Moi! Sellaista kysysttävää olis, olen pian 18 vuotta täyttävä nuorukainen. Judoa oon harrastanut kolmisen vuotta, mutta se jäi sitten kun löysin kaljan ja naiset :/ eli nyt kun siitä uutuudenviehätyksestä on päässyt yli, niin kinnoistais taas kuntoilu. inttiin lähdössä vissiin reilun vuoden sisällä, niin kunnonkohotus todellakin olisi paikallaan. Olenko siis liian vanha aloittamaan, jos vaikka vois haaveilla jostain kisamenestyksestäkin?
oonko liian vanha?
dekkers123
4
1182
Vastaukset
- Calle'91
Ite alotin muutama kuukaus ennen kun täytin 17 niin kylä lähtee! Ei se tämmössissä niin kato tota ikää vaikka alottaisit 20v mutta mitä aikasemmmin niin sitä parempi. Thainyrkkeily niinkuin muutkin pystylajit eivät ole hermostollisesti niin vaativia kun vaikkapa paini tai telinevoimistelu, jotka aloitetaan täysin pentuna.
- MT123
Keskivertoikähän taitaa olla jotain 20-25 siellä alkeiskurssilla, joten nuorimpaan päähän kuuluisit.
- liian vanha
tee varhaiseläkehakemus kelan sivuilla
- randomkaveri
Suurin osa on juuri sun ikäisiäsi starttikurssilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986378KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3575897Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602853Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072298Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071978- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191643Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811310- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331128