Millaisia kokemuksia ko. firmasta?
KPMG
5
2115
Vastaukset
- Kukka
No jopas on mystisiä viestejä täynnä tämä ketju. Enpä voi -enkä viitsikään- moisiin epämääräisiin viesteihin todeta muuta kuin että itselläni on varsin hyvä kuva ko. yrityksestä, ja olen sentään astunut kynnyksen yli ihan toisellekin puolelle enkä vain kuullut ja luottanut epämääräisiin huhupuheisiin. Jos siis on mielenkiintoisia paikkoja tarjolla niin anna mennä vain - nimekäs, luotettava firma ja palkkaus varmasti ok!
- kyselen vaan
asiallisesta vastauksesta. Työskentelen nyk. ko firmassa ja olen ihan tyytyväinen. Enkä ole huomannut mitään miesten suosimista, kuten joku täällä vihjaili.
- Se Kukka
kyselen vaan kirjoitti:
asiallisesta vastauksesta. Työskentelen nyk. ko firmassa ja olen ihan tyytyväinen. Enkä ole huomannut mitään miesten suosimista, kuten joku täällä vihjaili.
Kiva, onneks olkoon! :) Ei täällä lukemistaan jorinoista kannata tosiaan uskoa puoliakaan.
Mutta siis, good for you - lucky you. :) - Anonyymi
Kyllä sielä pärjää kun on r-----a kieli ja kakkelparimarjat roikku suupielestä.
- Anonyymi
Koijarifirma, kusettaa minkä ehtii.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802085
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461786- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1691325Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571287Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen621084- 71981
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15929