Menkää itteenne

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Miks teiän pitää tulla tänne itkemään et Teräsbetoni on perseestä? Kantsii muistaa pari juttua ennen kun haukkuu Teräsbetonia paskaks:
1.Kenestäkään teistä ei tuu koskaan niin hyviä muusikoita että pääsisitte euroviisuihin edustamaan suomea, koska ootte elämään kyllästyneitä luusereita.
2. Suurin osa suomalaisista äänesti Teräsbetonin euroviisuihin, joten muuttakaa vaikka Ruotsiin jos hävettää.
3. Hankkikaa elämä
4. Lopettakaa itkeminen
5. Jos Kari Tapio edustais suomea niin ei oltais päästy ees finaaliin.
6. Teräsbetoni pääs finaaliin

Ja mistä tiedän että teillä ei ole elämää? No siitä kun tuutte tänne itkemään joittenkin hemmetin euroviisujen takia. Ja vaikka mä tulin tänne valittamaan niin mulla on elämä toisin kuin teillä, koska mä en oo tollanen itteeni häpeevä paska.

4

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukka

      Niinpä! Itse Suomi TB:n pojat sinne äänesti ja mun mielestä ainakin se oli oikein hyvä valinta! Pääsihän pojat jatkoonkin. Eilen kun kuunteli niiden muiden esiintyjien musiikkia, niin se oli taas sitä samaa poppiseksipaskaa ja puolialastomia Shakira-naisia. TB:n pojat räjäytti tajunnan! :)

      Mikään ei vaan tunnu kelpaavan suomalaisille. Lordiin ei uskonut melkein kukaan, mutta toipahan voiton kotiin ennätyspistemäärälläkin.

    • perseen kautta pääset nopeiten

      Kuka sanoi että tässä pitäisi hävetä itseään jos haukkuu Teräsbetonia. Minä vain säälin teitä suomalaisia jotka pitävät Ruotsia jotenkin häpeän maana sillä Ruotsi voittaa Suomen viisuissa mennen tullen.

      • .-.-.-.-.-.-.-..-.-.-.-.--

        Jos niin paljon ruotsista tykkäät niin muuta sinne pelle. Katotaanpa voittaako Ruotsi Suomen. Sit saattaa hymy hyytyä...


    • ainaki

      erottuu tuol kaiken discopaskan keskellä. Ja Kari Tapiosta ei ees puhuta. Semmonen vanha käpy ei ehkä ois paras vaihtoehto euroviisuihin. Hieno artistihan se on, mutta... En minäkää rakasta TB:tä niin hirveesti, mutta en mä jaksa sitä itkee et tollane edustaja. Ne on hei vaan euroviisut, d44.

      Sitä paitsi kyllä mä mieluummin Teräsbetonin ukkoja katon ku niitä puolalastomii akkoja joita on joka toisel maalla. =) Ja J. Aholan äänikin on omaa luokkaansa. Siitä pitäs jokasen suomalaisen olla ylpee, et on SAATU edustaja, jonka laulajalla on noin hieno ääni. Yleensä ku noita jotka osaa, ei euroviisut kiinnosta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe