Hei. Kävi askarruttamaan että onko läntisessä Suomessa minkälaisia juhannuksen viettopaikkoja? Esim. meren rannalla tanssipaikkoja tms, joissa käy ihmisiä vaikkapa veneillä? Isoja mökkikuntia luulisi olevan alueella ja jonkin paikan vetävän porukkaa iltaa viettämään?
länsi-suomen juhannus
Juhannusmies
1
792
Vastaukset
- tessa...
No on tietenki, esim just toi kalajoen juhannus, mistä jo aijemmin onkin ollut. Sehän on näitä suomen suurimpia beacheja mitä löytyy. Käyppä googlettaa kalajoen juhannus niin saat tietoo. Ja tanssilavojakin paikalta löytyy esim merisärkkä!
Eipä sielä veneillä kyllä ihmiset tule, mutta rantaa on ja makeet maisemat.
Ja varmaan muuallakin rannikkosuomessa löytyy juhannus paikkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221