ETSITÄÄN
- innostunutta
- motivoitunutta
- 16 v. ylöspäin
- esiintymishaluista
- avointa
- iloista
naispuolista harrastelija esiintyjää mukaan kimppaan 18-vuotiaan nuorukaisen kanssa tekemään esityksiä lastenkutsuille edellisen "partnerin" lopettaessa.
JOS OLET VALMIS TEKEMÄÄN JONKUN LASTENKUTSUISTA UNOHTUMATTOMAT
S O I T A
0449436419
(Esiintymisestä maksetaan pieni palkkio per esitys matkakulut)
ALUE: JÄRVENPÄÄ/KERAVA/TUUSULA
Haluatko sinä olla suuri tähti pienille lapsille?
3
762
Vastaukset
- :)))((((:
ikä riittää mulla x) oon vast viistoist ja asun keravalla.. :) mut varmaan olet jo kamun löytänyt ^^
- aloittaja
Sinänsä kyllä ikä riittää, jos vain olet tosissasi näyttelemisestä kiinnostunut ja olet kiinnostunut tekemään tälläistä hommaa lastenkutsuilla. Sinun tulisi vain olla hyväkuntoinen (itsellä tosin myös kunnon kohotus edessä) ja sinun tulisi olla valmis harjoittelemaan sinnikkäästi ainakin muutamaan otteeseen, että saadaan hieno show aikaiseksi :) Mutta jos olet kiinnostunut, niin mukaan vaan. Paljon ei ole oikeastaan kukaan vielä ilmoittautunut. Itse olen 18 ja entinen kamu oli 17. Jos olet kiinnostunut esiintymisestä ja olet taskurahan puutteessa, soita tuohon numeroon tai lähetä sähköpostia.
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
Sinänsä kyllä ikä riittää, jos vain olet tosissasi näyttelemisestä kiinnostunut ja olet kiinnostunut tekemään tälläistä hommaa lastenkutsuilla. Sinun tulisi vain olla hyväkuntoinen (itsellä tosin myös kunnon kohotus edessä) ja sinun tulisi olla valmis harjoittelemaan sinnikkäästi ainakin muutamaan otteeseen, että saadaan hieno show aikaiseksi :) Mutta jos olet kiinnostunut, niin mukaan vaan. Paljon ei ole oikeastaan kukaan vielä ilmoittautunut. Itse olen 18 ja entinen kamu oli 17. Jos olet kiinnostunut esiintymisestä ja olet taskurahan puutteessa, soita tuohon numeroon tai lähetä sähköpostia.
sähköpostiosoite on siis
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun553974KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar922341Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452002- 221783
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261551- 281516
- 151182
- 311128
- 1091084
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791042