Hain Turkuun lukemaan mantsaa ja päähänpistosta laitoin hakupaperiin myös geologian. Fysiikka ja kemia ei koskaan oo ollu mun juttu ja luin niitä vaan pakolliset kurssit, ja lyhyttä matikkaa opiskelin. Bilsaa kävin myös vaan pakolliset ja panostin enemmän maantietoon..kannattaako edes yrittää lukemaan geologiaa, tulisko ongelmia jos pääsisinkin sisään?
Kannattaako edes yrittää geologiaa?
3
747
Vastaukset
- opiskellut 76
Tuolla motivaatiolla varustettuna en lähtisi opiskelemaan. Yliopistossa täytyy pystyä opiskelemaan todella hyväksi ( ylimääräistä omaa opiskelua) jos meinaa nykyisillä työmarkkinoilla työllistyä.
- näin se menee
Yliopistotutkinto ei takaa työpaikkaa. Jos ala ei aidosti kiinnosta, niin tuskin gradun tekeminen kovin helppoa tulee olemaan.
- zapsi
Itse luin lyhyen matikan ja vain pakolliset kemiasta ja fyssasta, bilsaa ja maantietoa luin kaiken mahdollisen lukiossa.
Opiskelen nyt geologiaa ja olen kurssini parhaimpia. Eli jos älyä on, motivaatiota ja kiinnostusta, ja tietysti rakkaus luontoon ja halu sen ymmärtämiseen, opinnoissa pärjää. Jotkin opintokokonaisuudet voivat tietenkin tuottaa vaikeuksia, mutta eiköhän kaikilla ole sellaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066