Köyhät kyykkyyn!

Mini4ever

mini cooper on parasta mitä rahalla saa. loistava kokonaisuus kertakaikkiaan !

9

1805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HärskiHarri

köyhien pitäisi mennä kyykkyyn, jos Mini on hyvä auto? Ei kyykkiminen ainakaan hinnasta voi johtua, sillä kaikki alle 30 kilo eeron hintaiset autot ovat kansanautoja.

• MV Agusta

Kyllä kaikki autot on kansanautoja!

• köyhä

en tunne ketään kenellä oli varaa ostaa tollainen leikkikalu auto niinkuin mini. mielestäni "kansanauton" hintaluokka ainakin suomessa on alle 10000 euroa. että näin.

• Mini

Mini on suunniteltu naisille käyttöautoksi kuten nissan micra. Siksi hymyilen leveästi, kun näen "miehen" minin ratissa.

• kateutta

minulla taas hymy leviää persereikään asti, kun luen sinunlaisesi vuoden -86 mazda 626:n omistajan purkamassa ahdistustaan siitä, että ei tullut ikinä elämässä menestystä. olisit yrittänyt silloin nuorempana, on totta että postinjakajan peruspalkalla ei miniä osteta.

minulla taas hymy leviää persereikään asti, kun luen sinunlaisesi vuoden -86 mazda 626:n omistajan purkamassa ahdistustaan siitä, että ei tullut ikinä elämässä menestystä. olisit yrittänyt silloin nuorempana, on totta että postinjakajan peruspalkalla ei miniä osteta.

Ei ole kateutta-nimimerkkikään kovin ihmeelliseen tasoon yltänyt. Nuo anus-hymyt kun ovat yläastetason juttuja. Mutta Ministäkin on mielipide tuossa toisella puolella.

• ukko

Et tiedä mistä puhut.

Kyllä se Cooper S on kiva peli, 160hv ja hyvät
        ajo-ominaisuudet. Se on kova menemään, mulla on 911 ja voin sanoa että tolla on ihan yhtä kiva ajaa ellei kivempi. Se on oikeesti ajajan auto.

kiihtyvyys 0-100 7,4s on aika kaukana micrasta.

• MCS
        ukko kirjoitti:

Et tiedä mistä puhut.

Kyllä se Cooper S on kiva peli, 160hv ja hyvät
        ajo-ominaisuudet. Se on kova menemään, mulla on 911 ja voin sanoa että tolla on ihan yhtä kiva ajaa ellei kivempi. Se on oikeesti ajajan auto.

kiihtyvyys 0-100 7,4s on aika kaukana micrasta.

Minulla on ollut Cooper S pari kuukautta ja ajo-ominaisuudet ovat todellakin mainiot . Autossa voisi hyvinkin olla reippaasti enemmän tehoa ilman, että alustalle tarvitsisi tehdä mitään. Minulle kyllä kulku on varsin riittävä. Hyviä virityssarjoja on myös saatavilla - kuten Works ja esim. Mini Madness Mini Cooper S (245hp).

• ukko
        MCS kirjoitti:

Minulla on ollut Cooper S pari kuukautta ja ajo-ominaisuudet ovat todellakin mainiot . Autossa voisi hyvinkin olla reippaasti enemmän tehoa ilman, että alustalle tarvitsisi tehdä mitään. Minulle kyllä kulku on varsin riittävä. Hyviä virityssarjoja on myös saatavilla - kuten Works ja esim. Mini Madness Mini Cooper S (245hp).

itsekin ihastuin ja nyt odottelen että saan rahoituksen kuntoon ja sitten tilaamaan.

Kompressoriahtimella kuulemma saa helposti sen 40hp extraa.

Todella mukava kärry, eriyisesti kaupungissa ja ohituksissa maantienopeuksilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      976
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe