Mitä tehdä rapumiehen kanssa?

Kaksostyty

En oikein pääse perille tästä miehestä.. Kännissä hän roikkuu kiinni minussa ja tahtoo olla oikein lähellä, mutta kun hän on selvinpäin olen välillä kuin ilmaa hänelle? Nytkin kun olimme neljä päivää näkemättä toisiamme (kumpikin omilla reissuillaan) niiin hän oli niin kaivannut minua ja sanoi rakkaaksi.. Mutta seuraavana päivänä taas olin melkein ilmaa, minustako tämä johtuu?? On myös kovin suojelevainen minun suhteeni (toiset miehet), tahtoo tietää minne menen ja mitä siellä teen. Mistä tiedän mitä hemmettiä hän ajattelee minusta?! Olen toki suoraankin kysynyt ja sanoo pitävänsä minusta... Pitäisikö minun tehdä tavallaan aloitteet asioiden suhteen esim. hellyys (häneltä sitä saa yleensä vain nukkumaan mennessä jos on selvinpäin)?

9

2926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinastyttö

      Puhummekohan samasta miehestä =) Minulla myös IHAN samanlainen mies kiikarissa. Mikä siis neuvoksi? Painostus ei auta. Ajan antaminen ei auta. Mitä rapu oikein tälläisellä käytöksellä ajaa takaa?

      • kaksostyty

        tama mun mieheni on latvialainen xD


      • spider--

        Sama ongelma täälläkin! En todellakaan tiedä, mitä rapumiehen päässä liikkuu. Välillä haluaa nähdä ja pitää yhteyttä ja sitten yhtäkkiä voi mennä viikkoja ilman yhteydenottoa...Ovatko rapumiehet luonteeltaan ujoja? Miltään monen naisen mieheltä tämä tyyppi ei ainakaan vaikuta.


    • Beatles

      Itse elin kahdeksan vuotta avoliitossa rapu miehen kanssa ja nyt seurustellut vuoden toisen rapu miehen kanssa, molemmat ovat olleet juuri tuollaisia. Sen olen kuitenkin huomannut, että rapu osoittaa välittämisensä ennemminkin teollaain kuin sanomalla, vaikka käyttäytyykin välillä kuin törppö ja tulee sellainen olo että olen kuin ilmaa tuolle ihmiselle vaikka näin ei todellisuudessa olisikaan. Hankalia tapauksia...

    • kaksostyty

      Tanaan taa mies loi mut yhtakkia aivan allikalla... Kysy tosta vaan, etta onko mulla kelloa ja kun sanoin ei, mulla oli pari sekuntia myohemmin uusi, hieno kello kadessa...!! vau.. Osaa naa miehet valilla kylla lyoda aivan allikallakin xD

      • Beatles

        Toikin kuulosti jokseenkin tutulta kun olit saanut ton kellon :-) Itse olen saanut yllätyksenä turkin matkan, synttärilahjaksi uuden kalliin pyörän. Välillä näköjään kuuluu herran suusta, että katso mitä mä sulle ostin. Mitään en kyllä itse ole häneltä koskaan pyytänyt ja vaikea on ollut totutella noihin lahjoihin kun on itse tottunut aina maksamaan oman elämisensä ja juttunsa. Mutta tommosia noi rapu miehet näköjään on vaikka kuinka yrität sanoa, että mä en tarvii mitään. Kaipa ne sitten tuolla tavalla koittavat näyttää sitä välittämistään vaikka eihän rahalla saa rakkautta : - )


    • öalgjhf

      en käsitä. ite olen rapunainen ja jos jostaki tykkään niin ei tasan ole mulle "ilmaa." mahdoton ajatuskin.
      mustasukkainen olen mutta en jos ei anneta aihetta ja suhde pelittää. ja senhän tietää pelittääkö se, meillä on hyvä vainu sen suhteen.

      oma aikansa tosin menee ennenkuin rapu uskaltaa antaa sydämensä kokonaan. mutta kun se tapahtuu onkin se sitten menoa ja täysillä. muita ei enää näekään sen jälkeen.

      tosi kummallista etteikö rapu ois hellä?;=O outoa! ite olen ainaki hirveä kaulailija ihan aina. ja odotan sitä toiseltakin.

      valitettavasti mitä olen lukenu ja ittekin kokenu, niin kaksoset ei välttämättä synkkaa ravun kans. rapu kun menee mököttään kuoreensa, on pohjimmiltaan rauhallinen koti-ihminen.

      ja kaksonen taas levoton, puhelias (liiankin), kyllästyy nopeasti asioihin, ja vaihtaa maisemaa.

      • hellään rapumieheen

        Samaa mieltä täällä; rapumiehen hellyys on aivan omaa luokkaansa.

        Rapu rakastaa koskettamista, välillä halaa rajustikin, koska haluaa todella tuntea toisen saksissaan.

        Rapumies on erittäin herkkä sekä varovainen, on myös erittäin mustasukkainen ja omistushaluinen. Rapumies ei taida olla niitä, jotka jaksaisivat taistella naisensa huomiosta muiden miesten kanssa. Tämä saattaa selittää toisinaisen välinpitämättömyyden.

        Jos hän huomaa, miten kevyesti kaksosnainen saattaa ihmissuhteet ottaa, en usko, että suhteenne voisi onnistua.

        Meidän ilman merkkien tunnemaailmaa on varmasti muiden vaikea tulkita, koska olemme niin muuntautumiskykyisiä. Luulen, että rapumies on liian heikko kumppani ilman merkille. Tarvitsee tuhottomasti varmistusta ja nollapelin kumppanin epävarmuudesta. Jotenkin tuntuu, että se on epärealistista.

        Silti haluan uskoa, että rapumieheni löytää minut sydämestään ja ottaa omakseen kokonaan.

        Mieti vielä, oletko valmis sitoutumaan loppuelmäksesi häneen. Sillä sitä hän odottaa sinulta.


      • Gwenhvyfar
        hellään rapumieheen kirjoitti:

        Samaa mieltä täällä; rapumiehen hellyys on aivan omaa luokkaansa.

        Rapu rakastaa koskettamista, välillä halaa rajustikin, koska haluaa todella tuntea toisen saksissaan.

        Rapumies on erittäin herkkä sekä varovainen, on myös erittäin mustasukkainen ja omistushaluinen. Rapumies ei taida olla niitä, jotka jaksaisivat taistella naisensa huomiosta muiden miesten kanssa. Tämä saattaa selittää toisinaisen välinpitämättömyyden.

        Jos hän huomaa, miten kevyesti kaksosnainen saattaa ihmissuhteet ottaa, en usko, että suhteenne voisi onnistua.

        Meidän ilman merkkien tunnemaailmaa on varmasti muiden vaikea tulkita, koska olemme niin muuntautumiskykyisiä. Luulen, että rapumies on liian heikko kumppani ilman merkille. Tarvitsee tuhottomasti varmistusta ja nollapelin kumppanin epävarmuudesta. Jotenkin tuntuu, että se on epärealistista.

        Silti haluan uskoa, että rapumieheni löytää minut sydämestään ja ottaa omakseen kokonaan.

        Mieti vielä, oletko valmis sitoutumaan loppuelmäksesi häneen. Sillä sitä hän odottaa sinulta.

        Olen rakastumassa aivan mahtavaan rapumieheen.. Hetkittäin mietin, onko se oikeesti tosissaan, kun käytös muuttuu päinvastaiseksi melko usein. Silti olen jotenkin varma, että tää on nyt se,kenen kanssa menen naimisiin.

        On hellä, haluaa olla lähellä ja koskea. On huomaavainen, älykäs ja tykkää keskustella asioista. Jonkin verran sovinismia leijuu ilmassa, samoin omistuksenhalua ja menettämisen pelkoa. Itse olen jousimies ja tiedän tulen ja veden merkkien olevan melko mahdoton yhtälö. Silti itse rakastuessani en kaipaa kovin laajaa vapautta, kunhan saan toteuttaa itseäni. Ja rapumieheni ei ole kovin kotona viihtyvää sorttia, mikä sopii mulle oikein hyvin.

        Suhteeltamme hän vaikuttaa eniten haluavan varmuutta ja ehdotonta sitoutumista. Se sopii myös, koska hän on ihan paras kaikista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe