Moi! Sellaista kysysttävää olis, olen pian 18 vuotta täyttävä nuorukainen. Judoa oon harrastanut kolmisen vuotta, mutta se jäi sitten kun löysin kaljan ja naiset :/ eli nyt kun siitä uutuudenviehätyksestä on päässyt yli, niin kinnoistais taas kuntoilu. inttiin lähdössä vissiin reilun vuoden sisällä, niin kunnonkohotus todellakin olisi paikallaan. Olenko siis liian vanha aloittamaan, jos vaikka vois haaveilla jostain kisamenestyksestäkin?
oonko liian vanha?
dekkers123
4
1192
Vastaukset
- Calle'91
Ite alotin muutama kuukaus ennen kun täytin 17 niin kylä lähtee! Ei se tämmössissä niin kato tota ikää vaikka alottaisit 20v mutta mitä aikasemmmin niin sitä parempi. Thainyrkkeily niinkuin muutkin pystylajit eivät ole hermostollisesti niin vaativia kun vaikkapa paini tai telinevoimistelu, jotka aloitetaan täysin pentuna.
- MT123
Keskivertoikähän taitaa olla jotain 20-25 siellä alkeiskurssilla, joten nuorimpaan päähän kuuluisit.
- liian vanha
tee varhaiseläkehakemus kelan sivuilla
- randomkaveri
Suurin osa on juuri sun ikäisiäsi starttikurssilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713- 701303
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2051289- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63981
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei16853- 42837