteen 2015 asti. Sen jälkeisestä mahdollisesta jatkumisesta ei ole tietoa
Loppuisvat nii kaikki ois paremmin :-)
- 33
salkakritsucks kirjoitti:
Loppuisvat nii kaikki ois paremmin :-)
Mieluummin kyllä katselisinkin alkuperäisiä jaksoja uusien sijasta. Ne ensimmäiset 540 jaksoa olivat hyviä ja juonenkäänteet oli omaperäisiä ja tietyllä tapaa rohkeitakin. Nykyään Salkkarit sen sijaan on tylsä nuortensarja, jossa seurataan Pepin ja Nikon elämää jossain IhQdAa-dAmDamissa... jee?
- salkkarifani90
33 kirjoitti:
Mieluummin kyllä katselisinkin alkuperäisiä jaksoja uusien sijasta. Ne ensimmäiset 540 jaksoa olivat hyviä ja juonenkäänteet oli omaperäisiä ja tietyllä tapaa rohkeitakin. Nykyään Salkkarit sen sijaan on tylsä nuortensarja, jossa seurataan Pepin ja Nikon elämää jossain IhQdAa-dAmDamissa... jee?
saman esim.parhaillaan joka arkipäivä maikkarilla pyörivät salkkariuusinnat aaron metkuineen on paljon mielenkiintosempiä kun uudet jaksot ainoo jänskätys uusien alkaessa on et miten ismolle käy
- salkkarit2010
SALKKARIT LOPPUU 2015!
soppari on voimassa vuoden 2015 kevääseen saakka. Ja sopimustahan voi aina jatkaa. Ja eiköhän sitä jatketa taas, koska Salkkarit on sen verran suosittu sarja.
- names
Ooon sellasta mieltä että mulle on ihan sama kumpi joko alotetaan alusta tai jatketaan mut en haluis että ne lopetetaan..ku ei ois mitää katottavaa samaan aikaan illalla ja oon jo 7 vuotta kattonu salkkareita joten ei kiva jos loppuu :( voisko ne jatkua ??
- jilki
Voi kunpa se maailman suurin paskasarja loppuisi. Saisivat Suomessakin ne tuhannet teinitytöt jonkun tarkoituksen elämälleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2526547
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m295037- 982975
- 412347
- 322173
- 572095
- 1081883
- 241820
- 271592
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2361574