Tämä on aika "guru"-kysymys!
Mitä kaikkea asioita pitää huomioida jos aikoo tehdä oman komponentin?
Omat komponentit
S8558S
3
527
Vastaukset
- vaan taas
mitä gurua tuossa oikein on??? komponenttien teko on delphin peruskauraa!
- S8558S
Niin (ehkä) pitäisi olla. Sehän piilottaa _erinomaisesti_ (esimerkillisesti) komponentin toteutuksen ja tuo vain sen rajapinnan erinomaisesti esille! Kertoo miten rajapintaa voi hyödyntää näkemättä itse toteutusta!
- S8558S
Sain muuta kautta ihan hyvän linkin:
http://delphi.about.com/od/windowsshellapi/u/advanced_delphi.htm#s5
Onko muita vastaavia tiedossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1831321- 791062
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93869- 77845
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114603- 48587
- 18548