69 väärinpäin

Minna

Onks kukaan kokeillu 69 asentoa niin että nainen on alla ja mies päällä? Toimiko se vai oliko epämukavaa?

23

16668

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Horny68(m)

      näin sitä yleensä harrastan! Tuntuu tosi mukavalta, ainakin miehestä.. Eikä partnerinikaan ole valittanut! Monet orkut (puolin ja toisin) on saatu ja hyvänä esileikkinäkin on käytetty.

      Toimii eikä ole epämukavaa..

      • siru

        YLEENSÄ (luulisin ainakin) 69:ssä mies on ALLA ja nainen PÄÄLLÄ, näin se on helpompaa. Ainakin naisen kannalta, kun voi itse paremmin määrätä miten syvälle se kyrpä suuhun tulee. Kyllä se toisinkin päin onnistuu, kunhan ei vaan mies liikaa innostu :D


      • horny68/m
        siru kirjoitti:

        YLEENSÄ (luulisin ainakin) 69:ssä mies on ALLA ja nainen PÄÄLLÄ, näin se on helpompaa. Ainakin naisen kannalta, kun voi itse paremmin määrätä miten syvälle se kyrpä suuhun tulee. Kyllä se toisinkin päin onnistuu, kunhan ei vaan mies liikaa innostu :D

        oo partnerit valittanu! Hyvin ovat osanneet, pystyneet itse vaikuttamaan kuinka syvälle kalu menee.. Eikä oo tullu leuat kipeeksikään..


      • siru
        horny68/m kirjoitti:

        oo partnerit valittanu! Hyvin ovat osanneet, pystyneet itse vaikuttamaan kuinka syvälle kalu menee.. Eikä oo tullu leuat kipeeksikään..

        Sekin, tuleeko leuat kipeeksi, riippuu paljon kyrvän koosta.. Jos on ihan mitättömän pieni, ei ne leuat/kaula kipeydy missään asennossa ainakaan niin helposti, kun taas isommalla päin vastoin...

        Pääasia, että 69,niinkun kaikki muukin seksi on MOLEMMILLE/kaikille osapuolille nautinnollista :)


      • jaana
        horny68/m kirjoitti:

        oo partnerit valittanu! Hyvin ovat osanneet, pystyneet itse vaikuttamaan kuinka syvälle kalu menee.. Eikä oo tullu leuat kipeeksikään..

        mistäs vitusta sä tietäisit jos naisella on epämukavaa kun et itse ole nainen! tuliko mieleen, että olisivat vaan olleet kohteliaita eivätkä oo sanoneet mitään.


      • horny68/m
        jaana kirjoitti:

        mistäs vitusta sä tietäisit jos naisella on epämukavaa kun et itse ole nainen! tuliko mieleen, että olisivat vaan olleet kohteliaita eivätkä oo sanoneet mitään.

        Ainakaan vitusta. Luulisin kuitenkin että suhteissani olen päässyt partnereiden kanssa sille tasolle, että varmaankin he ilmaisevat, jos kokevat asian/asennon epämiellyttäväksi.. Esim vaihtavat omaehtoisesti asentoa tai sanovat että nyt riittää jo..

        Varmasti partnerini ovat olleet myös kohteliaitakin kohtaani.. Kiitos siitä heille!


      • siru
        horny68/m kirjoitti:

        Ainakaan vitusta. Luulisin kuitenkin että suhteissani olen päässyt partnereiden kanssa sille tasolle, että varmaankin he ilmaisevat, jos kokevat asian/asennon epämiellyttäväksi.. Esim vaihtavat omaehtoisesti asentoa tai sanovat että nyt riittää jo..

        Varmasti partnerini ovat olleet myös kohteliaitakin kohtaani.. Kiitos siitä heille!

        Kaikki naiset eivät todellakaan uskalla sanoa mielipiteitään seksin ollessa kyseessä, esim. juuri suuseksin suhteen. Halutaan vain miellyttää miestä ja sitten valitellaan täällä, kun mies pakottaa.. hoih... omaa tyhmyyttään...


      • Anonyymi
        siru kirjoitti:

        YLEENSÄ (luulisin ainakin) 69:ssä mies on ALLA ja nainen PÄÄLLÄ, näin se on helpompaa. Ainakin naisen kannalta, kun voi itse paremmin määrätä miten syvälle se kyrpä suuhun tulee. Kyllä se toisinkin päin onnistuu, kunhan ei vaan mies liikaa innostu :D

        Olisi ihanaa jos saisin tehdä sinun kanssa siru 69 asentoa kun sä olisit mun päällä ja minä alla ottaisit mum .yrpääni suuhun ja minä
        Nuolisin sun pillua että saisit orgasmin kun minä laukean .perma tulisi sun rintojen väliin lämpimästi👍😍👍


    • HÖHÖÖ

      HÄH? Olihan taas "ongelma"!

    • Jussi

      mutta yleensä miehen peppureikä on niin esillä etteivät naiset halua sitä katsoa (eikä haistella).
      Suosittelen normaalia 69:ä!

      • horny68/m

        onhan se tietty niinkin.. Mutta kun huolehtii hygieeniastaan kunnolla, saattaa joskus jopa onnistua saamaan partnerin hyväilemään ja koskettelemaan peppureikää;-) Ja tuossa asennossa partnerinkin peppureikä on hyvin ulottuvilla pimpannuolennan ohella..


      • Make
        horny68/m kirjoitti:

        onhan se tietty niinkin.. Mutta kun huolehtii hygieeniastaan kunnolla, saattaa joskus jopa onnistua saamaan partnerin hyväilemään ja koskettelemaan peppureikää;-) Ja tuossa asennossa partnerinkin peppureikä on hyvin ulottuvilla pimpannuolennan ohella..

        Kun en itse ole peppureikäfanaatikko, niin tykkään facesittingistä, eli nainen hieroo pimpsaansa kasvoihini, siis niinpäin että olemme kasvokkain. Siinä asennossa on kiva nuolla, olettaen ettei nainen ymmärrä 'facesittingiä' liian konkreettisesti. Hengittääkin pitäisi.. Pyllyä on myös kiva puristella.

        Oma tyydytykseni jää tuossa tietenkin vähemmälle, mutta saan sen kyllä myöhemmin...


    • tiuku

      ..69 väärinpäin ei toimi ainakaan meillä johtuiskohan siitä että jätkäni painaa minua noin30kg enemmän mikä tekee asennosta minun kannaltani todella epämiellyttävän..suosittelen kyllä lämpimästi tavallista 69..

      • Sälli

        Pakkoko sen jätkän on koko painollan sun päällä rötköttää. Käske sen olla käsien ja polvien varassa. Vai eikö jätkällä kunto riitä?


      • tiuku
        Sälli kirjoitti:

        Pakkoko sen jätkän on koko painollan sun päällä rötköttää. Käske sen olla käsien ja polvien varassa. Vai eikö jätkällä kunto riitä?

        ...tottakai kunto riittää...mut kyl se paino aina välillä väkisinkin mun päälle tulee...ja musta se asento on ahdistava ja epä käytännöllinen..


      • Sanna

        Mun mieheni painaa yli 2 kertaa niin paljon kun mä eikä silti ole tuskallista rakastella missään asennossa missä mies on päällä. Yhtä lailla siitä nauttii ja jaksan kyllä pidellä miestäni päälläni jos hän vaikka "lepää" siinä rakastelun jälkeen. Mutta ei hän rakastelun aikana siinä rötkötä kuolleena!


    • voih

      Siis onko ihmiset tosiaan näin rajoittuneita, että yksi määrätty asento vain toimii. Mulle ja partnerille ei ole väliä muusta kuin sen hetkisistä päähän pistoista ja, ei tarvitse sen kummempaa etukäteissuunnitelmaa, vaan kiihkoinen virta vie intohimoisesti eteen päin.

      Ja jotain rassasi peppureiän näkeminen ja haju. Noh, mitäs harrastaa suuseksiä semmoisen kanssa, joka ei osaa paikkojaan putsata. Mun partnerissa ei sellaista paikkaa olekaan jota en voisi nuolla yms. yms. ;)

    • 69-fani

      Mitäs väliä sil on kuin päin 69:iä harrastaa? Tosin nautinnolisempaa näin miehen näkökulmasta jos saan olla alla...

    • tyttö

      tietysti toimii... ja todellakin, meillä ainakin asentoja vaihdellaan paljon ja tilanteen mukaan...voi kokeilla jotain JOPA niin ettei ole ekana netissä kysellyt miten toimii ;)

    • Shiny

      69 "väärinpäin" on minusta ihan ok, mutta ehkä kuitenkin hieman hankalaa. Jotkut miehet eivät lainkaan pidä siitä, että kyrpää taivutetaan liikaa taaksepäin ja joskus esim pituuseroista johtuen näin käy. Kyllä minä itse tykkään suihinotosta enemmän niin, että mies on alla, istuallaan, seisaallaan...Paremmin hallittavissa.

      Kannattaa muuten kokeilla 69:ä myös kyljellään, minusta se on kaikkein mukavinta! Ei tarvi kummankaan ähkiä jäsentensä varassa, vaan voi paremmin keskittyä nautintoon...

    • Ceridwen

      Mitä ihmeen pointtia on kysellä moisia? Tiedoksenne, kaikkien ihmisten halut ja nautinnot ovat vähintäänkin hiukkasen toisista poikkeavat. Ei sillä, ihan hauskaahan muiden ihmisten kokemuksista on lukea, mutta omaa seksielämää tuskin kannattaa muiden mieltymysten varaan rakentaa. Nautinnon antaminen ja saaminen on kaikin puolin mukavaa ja sen pitäisi olla mahdollisimman kaukana kaikista kaavoista. Se mikä jostakusta on vastenmielistä, on toisesta parasta antia. Kaikkea kannattaa kokeilla, mutta pakkohan ei tietenkään ole.

      Mutta jos vinkkejä jaetaan, niin kokeilemisen arvoinen on myös "facesittingin" käänteisversio, jossa mies on päällä nuoltavana. Erityisesti miehet, jotka pitävät anuksensa hyväilystä arvostavat asentoa, koska nainen ylettää sormineen sopivasti, eikä naisellakaan niskat kipeydy, kun voi lojua pää tyynyllä ja mies tekee osan työstä ;) Kannattaa kyllä huomauttaa, jos tuntee tukehtuvansa.

    • Anonyymi

      Ihan parasta välillä tuokin. Vähän siinä joutuu voimistelemaan enemmän, että vaimo ei liiskannu, mutta kiihottavaa työnnellä munaa suuhun, kun nainen ei pääse alta pois. Kyllä hän antaa merkin jos menee liian syvälle. Yleensä ei anna merkkiä. Tuossa asennossa en ole antanut laueta, voi olla liikaa, jos olet alla ja alkaa saisit tuleen suuhun. Toisinpäin kyllä.... ihanaa. Sinne ne lastit kuuluu... suuhun.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe