mitäs sitte ja en usko ollenkaan!!

anttifani91

Siis mie en oikeasti tajua enään lehdistöä enkä jatkuvaa irvailua Antista..Vaikka Antti ois sanonut suoraan viihdeuutisissa, että hän on homo. So what. Onhan homoki ihminen. Antti tekee tooosi hyvää musaa ja on todella hyvännäköinen mikä siittä tekee niin oudon muka, että joka ikistä asiaa pitää puida lehdessä. Kohta varmaan Antti ei saa ees serkun kaaa kulkea baarissa ilman, että seiskassa lukee, että ''Antin poikakaveri nähty'' Antas oikeesti tuon Antin jo olla rauhassa.. Minua ei ainakaan haittaa vaikka se ois homo. Antti on maailman suloisin ihminen ja ei ikinä ole esittänyt mitään mitä ei ole. Se ei ikinä ole ottanut kuuleviin korviin negatiivisia asioita mitä nämä viihde lehdet siittä kirjoittaa.. Siis oikeesti kuka jaksaa koko ajan ilmiantaa sen tekmemisiä ja elämää.. Vaikka se meitä niin kiinostaaki mitä se tekee, mutta ajatelkaa omalle kohalle.. Oisko teistä hauskaa, jos ei edes oman sukulaisten tai kavereitten kanssa saa olla baarissa ilman, että lehdet heti kirjoittaa ja leimaa homoksi??? siis järki menee. Lehdet tietty lukee ja no toinen asiahan on nyt sitten se, että uskotaanko niitä lehti juttuja??. Lukiko joku tämänpäivän 22.05.08 iltalehtikö se nyt oli siinä oli juttua idolsista miten sen vuoden idolsit pärjää nykyään jotka oli samana vuonna ko Antti? Siinä oli jotaki Antista, että seuraava levy määrää musa laidan tai jotain.. sain sellasen käsityksen siittä jutusta, että se määrää jatkaako Antti laulaja uraa sen jälkeen?? Toivottavasti olen käsittänyt väärin.. Sillä Antti on paras pop-laulaja jonka tiedän niin en sitten silleen halua, että se lopettaa laulamista. Kukaan miun kaveri ei tykkää antista ja saan kyllä kuulla yhelta sun toiselta että se on surkea ja homo ja nsp. no eny way antti on aina mun idoli oli sitten homo tai ei. Ei se sitä tarkoita, jos se on homo, että siittä ei vois enää sen jälkeen tykätä of horse siittä voi tykätä ja yrittää iskeä ;). Voihan se vielä muuttua, että se ei ookkaan homo, mutta en oikeesti tiedä ees onko.. Pitääpi kysyä, jos uskaltaa ko seuraavan kerran kohalle sattuu, mutta joops ois kiva jos joku tietäväinen informois mullekki mitä se oikein meinaa siis se lehttijuttu??

7

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sie oekeen

      höpäjät?

    • samaa mieltä...

      Olen samaa mieltä anttifani91:n kanssa...onko sillä niin väliä vaikka Antti ois homo? mut mä kuiteskii uskon et se ei oo!!! Antakaa Antin olla!! Antti on ihana ja paras

    • että monia

      niitä miehiä ahdistaa kamalasti hytinä siitä, että Antti olisi biseksuaali. Homon tai heteron he voisivat sulkea mielessään johonkin somaan lokeroon, mutta bi hämmentää koska viehättävä bi voi "viedä heiltä naiset" tai "muuttaa heidätkin homoiksi/bi-miehiksi". Juntit!!

      • junteiksi

        mutta muista, että toi on vaan sun oma teoriasi. Biseksuaaleja pidetään jotenkin edistyksellisinä ja avoimina ihmisinä, mutta ei ne ole seksuaalisuuttaan valinneet siinä missä heterotkaan.

        Kunnioittaisin Antin rohkeutta, jos se tulis kaapista (olettaen, että se on homo), mutta ei se sen musaa paremmaksi tekis, jos ei huonommakskaan.


      • on miesten

        silmissä vaan homo. Jos mies makaa miehen kanssa, se on alentanut itsensä, eikä siinä paljoa auta, että tyttöystäväkin löytyy. Suomi on kristillinen maa ja kristittyjen pyhä kirja Raamattu ilmoittaa näin.


      • on niitä,
        on miesten kirjoitti:

        silmissä vaan homo. Jos mies makaa miehen kanssa, se on alentanut itsensä, eikä siinä paljoa auta, että tyttöystäväkin löytyy. Suomi on kristillinen maa ja kristittyjen pyhä kirja Raamattu ilmoittaa näin.

        joilla on vaimo ja lapset ja jotka paistattelee päivää heteromaailman kunnioituksessa... Salaa sitten käydään miehelässä. Kulissit romahtais, jos heterokaverit sais tietää.


    • oli homo tai ei

      ja mitä väliä onko homo tai bi tai mikä lie

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe