Menkää itteenne

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Miks teiän pitää tulla tänne itkemään et Teräsbetoni on perseestä? Kantsii muistaa pari juttua ennen kun haukkuu Teräsbetonia paskaks:
1.Kenestäkään teistä ei tuu koskaan niin hyviä muusikoita että pääsisitte euroviisuihin edustamaan suomea, koska ootte elämään kyllästyneitä luusereita.
2. Suurin osa suomalaisista äänesti Teräsbetonin euroviisuihin, joten muuttakaa vaikka Ruotsiin jos hävettää.
3. Hankkikaa elämä
4. Lopettakaa itkeminen
5. Jos Kari Tapio edustais suomea niin ei oltais päästy ees finaaliin.
6. Teräsbetoni pääs finaaliin

Ja mistä tiedän että teillä ei ole elämää? No siitä kun tuutte tänne itkemään joittenkin hemmetin euroviisujen takia. Ja vaikka mä tulin tänne valittamaan niin mulla on elämä toisin kuin teillä, koska mä en oo tollanen itteeni häpeevä paska.

4

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukka

Niinpä! Itse Suomi TB:n pojat sinne äänesti ja mun mielestä ainakin se oli oikein hyvä valinta! Pääsihän pojat jatkoonkin. Eilen kun kuunteli niiden muiden esiintyjien musiikkia, niin se oli taas sitä samaa poppiseksipaskaa ja puolialastomia Shakira-naisia. TB:n pojat räjäytti tajunnan! :)

Mikään ei vaan tunnu kelpaavan suomalaisille. Lordiin ei uskonut melkein kukaan, mutta toipahan voiton kotiin ennätyspistemäärälläkin.

• perseen kautta pääset nopeiten

Kuka sanoi että tässä pitäisi hävetä itseään jos haukkuu Teräsbetonia. Minä vain säälin teitä suomalaisia jotka pitävät Ruotsia jotenkin häpeän maana sillä Ruotsi voittaa Suomen viisuissa mennen tullen.

• .-.-.-.-.-.-.-..-.-.-.-.--

Jos niin paljon ruotsista tykkäät niin muuta sinne pelle. Katotaanpa voittaako Ruotsi Suomen. Sit saattaa hymy hyytyä...

• ainaki

erottuu tuol kaiken discopaskan keskellä. Ja Kari Tapiosta ei ees puhuta. Semmonen vanha käpy ei ehkä ois paras vaihtoehto euroviisuihin. Hieno artistihan se on, mutta... En minäkää rakasta TB:tä niin hirveesti, mutta en mä jaksa sitä itkee et tollane edustaja. Ne on hei vaan euroviisut, d44.

Sitä paitsi kyllä mä mieluummin Teräsbetonin ukkoja katon ku niitä puolalastomii akkoja joita on joka toisel maalla. =) Ja J. Aholan äänikin on omaa luokkaansa. Siitä pitäs jokasen suomalaisen olla ylpee, et on SAATU edustaja, jonka laulajalla on noin hieno ääni. Yleensä ku noita jotka osaa, ei euroviisut kiinnosta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe