Outo tilanne!

wesimies-neito

Hei,olen tapaillut Neitsyt miestä ~puoli vuotta. Hän on varattu ja kaksinaamainen,valehtelee ja sepittelee valheitaan pokkana päin naamaa yms...Ja silti vaan roikun hänessä,ja annan valheet anteeksi.Yhteydenpitokin on minun vastuullani :(
Omituisinta tässä on että neitsyt-mies halusi että tutustun hänen kala-tyttöystäväänsä. Olemme käyneet yhdessä kaupungilla ja muitakin suunnitelmia kesälle on.. arveluttaa vaan koko tilanne. Varsinkin kun kala-tyttö välillä tyrkyttää neitsyt-miestä minulle. Nykyään tuntuu että olen läheisempi sen naisen kanssa kuin miehen. Kertokaa minulle millainen tämä kuvio(vesityttö-neitsytM-kalatyttö) on merkkien perusteella,tuleeko turpaan ja pahasti?! Kolmessa on aina yksi liikaa,kuka jää ylimääräiseksi?

9

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on???

      lopulta yksin???Neitsyt tietenkin

    • tulessa yht'aikaa

      Neitsytmies oli naimisissa. Pyöritti minua ja lisäkseni montaa muutakin yht'aikaiseksi.

      Kerran vahingossa tuli ilmi, että yksi työkavereistani oli myös saman miehen uhri. Oltiin molemmat pyörityksessä yht'aikaisesti toisistamme tietämättä. Olimme olleet vuosia yhdessä töissä.

      Voi sitä riemua, kun alkujärkytyksestä tokenimme. Nauru ja huvitus ei ole loppunut vieläkään! Äijä sai jäädä välittömästi molemmilta. Kumpikaan meistä ei koskaan enää kertaakaan ottanut yhteyttä neitsytmieheen selitelläkseen. Se oli kerrasta poikki. Vieläkin ollan ystäviä tämän naisen kanssa , vaikkemme enää olekaan töissä samassa paikassa. Nähdään aina joskus ja naureskellaan menneille!

      Ehkä saat elinikäisen ystävän siitä naisesta, jos jätätte sen neitsyen!

    • tähän

      kuvioon.

      Yksinkertaista!

    • vaaka.

      Miten tuttua!! Tämä on suoraan kuin omasta tapauksestani. Tosin mies on vielä sen verran nuori, ettei ole päässyt kuin kihloihin vasta vähän aikaa sitten. Mutta kun olin mukana kuvioissa, ei kertonut että seurustelee, vaan varmisteli ettei minulla SINKKUNA ollut muita. Muuten olisi lopettanut koko touhun.
      Olen samaa mieltä muiden kanssa, ainut joka tässä tilanteessa häviää on neitsyt. Hän ei todellakaan ole mitenkään älykäs mies, ei hän osaa pelata oikein ja se tekee neitsyestä vain oman pelinsä heikoimman nappulan.Tietääkö kalanainen, että oletkin neitsyen salarakas? Tuollainen tilanne omasta mielestäni tuo kyllä ainakin jännitystä elämään, mutta se on moraalisesti väärin niin sinua kuin kalaakin kohtaan.

      • p-kele

        s-tana. kaiki vaaka naiset o h-ria. Lopeta tuo jeesusteleminen. Ite tykkäätt olla viettelijä, h-ora


      • vaaka.
        p-kele kirjoitti:

        s-tana. kaiki vaaka naiset o h-ria. Lopeta tuo jeesusteleminen. Ite tykkäätt olla viettelijä, h-ora

        Viettelijänä tykkään olla, ja olen siinä vielä pirun hyväkin! ;) Mutta huoraksi se ei kyllä tee. Mutta mikäs itse olet miehiäsi, vaakoja kohtaan näytät tuntevan aika moista katkeruutta, eikai vain noilla viettelijän lahjoilla taida olla jotain tekemistä asian kanssa? :)


      • en alennu
        vaaka. kirjoitti:

        Viettelijänä tykkään olla, ja olen siinä vielä pirun hyväkin! ;) Mutta huoraksi se ei kyllä tee. Mutta mikäs itse olet miehiäsi, vaakoja kohtaan näytät tuntevan aika moista katkeruutta, eikai vain noilla viettelijän lahjoilla taida olla jotain tekemistä asian kanssa? :)

        suurin osa vaaka naisista kehuu kuinka hyviä ovat tuossa VIETTELEMISESSÄ mutta muiden silmissä se näyttää vain halvalta keikkaroinnilta.

        Kyllähän sitä kauniita asioitakin on kiva katsella mutta mieluiten sen jättää siihen, kumppanikseni en ottaisi puolialasti keikuttelevaa akkaa. Pinnallista naista en halua. Enkä kehuskelisi moisella "taidolla".

        Olette muuten kyllä ihan sydämmellisiä ja mukavia mutta sitä itsensä tyrkyttämistä en ole koskaan tajunnut..


      • vvvves
        en alennu kirjoitti:

        suurin osa vaaka naisista kehuu kuinka hyviä ovat tuossa VIETTELEMISESSÄ mutta muiden silmissä se näyttää vain halvalta keikkaroinnilta.

        Kyllähän sitä kauniita asioitakin on kiva katsella mutta mieluiten sen jättää siihen, kumppanikseni en ottaisi puolialasti keikuttelevaa akkaa. Pinnallista naista en halua. Enkä kehuskelisi moisella "taidolla".

        Olette muuten kyllä ihan sydämmellisiä ja mukavia mutta sitä itsensä tyrkyttämistä en ole koskaan tajunnut..

        Yksikin vaakanainen oli niin epätoivoinen että heittäytyi polvilleen miehen eteen ja kosi minkä kerki.
        Onko tuo oikeanlaista viettelyä?


      • ???????
        p-kele kirjoitti:

        s-tana. kaiki vaaka naiset o h-ria. Lopeta tuo jeesusteleminen. Ite tykkäätt olla viettelijä, h-ora

        ulosanti ei liene neitsyen vahvimpia puolia...;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      662
      4906
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3529
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      155
      3268
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2518
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2339
    6. 257
      1923
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe