Vanhasen kampanja 2,4 miljoonaa euroa

Lisää törkyä löytyy KEPUn sontakasaa tonkimalla.

Matti Vanhasen presidentinvaalikampanja oli Suomen vaalihistorian kallein. Vanhasen kampanja maksoi yli 2,4 miljoonaa euroa. Se oli ylivoimaisesti kallein myös viime vaaleissa.

Halosen ja Niinistön kampanjat jäivät kirkkaasti edullisemmaksi.

Mikä oli hämäräliikemiesten osuus Vanhasen presidentinvaalikampanjassa? Mikä Topi Sukarin osuus? Mikä oli Kyösti Kakkosen osuus?

Nythän on jo paljastunut, että Matti Vanhanen toimii Toivo Sukarin juoksupoikana. Kun Sukari sanoo Vanhaselle: "Hyppää!", Vanhanen vain kysyy: "Kuinka korkealle?"

Eilen paljastui, että Vanhanen on ajamassa vuorineuvoksen arvonimeä Kyösti Kakkoselle.

16

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkkailija.

      Poliittinen eliitti painuu yhä syvemmälle mädännäisyyden suohon. Kestää todella kauan ennenkuin luottamus voi palautua....tuskin minun elämäni aikana

    • että Vanhanen

      EI aja vuorineuvoksen arvonimeä Kyösti Kakkoselle.
      Toisaalta Niinistön presidentinvaalikampanjan kustannuksista puuttuu Kepun tuki Niinistölle vaalien toisella kierroksella.

      • Matti Vanhanen ajoi eiliseen saakka vuorineuvoksen arvonimeä Kyösti Kakkoselle.

        Kun asia tuli julki, Vanhasella meni pupu pöksyihin.

        Tällä tavalla reaktiivisesti Vanhanen ja muut KEPUlit ovat toimineet koko korruptiojupakassa. Aina kun on löytynyt uusia mätäpaiseita KEPUlaisten rahoituksessa, KEPUlaiset ovat häntä koipien välissä avanneet vähän rahoitustaan.

        KEPUn kaapeissa kolisee vielä monta luurankoa.


      • ei viime,

        marraskuussa jäävännyt itseään, kun arvonimilautakunnassa keskusteltiin Kakkosen asiasta.

        Miksi ihmeessä Vanhanen nyt jäävää itsensä?

        Liian myöhään, Matti Vanhanen. Suuri vahonko on jo tapahtunut.

        Ei Vanhanen tästä asiasta sillä selviää, että nyt näyttävästi torppaa Kakkoselta vuorineuvoksen tittelin. Ei alkuunkaan.

        Vanhanen on poliittisesti korrputoitunut. Sama koskee koko Vanhasen hallitusta.

        Vanhasen hallituksen oikeutus kansalaisten silmissä on haihtunut savuna ilmaan.

        Edes edeskunnan enemmistön tuki ei pelasta Vanhasen hallitusta, koska tuo enemmistö on samasta lähteestä korrputoitunut kuin hallitus.

        Uusien eduskuntavaalien paikka.


      • jukujuu

        kokoomuksen Sauli Niinistön tukemiseen toisella kierroksella.
        Paskan puhujilla näkyy olevan suu sonnassa ja hajuaisti kuollut.

        Joo, ja täällä purraatte, kun joudutte yhä suurempana joukkona työihin. Matti Vanhanen on tehnyt lyhyessä ajassa super työllistämisen. Työllistämisestä puheen ollen edellisen ja tämän hallituksen työllistämispolitiikka on maailman tehokkain, ainakin euroopan enneätys. Ja sekös laiskoja vituttaa. Kun joutuu töihin, niin pitää täällä saitilla paskaa hökeltää.


      • Oikeus & Ministeriö
        jukujuu kirjoitti:

        kokoomuksen Sauli Niinistön tukemiseen toisella kierroksella.
        Paskan puhujilla näkyy olevan suu sonnassa ja hajuaisti kuollut.

        Joo, ja täällä purraatte, kun joudutte yhä suurempana joukkona työihin. Matti Vanhanen on tehnyt lyhyessä ajassa super työllistämisen. Työllistämisestä puheen ollen edellisen ja tämän hallituksen työllistämispolitiikka on maailman tehokkain, ainakin euroopan enneätys. Ja sekös laiskoja vituttaa. Kun joutuu töihin, niin pitää täällä saitilla paskaa hökeltää.

        Matti Vanhasen kampanjarahat käytettiin täysimääräisesti Matti Vanhasen kampanjaan.

        Vaalien toisella kierroksella muutamat kepulaiset olivat muodollisesti, mutta kovin vastentahtoisesti mukana Niinistön kampanjatyössä. Rahaa ei kuitenkaan käytetty Niinistön kampanjaan latin latia.


      • on lyhyessä
        jukujuu kirjoitti:

        kokoomuksen Sauli Niinistön tukemiseen toisella kierroksella.
        Paskan puhujilla näkyy olevan suu sonnassa ja hajuaisti kuollut.

        Joo, ja täällä purraatte, kun joudutte yhä suurempana joukkona työihin. Matti Vanhanen on tehnyt lyhyessä ajassa super työllistämisen. Työllistämisestä puheen ollen edellisen ja tämän hallituksen työllistämispolitiikka on maailman tehokkain, ainakin euroopan enneätys. Ja sekös laiskoja vituttaa. Kun joutuu töihin, niin pitää täällä saitilla paskaa hökeltää.

        ajassa onnistunut tekemään itsestään korrputoituneen pääministerin, jonka pueiden uskottavuus on tasan nolla.

        Ei Vanhanen ja kepu tästä korrputiosta pääse eroon työllisyystilastoja heiluttelemalla. Ei ne mitenkkän oikeuta poliittisenen korrputioon.

        On todella suuri paniikki päällä kepussa ja koko Vanhasen hallituksessa. Ja hyvä niin - hallituksen eron kautta on mahdollisuus tervehdyttäviin liikkeisiin.

        Kukaan ei usko Matti Vanhaseen sellaisena johtajana, joka ratkaisisi tämän luottamuskriisin.

        Jäätteenmäen tie = Vanhasen tie.

        Valtakunnanoikeus on oikea paikka Matti Vanhasalle.


      • Miksi valehtelet
        Känä kirjoitti:

        Matti Vanhanen ajoi eiliseen saakka vuorineuvoksen arvonimeä Kyösti Kakkoselle.

        Kun asia tuli julki, Vanhasella meni pupu pöksyihin.

        Tällä tavalla reaktiivisesti Vanhanen ja muut KEPUlit ovat toimineet koko korruptiojupakassa. Aina kun on löytynyt uusia mätäpaiseita KEPUlaisten rahoituksessa, KEPUlaiset ovat häntä koipien välissä avanneet vähän rahoitustaan.

        KEPUn kaapeissa kolisee vielä monta luurankoa.

        Pääministeri on virkansa puolesta arvonimilautakunnan puheenjohtaja, ja yksi jäsen.

        Arvonimilautakunta ei puoltanut vuorineuvoksen arvonimeä viime marraskuussa.


      • ei tiedä.
        Miksi valehtelet kirjoitti:

        Pääministeri on virkansa puolesta arvonimilautakunnan puheenjohtaja, ja yksi jäsen.

        Arvonimilautakunta ei puoltanut vuorineuvoksen arvonimeä viime marraskuussa.

        miten Vanhanen suhtautui asiaan lautakunnassa viime marraskuussa?

        Miksi Vanhanen ei jäävännyt itseään viime marraskuussa, mutta aikoo jäävätä itsensä ensi viikolla?

        Ainoa vastaus on se, että Kakkosen vaaliraha Vanhaselle on tällä välillä tullut julkiseksi.

        Eli Vanhanen on ollut lautakunnan pj:na mukana käsittelemässä vaalirahoittajansa hakemusta. Oleellista ei ole se, mitä mieltä Vanhanen nyt 6 kk myöhemmin vihjaa olleensa. Sitä ei voi kukaan ulkopuolinen nimittäin tarkistaa.

        Oleellista on se, että Vanhanen jäävää itsensä vasta pakon edessä. Mutta liian myöhään, Matti Vanhanen - suuri vahinko on jo tapahtunut.


      • Oikeusvaltiossa ei toveritu...
        ei tiedä. kirjoitti:

        miten Vanhanen suhtautui asiaan lautakunnassa viime marraskuussa?

        Miksi Vanhanen ei jäävännyt itseään viime marraskuussa, mutta aikoo jäävätä itsensä ensi viikolla?

        Ainoa vastaus on se, että Kakkosen vaaliraha Vanhaselle on tällä välillä tullut julkiseksi.

        Eli Vanhanen on ollut lautakunnan pj:na mukana käsittelemässä vaalirahoittajansa hakemusta. Oleellista ei ole se, mitä mieltä Vanhanen nyt 6 kk myöhemmin vihjaa olleensa. Sitä ei voi kukaan ulkopuolinen nimittäin tarkistaa.

        Oleellista on se, että Vanhanen jäävää itsensä vasta pakon edessä. Mutta liian myöhään, Matti Vanhanen - suuri vahinko on jo tapahtunut.

        Se DDR kaatui kohta kaksi vuosikymmentä sitten.


      • tietenkään...
        Oikeus & Ministeriö kirjoitti:

        Matti Vanhasen kampanjarahat käytettiin täysimääräisesti Matti Vanhasen kampanjaan.

        Vaalien toisella kierroksella muutamat kepulaiset olivat muodollisesti, mutta kovin vastentahtoisesti mukana Niinistön kampanjatyössä. Rahaa ei kuitenkaan käytetty Niinistön kampanjaan latin latia.

        Vanhasenkaan kampanjaan OMIA rahoja käytetty!


      • jukujuu
        Oikeus & Ministeriö kirjoitti:

        Matti Vanhasen kampanjarahat käytettiin täysimääräisesti Matti Vanhasen kampanjaan.

        Vaalien toisella kierroksella muutamat kepulaiset olivat muodollisesti, mutta kovin vastentahtoisesti mukana Niinistön kampanjatyössä. Rahaa ei kuitenkaan käytetty Niinistön kampanjaan latin latia.

        Niinistön tukemiseen käytettiin reilusti enemmän rahaa, kuin mitä kirjoitin. Kepun tukirahat eivät näy Niinistön tai Kokoomuksen kirjanpidossa, koska ne ovat pudjetoitu ja käytetty keskustalaisten tekemään Niinistön vaalityöhön.

        Kyllä nämä asiat tiedetään tasan tarkkaan.
        Huonosti keksityn nimimerkin suojasta, Oikeus & Ministeriö, on turha yrittää purkaa sontaa.


    • Hyi kun haisee

      kokkarin paska pahalle.

    • "Kansainvälinen Suomi...

      Vanhasen kampanjan hinta oli tarkalleen:

      2.421.043,00 euroa

      Mikä oli hämärämiesten osuus tuosta summasta?

    • levittää taas pelkkiä

      juoruja ja olettamuksia ...
      mahtaa taas kohta kemikaaliovirastonkin saanti "kaatua", niin kuin hallituskin...taas kerran..HAH!!

    • Vaihtoon vaan

      Matti Vanhanen on ryvettynyt nyt sekä seksiskandaaleissa että vaalirahaepäselvyyksissä.

      Hänen toimintakykynsä pääministerinä on vajonnut nollaan.

      Ero tai erottaminen ovat ainoat vaihtoehdot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe