mini cooper on parasta mitä rahalla saa. loistava kokonaisuus kertakaikkiaan !
Köyhät kyykkyyn!
9
1805
Vastaukset
- HärskiHarri
köyhien pitäisi mennä kyykkyyn, jos Mini on hyvä auto? Ei kyykkiminen ainakaan hinnasta voi johtua, sillä kaikki alle 30 kilo eeron hintaiset autot ovat kansanautoja.
- MV Agusta
Kyllä kaikki autot on kansanautoja!
- köyhä
en tunne ketään kenellä oli varaa ostaa tollainen leikkikalu auto niinkuin mini. mielestäni "kansanauton" hintaluokka ainakin suomessa on alle 10000 euroa. että näin.
- Mini
Mini on suunniteltu naisille käyttöautoksi kuten nissan micra. Siksi hymyilen leveästi, kun näen "miehen" minin ratissa.
- kateutta
minulla taas hymy leviää persereikään asti, kun luen sinunlaisesi vuoden -86 mazda 626:n omistajan purkamassa ahdistustaan siitä, että ei tullut ikinä elämässä menestystä. olisit yrittänyt silloin nuorempana, on totta että postinjakajan peruspalkalla ei miniä osteta.
minulla taas hymy leviää persereikään asti, kun luen sinunlaisesi vuoden -86 mazda 626:n omistajan purkamassa ahdistustaan siitä, että ei tullut ikinä elämässä menestystä. olisit yrittänyt silloin nuorempana, on totta että postinjakajan peruspalkalla ei miniä osteta.
Ei ole kateutta-nimimerkkikään kovin ihmeelliseen tasoon yltänyt. Nuo anus-hymyt kun ovat yläastetason juttuja. Mutta Ministäkin on mielipide tuossa toisella puolella.
- ukko
Et tiedä mistä puhut.
Kyllä se Cooper S on kiva peli, 160hv ja hyvät
ajo-ominaisuudet. Se on kova menemään, mulla on 911 ja voin sanoa että tolla on ihan yhtä kiva ajaa ellei kivempi. Se on oikeesti ajajan auto.
kiihtyvyys 0-100 7,4s on aika kaukana micrasta. - MCS
ukko kirjoitti:
Et tiedä mistä puhut.
Kyllä se Cooper S on kiva peli, 160hv ja hyvät
ajo-ominaisuudet. Se on kova menemään, mulla on 911 ja voin sanoa että tolla on ihan yhtä kiva ajaa ellei kivempi. Se on oikeesti ajajan auto.
kiihtyvyys 0-100 7,4s on aika kaukana micrasta.Minulla on ollut Cooper S pari kuukautta ja ajo-ominaisuudet ovat todellakin mainiot . Autossa voisi hyvinkin olla reippaasti enemmän tehoa ilman, että alustalle tarvitsisi tehdä mitään. Minulle kyllä kulku on varsin riittävä. Hyviä virityssarjoja on myös saatavilla - kuten Works ja esim. Mini Madness Mini Cooper S (245hp).
- ukko
MCS kirjoitti:
Minulla on ollut Cooper S pari kuukautta ja ajo-ominaisuudet ovat todellakin mainiot . Autossa voisi hyvinkin olla reippaasti enemmän tehoa ilman, että alustalle tarvitsisi tehdä mitään. Minulle kyllä kulku on varsin riittävä. Hyviä virityssarjoja on myös saatavilla - kuten Works ja esim. Mini Madness Mini Cooper S (245hp).
itsekin ihastuin ja nyt odottelen että saan rahoituksen kuntoon ja sitten tilaamaan.
Kompressoriahtimella kuulemma saa helposti sen 40hp extraa.
Todella mukava kärry, eriyisesti kaupungissa ja ohituksissa maantienopeuksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875