Moi!
Voiko kestopuun tai kulmaraudan kiinnittää suoraan pilariharkkoon kiinni ruuvaamalla esim.kestopuuruuveilla ?
Entäs jos poraa reiät ja tulpat laittaa..?
Kiitos asiantuntevista ja asiallisille vastaajille!
pilariharkkoon ruuvaus
2
1235
Vastaukset
- Pera
Minä kiinnitin mökkin perupilarien välille puuritilät muovitulpilla ja ruuveilla.
Kuomituksestahan tuon kiinnitytavan käyttökelpoisuus riippuu. Hauras harkko korkkaa tulpan ja ruuvin helposti. - asdad
Ei ole mitään muuta ongelmaa, kuin se, että harkossa tulppa ei tahdo pysyä, varsinkaan jos kyse pituusuuntaisesta (tulpan suuntaisesta) pidosta. Sitten on olemassa erilaisia seosmassoja, jonka reikäään ruuttaamalla ja siihen tulpan ja ruuvin pistämällä pitää varmasti.
kannattaa muuten huomioida, että kulmarauta ei ole sinkitty, vaan rosterista. Sinkki kuluu suhteellisen nopeasti uuden painekyllästetyn puun kanssa muodostaen sähköparin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.771295- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48933- 63931
- 48824
- 41772
- 47772
- 39708