KATEELLISIA

VENÄLÄISILLE

Ajatelkaa nyt, Venäjällä diesel maksaa 0,27 euroa.
Suomessa 1,35 euroa !!!
Mitenkä se olikaan; lotto voitto on syntyä Suomeen !
Täällä todella tarvitaan lottovoittoa, että pystyy
ostamaan polttoainetta !!!
Hallitus ei alenna polttoaineveroa ?
Tyhmää, koska polttoaineen hinnan järjetön nousu näkyy kaikessa vähittäistavaran hinnassa !!!
Vanhanenhan ajelee edustusautolla, jotenka on aivan sama hänelle vaikka polttoaine maksaisi 100 euroa litra.
Tässä kohdin on onni asua Venäjällä, koska maksavat murto osan meidän hinnasta !!!

Lisäksi meidän politiikot hallituksessa ovat MAAILMAN TYHMINTÄ SAKKIA !

7

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari Mattson

      Pieni onglemahan tuo on dieselin hinta on.

      Meinaan siihen tänään 21.5 klo 11.55 merkittävä määrä säteilyä on purkautunut Sosnovi borin ydinvoimalasta, määrää ja syytä ei tiedetä.

      Viranomaistiedotus takeltelee tottakai, milloinkas TUKES jotain kertoisi.

    • Uskottavuus on mennyt ja on ihan oma vika!

      Mitä taas tulee polttoaineen hintaan niin korkea on, myönnetään. Mutta ei kannata olla silti kateellinen Venäläisille! Mikä onkaan palkkataso siellä? Tuskin yltävät näille meidän palkoille miksi muuten haluaisivat tulla tänne töihin. Elämä on paljon muutakin kuin vain autoilua ja bensan ostoa.
      Kieltämättä kyllä kirpaisee käydä tankilla mutta minkäs teet, maksoi mitä maksoi ajettava on.

      Jos hallitus alentaisi polttoaineen veroa niin vastaavasti jokin muu vero nousisi. Pakkohan se sama verokertymä on saada, ei tää maa muuten pyörisi. Ja se "muu" tarkoittaisi taas jotain pienituloisten kynimistä!
      Ostetaan vaan kallista bensaa jos kerran on vara. Kaikilla ei ole.

      • Wacko

        Täytyy kuitenkin muistaa että polttoaineen hinta vaikuttaa suoraan myös muihin asioihin, sillä ilman polttoainetta ei tule ruokakaan kauppaan. Niinpä ruoan hinta nousee polttoaineen takia.
        Vaikeita asioitahan nämä ovat, eikä kaikkia pysty millään miellyttämään.


    • igori.

      Diesel maksaa Venäjällä n. 0,6 € litra.
      Keskipalkka 500-600 € kuukaudessa. Revi siitä kateuttasi.

      • ???

        Se nyt on aivan sama onko 30 vai 60 senttiä !
        Mutta täällä hinta on 1,5 euroa !
        Mieti nyt vähän, olisiko ilmaa välissä, veroa ainakin
        on 70%, hyvä, että olet tyytyväinen.
        Sinunlaisia veronmaksajia tarvitaan.
        Satutko muuten tietämään, mihinkä verosi menevät, et varmasti ja se on hyvä, heh, heh


    • finnbulli

      ensi syksyllä 40%.

      • Vain

        Ja Akuankastako tietosi sait ?
        Suomessa se voi pitää paikkansa, muttei Venäjällä.
        Se ei kuulu EU:hun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe