Mites...

leoskopu

Mitenkäs mahdetaan pärjäillä?
Itse olen leijonanainen ja nouseva skorppari, kuu oinaassa.
Mies skorppari kuu leijonassa, nousevasta en tiedä.
Jonkinlainen outo sielujen sympatia on olemassa, tai niin luulen/olen tuntevinani.

1

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpiotar85

..ainakin on ollut, no mitenkä sen nyt kauniisti sanoisi, ylä ja alamäkiä =) kuulostipa tylsälle.

Mutta siis olemme tunteneet puolitoista vuotta ja siinä on ehtinyt tapahtua vaikka mitä.. Enimmäkseen kyllä negatiivista. Meillä kaikki tapahtui aluksi hyvin nopeasti; kuukauden oltiin tunnettu kun jo muutettiin yhteen. Leo seurusteli vielä kun tavattiin. Ja myös muuton jälkeen. Toisen kanssa. Paljon tapahtui, mutta minusta ei vain ole kakkosnaiseksi ja kostin kaikki tapahtuneet.. Hankala selittää lyhyesti, mutta aina kun oltiin yhdessä, kaikki oli "hyvin" ja olimme todella onnellisia, mutta erossa olo oli tietysti yhtä tuskaa.

Juuri tällä hetkellä olemme kuitenkin muuttamassa taas yhteen. Nyt ollaan sovittu että jos ihan aikuisten oikeasti halutaan ollaan yhdessä, elämämme pitää muuttua, mutta myös unohdetaan menneet.
      Virallisesti muutetaan maanantaina ja voin sanoa että kyllä jännittää. Kuinka tällä kertaa kaikki sujuu ja pystyykö ihminen muuttumaan niin paljon että muuttaa myös perusluonteensa. Häröilyt loppuu nyt. Molemmilta.
      Elämää on vain kuitenkin elettävä juuri NYT. Tämä on viimeinen mahdollisuus tehdä itsemme onnelliseksi.

Meillä tilanne on ainakin sellainen, että vaikka kuinka molemmat ollaan yritetty unohtaa toinen ja vihata, se ei vain onnistu. Jotenkin vääjäämättä sitä kaipaa toista ja yrittää tarrautua viimeisiin toivoihin.
      Sellaista, mitä meidän viime vuosi on ollut, ei kukaan täysijärkinen jaksa, mutta uskallan kyllä luottaa siihen, että saamme juttumme toimimaan ja voisimme viimeinkin olla onnellisia..

Nuista kaikista muista merkeistä, niin itsestäni tiedän:
      - nouseva jellona
      - kuu vaaka
      - venus skropu...jne.

Hänestä en tiedä niinkään, mutta uskoisin että nouseva on kaksonen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe