Komea vartijani

Hoitsu

Olen hoitajana kaupunginsairaalan osastolla ja meillä käy öisin vartiointiliikkeen miehet kierroksellaan. Mukavia kavereita, ottaen huomioon miesten asiakaskunnan. Narkkareita, juoppoja, häiriköitä ja muita rikollisia.

Vartija, josta joskus öisin unelmoin on tumma, hiukset ajettuna, sinisilmäinen urheilullisen oloinen kaveri. Ei mikään kaappi, mutta lihaksikas. Miehen silmät sai mut koukkuun,pitkät ripset ja siniset silmät.
Viime yönä miehellä oli haalarit, varmaan jotain kesämallia, pakarat erottui lihaksikkaina. Nam !!

Odotan vartijaani osastolle innolla. Aion saada tuolta komealta mieheltä tänä yönä, ellei työt häiritse kohtaamistamme.

Potilaat on huoneissaan ja suurin osa nukkuu sikeää untaan. Liikun malttamattomana käytävillä, tv:sta tulee pian joku eroottinen elokuva. Kello on jo pian yksi yöllä.
Laitoin tänään normaalista poiketen valkoisen työhameeni johon kuuluu valkoinen yläosa. Alle laitoin mustat stringit ja sukkanauhat, sekä mustat rintsikat. Jos pyllistän niin mies huomaa kyllä mustat stringini ja peli on avattu.
Hameessani on napit ylös asti kaulalleni. En tiedä miksikä sitä sanotaan, mutta mulle se on hame. Alaraja on puolireidessä.
Minulla on kauniit jalat, jänteikkäät reidet, pieni pylly, hoikka lantio ja c- kupin rinnat. Vartijani ei voi vastustaa mua kun pääsen vauhtiin.

Istun tuolilla ja katson sitä eroottista elokuvaa.
Tapahtumat sijoittuu hevostilalle Ranskassa, tallipoika ilmeisesti harrastaa lemmenleikkejä emännän kanssa. Uhkea emäntä ratsastaa pojan päällä, emännän rinnat pomppii ylös alas. Poika kourii niitä vaikeroiden. Pojalla on melko lihaksikas kroppa. Onkohan mun vartijani kroppa samanlainen?

Kuvittelen itseni ratsastamaan turvamieheni päälle. Mmmmm, käsi hakeutuu hameen alle. Nostan hametta, että pääsisin pöksyihini käsiksi. Sormet liukuu pöksyjen välistä hunajaisille häpyhuulilleni. Sormet kohtaa kostuneen pimpsani ja etusormeni uppoaa pikkasen sisääni.

Ovi kolahtaa. Korjaan hamettani suoraksi ja ryhdistäydyn. Komea vartijanihan sieltä tulee. Jutellaan niitä näitä ja mies käy hakemassa viivakoodimerkkinsä osaston perältä.
"Onko hyvä elokuva?", mies kysyy ja esittäytyy Tompaksi.
Leffassa nainen makaa peiton alla, jonka alla myös on pojan yläkroppa. Poika nuolee emännän pillua. Nainen puristelee tissejään.
"Onhan toi,... hyvä leffa", naureskellen vastaan.
"Juotko kahvia tai jotain muuta?"

Me mennään keittiöön ja mies päästää mut herras- miesmäisesti edelleen. Taitaa tuijottaa mun pakaroita.
Kahvia tehdessäni huomaan märän sormeni ja kostutan hieman Tompan kupinreunaa maukkaalla mehullani. Laitan muka jotain roskiin ja pyllistän häneen päin. Tiedän stringien loistavan hameen läpi. Pakarani liimautuu hameeseen ja pakostakin Tompalla alkaa kovettumaan.
"Odota hetki, käyn kansliassa hakemassa keksiä. Vilkaisen ohimennessäni hänen haaroihinsa ja kyllähän siellä pullottaa.

Kanslia on viereisessä huoneessa. Kävelen nopeasti kansliaan ja alan riisua pikkareitani pois. Nostan hametta ja vedän stringit alas. Ehdin vetää märät housuni nilkkoihin kun Tompan naama on mun pepullani ja pillullani.
"Voihh, odotin sua koko illan. Ota mut tässä ja heti, otaahhhhhh!"
Vartijan kieli liikkuu taidokkaasti pimpsassani.
Vartaloni vavahtelee ja jalat notkahtelee. Nojaan pöytään Tompan pitäessä lantiostani tiukasti kiinni. Kieli nuolee ahnaasti kosteaa reikääni.
"Kulta, nuole mua!"
Miehen kädet puristelee reisiäni ja pohkeitani. Pyllistän lisää, että kultani pääsisi paremmin nuolemaan herkkuani. Pieni vaalea karvakolmioni on aivan kostea miehen käsittelystä.

Tomppa nousee suoraan ja avaa housujaan. Haluan auttaa ja avaan vyön, vedän housujen mukana myös boxerit alas. Housuista ponnahtaa jänteikäs kulli,
suoraan naamani eteen. Terska kiiltelee kauniisti.
Otan kullin suuhuni ja avaan samalla paidan nappeja. Mies ottaa paidan pois ja paljastaa lihaksikkaan kroppansa mulle. Vartijoiden puvut ei anna oikein oikeutta näille herkullisille miehille.

Nautin kullista suussani ja vetelen esinahkaa hellin ottein edestakaisin. Tomppa nauttii imemisestä suunnattomasti.
Vartijani ottaa päästäni kiinni ja liikuttaa lantiotaan edestakaisin. Tahti alkaa kiihtymään liikaa ja arvaan hänen olevan tulossa suuhuni.
"Ei vielä, tuu mun sisään." Mies rullaa mun antaman kortsun kalunsa ympärille.

Nojaan pöytään ja Tomppa porautuu hiljaa mun pilluuni. Kalu tuntuu taivaalliselta reiässäni.
"Uuuuhhhhh, jänteikäs kaluuuhhhhh! Tuu muhun syvälleeeeeeeeee!!!!", kehotan kun samalla mies porautuu muhun koko varrellaan. Miehen lantio hakkaa mun peppuani vasten ja huone täyttyy himon äänillä.
"Sä oot niin tiukka! Pieni pylly, sä oot uskomaton, nainen!"
Tomppa kourii tissejäni ja pamputtaa mua pilluuni.

"Ota sun hoitsus syliis, ota."
Käännyn ja mies nostaa vahvoilla käsillään mut syliinsä. Miehen kalu liukuu pimpsaani pohjaan asti ja mä vaikeroin.
"Aaaahhhhhh, aaahhh, isooooo kulliiiihhhh! Yhtä vahva kuin isäntänsäkiiinnnhh!"

Mies kannattelee mua kädet pakaroillani ja tunnen sormen toisella aukollani. Inahdan. Sormi pyörii aukolla ihanasti, muttei mene sisään asti. Aukko on liukas ja sormi taivaallinen.
Yritän nostaa jalkojani ylemmäs avaten pakaroitani enemmän miehelle. Vartijani huomaa eleeni ja painaa sormeaan sisälle anukseeni.
"Voi kultaaahhhhhh! Nai mua , ota mut kokonaan!"

Nojaan nyt seinään ja puristelen tissejäni ja nipistelen nännejäni. Tompan kalu hunajapesässäni ja sormi anusaukollani tuntuu uskomattomalta.

"Mä tuun! Tomppa mä tuuuuuun!" Mies nai mua raskain vedoin vartaloni vavahdellessa ja kouristellessa. Avaan silmäni ja Tomppa katsoo mua ihanilla silmillään. Hänen suunsa avautuu hiljalleen suuremmalle.
Suutelen miehen ihania huulia ja hakkaan minkä ehdin lantiotani miestä vasten. Huone täyttyy litisevistä äänistä.
Tomppa purkautuu, tunnen kun kortsu täyttyy spermalla. Mies puristelee pieniä pakaroitani
kovaa.
Tomppa ottaa mua päästä kiinni ja suutelee vaativin ottein. Kukaan ei oo suudellu mua noin koskaan.
"Ihana nainen." En unohda Tompan sanoja,... tai tekoja :)

21

13182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lovergirl

      toi oli kyl paras novelli.... the best

    • Vartija

      Olisipa meidänkin sairaalassa sinunlaisia hoitajia... No, kuukauden päästä vaihdan firmaa, niin ehkä sitten löytyisi! =)

    • doctor

      Kannattaisi käyttää kortsua myös suuseksissä. Taudit tarttuvat suun limakalvoilta yhtä herkästi kuin perinteisesti nussiessa. Ei oo kivaa kun syfilis ja muut kummajaiset alkavat temmeltää suussa

      • quup

        miehille kumi suuseksissä mutta mitä naisille ? muovipussi heh ?


      • turvalliseksi
        quup kirjoitti:

        miehille kumi suuseksissä mutta mitä naisille ? muovipussi heh ?

        se muovipussi tosiaan väliin, tai kortsu "aukileikattuna" tai esim tuorekelmua (sitä mitä ruokapurkin päälle laitetaan) muutamankerroin taiteltuna.

        Ei kauhean eroottista mutta suojaa taudeilta (paitsi satiaisilta).

        Sukupuolitaudit voi tarttua sitten myös esim käsien välityksellä, eli sormella raplatessa ensin toista partneria ja sitten itseään, seksilelujen kautta (jos lainailee esim dildoa muille/leikittää muita dildollaan)... Wc-istuimesta, saunan lauteilta...ja huom! VOIVAT tarttua! eli jos hyvä tuuri on ei tartu, jos huono niin tarttuu. Mutta esim HIV ei ole kauhean herkästi tarttuva ja esim klamydia on aika tarttuva.

        Hoitamattomana esim klamydia voi johtaa esim naisilla hedelmättömyyteen, kohdunkaulan syöpään...


    • Hoitsu myös

      Voi jumalauta jos sairaalassa kykenee/ehtii vartijan kanssa naimaan niin johan on menny ihan päälaelleen. Ensinnäkään koskaan sairaanhoitaja ei ole yksin yövuorossa ja toiseksi missä vitun sairaalassa kanslia on niin rauhallinen/turvallinen paikka että siellä voi alkaa naimaan.

      Meilläkin käy vartijoita, ihan komeitakin on joukossa, mutta missä helvetin välissä ehtisi tai missä pystyisi niiden kanssa alkaa naimaan. Ei ikinä mee läpi noi jutut.

      • Hoitsu myös

        Ja kaikkihan tietää, miten epäeroottinen vaate meidän sairaalamekko on. Eikä siinä todellakaan pääse pyllistellessä käymään niin että ihan stringit pääsis näkyyn!

        Toiseksi, sairaalassa on yksiosainen mekko ja paita/housuasu!

        Ei mitään minihamosia joihin muka kuuluu valkoinen yläosa.


      • Amelie
        Hoitsu myös kirjoitti:

        Ja kaikkihan tietää, miten epäeroottinen vaate meidän sairaalamekko on. Eikä siinä todellakaan pääse pyllistellessä käymään niin että ihan stringit pääsis näkyyn!

        Toiseksi, sairaalassa on yksiosainen mekko ja paita/housuasu!

        Ei mitään minihamosia joihin muka kuuluu valkoinen yläosa.

        Se oli novelli. Siis fantasia. Ei siis totta, (ainakaan luultavasti).
        Etkö ole koskaan kuullut fantasioista? Ne on kaukana todellisuudesta.

        Ei pidä olla niin tosikko. Mielikuvitusmaailma on täynnä mahdottomuuksia ja sekös tekee elämästä hienoa. :)

        Kiitos alkouperäiselle "Hoitsulle", se oli hieno fantasia-novelli.


      • Hoitsu

        En voi sille mitään jos teidän sairaalassa on osastoilla yölläkin meno päällä.

        Enkä voi sillekään mitään jos ette ole yksin töissä. Älä kuitenkaan kirjoita asiantuntevasti jos et tiedä asioista.

        Tarinasta osa oli totta ja osa fantasiaa, toivottavasti et menettänyt yöuniasi. Kiitos.

        Ps. Osaat ikäiseksesi kiroilla paljon.


      • Hoitsu myös
        Amelie kirjoitti:

        Se oli novelli. Siis fantasia. Ei siis totta, (ainakaan luultavasti).
        Etkö ole koskaan kuullut fantasioista? Ne on kaukana todellisuudesta.

        Ei pidä olla niin tosikko. Mielikuvitusmaailma on täynnä mahdottomuuksia ja sekös tekee elämästä hienoa. :)

        Kiitos alkouperäiselle "Hoitsulle", se oli hieno fantasia-novelli.

        Siis novelli=fantasia, ei siis esimerkiksi tositapahtumiin perustuva? Mut ennenkuin vastaat jotain tuollaista niin perehdypä tarinaan ja kelaa onko se ihan oikeasti vain fantasioitu vai kenties... :)


      • Hoitsu myös
        Hoitsu kirjoitti:

        En voi sille mitään jos teidän sairaalassa on osastoilla yölläkin meno päällä.

        Enkä voi sillekään mitään jos ette ole yksin töissä. Älä kuitenkaan kirjoita asiantuntevasti jos et tiedä asioista.

        Tarinasta osa oli totta ja osa fantasiaa, toivottavasti et menettänyt yöuniasi. Kiitos.

        Ps. Osaat ikäiseksesi kiroilla paljon.

        ei siellä osastoilla välttämättä ole meno päällä. Sairaalassa vain ei olla yksin töissä. jos oikeasti olet hoitsu niin varmaan tiedät mikä on vahvuus työpaikalla. Ja noi vartijat ainakaan meillä eivät saa jäädä sinne kuin pieneksi toviksi, muuten joutuvat ilmoittamaan kohteeseen jäämisen syyn... se on aika tarkkaa heillä.

        Pitipä sunkin mainita tuo kliseinen "yöunien menetys" juttukin:)

        "ikäisekseni" osaan kiroilla... sekin vielä piti sun sanoa:) Miten omaperäistä.

        Mutta älä vedä hernettä nenääsi... se oli vain mun karrrrrvainen mielipide sun kertomukseesi:)


      • Sisar hento valkoinen
        Hoitsu myös kirjoitti:

        ei siellä osastoilla välttämättä ole meno päällä. Sairaalassa vain ei olla yksin töissä. jos oikeasti olet hoitsu niin varmaan tiedät mikä on vahvuus työpaikalla. Ja noi vartijat ainakaan meillä eivät saa jäädä sinne kuin pieneksi toviksi, muuten joutuvat ilmoittamaan kohteeseen jäämisen syyn... se on aika tarkkaa heillä.

        Pitipä sunkin mainita tuo kliseinen "yöunien menetys" juttukin:)

        "ikäisekseni" osaan kiroilla... sekin vielä piti sun sanoa:) Miten omaperäistä.

        Mutta älä vedä hernettä nenääsi... se oli vain mun karrrrrvainen mielipide sun kertomukseesi:)

        Kun sulle nyt ei tuota kokemusta näytä olevan niin pitäis uskoa kokeneempaa hoitsua.

        Meillä myös ollaan yksin suurin osa yöstä, joten anna olla.


      • Vartija
        Hoitsu myös kirjoitti:

        ei siellä osastoilla välttämättä ole meno päällä. Sairaalassa vain ei olla yksin töissä. jos oikeasti olet hoitsu niin varmaan tiedät mikä on vahvuus työpaikalla. Ja noi vartijat ainakaan meillä eivät saa jäädä sinne kuin pieneksi toviksi, muuten joutuvat ilmoittamaan kohteeseen jäämisen syyn... se on aika tarkkaa heillä.

        Pitipä sunkin mainita tuo kliseinen "yöunien menetys" juttukin:)

        "ikäisekseni" osaan kiroilla... sekin vielä piti sun sanoa:) Miten omaperäistä.

        Mutta älä vedä hernettä nenääsi... se oli vain mun karrrrrvainen mielipide sun kertomukseesi:)

        Meidän ei todellakaan tarvi ilmoitella missä kohteessa ollaan ja kuinka kauan, ellei jotain ole tapahtunu. Hommat hoidetaan ja joskus tulee ylimääräistä tehtävää. Niinkuin hoitsun tarinassa.

        Olen minäkin saanut palan kakusta eräällä osastolla. Toisinsanoen hoitsu maistoi "kakkua".
        Lämmöllä hoitsuja katsellen ja muistellen.


      • SV&L
        Vartija kirjoitti:

        Meidän ei todellakaan tarvi ilmoitella missä kohteessa ollaan ja kuinka kauan, ellei jotain ole tapahtunu. Hommat hoidetaan ja joskus tulee ylimääräistä tehtävää. Niinkuin hoitsun tarinassa.

        Olen minäkin saanut palan kakusta eräällä osastolla. Toisinsanoen hoitsu maistoi "kakkua".
        Lämmöllä hoitsuja katsellen ja muistellen.

        En ole koskaan kuullut, ettei vartijan tarvitse ilmoittaa sijaintiaan/kohdetta?!? Olen ollut liki 10 vuotta vartiointityössä, ja molemmissa työpaikoissani on ollut tarkka paikka missä ollaan, mitä tehdään ja kuinka kauan.

        Tässä on ollut mielenkiintoinen mielipiteiden vaihto vartija/sairaalan hoitsut. Eräässä sairaalassa, joka on meidän piirissä, on niinikään kauniita hoitajia, joita ei voi olla katselematta, mutta kyllä se katseluksi tai katseidenvaihdoksi jää. Ainakaan tässä sairaalassa ei ole mitään mahdollisuuksia sen kaltaiseen aktiin, jota kuvailtiin tarinassa. Siellä ainakin näyttää tekevän ihan työtä myös yövuorossa, ja kuten tämä toinen "hoitsu" kuvailee minkä aikaa vartijalla on aikaa olla kohteessa jne, niin se pitää todellakin paikkaansa.

        Ainakaan meillä ei ole aikaa jäädä katselemaan olisiko siellä joku uniformufetisisti katselemassa ylänappi auki eroottista elokuvaa pikkutunneilla tms. jonka kanssa sitten jonnekin paikkaan ehtisi humputtelemaan. Toisaalta on hieman naurettavaa miettiä tätä vartija/hoitsu -fantasiaa ihan realistisella tasolla. Mutta mukava fantasiana sinänsä.

        Me ilmoitamme mihin olemme menossa ja JOS JOTAIN TAPAHTUU, ja esim. yhteys on jostain syystä poikki, niin tiedetään missä lisävoimia tarvitaan.

        Jotenka mietitään kuka antaa olla ja minkä. Vartijan sopisi kuitenkin hoitaa ammattinsa ylpeydellä ja ammattimaisesi, ja jättää hoitsufantasiat sikseen.


      • Piirihemmo
        SV&L kirjoitti:

        En ole koskaan kuullut, ettei vartijan tarvitse ilmoittaa sijaintiaan/kohdetta?!? Olen ollut liki 10 vuotta vartiointityössä, ja molemmissa työpaikoissani on ollut tarkka paikka missä ollaan, mitä tehdään ja kuinka kauan.

        Tässä on ollut mielenkiintoinen mielipiteiden vaihto vartija/sairaalan hoitsut. Eräässä sairaalassa, joka on meidän piirissä, on niinikään kauniita hoitajia, joita ei voi olla katselematta, mutta kyllä se katseluksi tai katseidenvaihdoksi jää. Ainakaan tässä sairaalassa ei ole mitään mahdollisuuksia sen kaltaiseen aktiin, jota kuvailtiin tarinassa. Siellä ainakin näyttää tekevän ihan työtä myös yövuorossa, ja kuten tämä toinen "hoitsu" kuvailee minkä aikaa vartijalla on aikaa olla kohteessa jne, niin se pitää todellakin paikkaansa.

        Ainakaan meillä ei ole aikaa jäädä katselemaan olisiko siellä joku uniformufetisisti katselemassa ylänappi auki eroottista elokuvaa pikkutunneilla tms. jonka kanssa sitten jonnekin paikkaan ehtisi humputtelemaan. Toisaalta on hieman naurettavaa miettiä tätä vartija/hoitsu -fantasiaa ihan realistisella tasolla. Mutta mukava fantasiana sinänsä.

        Me ilmoitamme mihin olemme menossa ja JOS JOTAIN TAPAHTUU, ja esim. yhteys on jostain syystä poikki, niin tiedetään missä lisävoimia tarvitaan.

        Jotenka mietitään kuka antaa olla ja minkä. Vartijan sopisi kuitenkin hoitaa ammattinsa ylpeydellä ja ammattimaisesi, ja jättää hoitsufantasiat sikseen.

        Vartijan ammatin voi hoitaa ylpeydellä ja ammattimaisesti, vaikka saisikin palan kakusta joskus. Kiire vaihtelee paikkakunnittain, joten siitä on turha väitellä, ehtiikö osastolla sekstata.
        Monipuolisuus on valttia. Kokemus antaa malttia.

        Hyvä stoori.


      • VARTIJA'76
        SV&L kirjoitti:

        En ole koskaan kuullut, ettei vartijan tarvitse ilmoittaa sijaintiaan/kohdetta?!? Olen ollut liki 10 vuotta vartiointityössä, ja molemmissa työpaikoissani on ollut tarkka paikka missä ollaan, mitä tehdään ja kuinka kauan.

        Tässä on ollut mielenkiintoinen mielipiteiden vaihto vartija/sairaalan hoitsut. Eräässä sairaalassa, joka on meidän piirissä, on niinikään kauniita hoitajia, joita ei voi olla katselematta, mutta kyllä se katseluksi tai katseidenvaihdoksi jää. Ainakaan tässä sairaalassa ei ole mitään mahdollisuuksia sen kaltaiseen aktiin, jota kuvailtiin tarinassa. Siellä ainakin näyttää tekevän ihan työtä myös yövuorossa, ja kuten tämä toinen "hoitsu" kuvailee minkä aikaa vartijalla on aikaa olla kohteessa jne, niin se pitää todellakin paikkaansa.

        Ainakaan meillä ei ole aikaa jäädä katselemaan olisiko siellä joku uniformufetisisti katselemassa ylänappi auki eroottista elokuvaa pikkutunneilla tms. jonka kanssa sitten jonnekin paikkaan ehtisi humputtelemaan. Toisaalta on hieman naurettavaa miettiä tätä vartija/hoitsu -fantasiaa ihan realistisella tasolla. Mutta mukava fantasiana sinänsä.

        Me ilmoitamme mihin olemme menossa ja JOS JOTAIN TAPAHTUU, ja esim. yhteys on jostain syystä poikki, niin tiedetään missä lisävoimia tarvitaan.

        Jotenka mietitään kuka antaa olla ja minkä. Vartijan sopisi kuitenkin hoitaa ammattinsa ylpeydellä ja ammattimaisesi, ja jättää hoitsufantasiat sikseen.

        Jos teillä on niin tiukat ehdot työntekemiselle, että pitää ilmoitella missä meette ja kauanko ootte, niin se ei tarkoita sitä että muidenkin firmojen pitäisi tehdä samoin.

        Pitää ajatella vähän laajemmin alaa, eikä perustella omaa mielipidettään yhden pienen firman toimenpiteillä. Se ei koske koko vartiointialaa. Kirjoittamisen vapaus Suomessa on , mutta onneksi suurin osa erottaa roskan.

        Tarina oli joka tapauksessa hyvä ja mitä tulee hoitsu/ vartija juttuihin yöllä niin löysinpä vastaavalla tilanteella itselleni nykyisen vaimoni.


      • Stevari
        SV&L kirjoitti:

        En ole koskaan kuullut, ettei vartijan tarvitse ilmoittaa sijaintiaan/kohdetta?!? Olen ollut liki 10 vuotta vartiointityössä, ja molemmissa työpaikoissani on ollut tarkka paikka missä ollaan, mitä tehdään ja kuinka kauan.

        Tässä on ollut mielenkiintoinen mielipiteiden vaihto vartija/sairaalan hoitsut. Eräässä sairaalassa, joka on meidän piirissä, on niinikään kauniita hoitajia, joita ei voi olla katselematta, mutta kyllä se katseluksi tai katseidenvaihdoksi jää. Ainakaan tässä sairaalassa ei ole mitään mahdollisuuksia sen kaltaiseen aktiin, jota kuvailtiin tarinassa. Siellä ainakin näyttää tekevän ihan työtä myös yövuorossa, ja kuten tämä toinen "hoitsu" kuvailee minkä aikaa vartijalla on aikaa olla kohteessa jne, niin se pitää todellakin paikkaansa.

        Ainakaan meillä ei ole aikaa jäädä katselemaan olisiko siellä joku uniformufetisisti katselemassa ylänappi auki eroottista elokuvaa pikkutunneilla tms. jonka kanssa sitten jonnekin paikkaan ehtisi humputtelemaan. Toisaalta on hieman naurettavaa miettiä tätä vartija/hoitsu -fantasiaa ihan realistisella tasolla. Mutta mukava fantasiana sinänsä.

        Me ilmoitamme mihin olemme menossa ja JOS JOTAIN TAPAHTUU, ja esim. yhteys on jostain syystä poikki, niin tiedetään missä lisävoimia tarvitaan.

        Jotenka mietitään kuka antaa olla ja minkä. Vartijan sopisi kuitenkin hoitaa ammattinsa ylpeydellä ja ammattimaisesi, ja jättää hoitsufantasiat sikseen.

        Hei kollega, ihan mukava näitä on lueskella. Eikä se fantasioiminen ainakaan meikäläisellä ole ammattitaitoa vähentänyt. Ammattimaisesti ja ylpeydellä sitä hommat anyway hoidetaan, eiks je? :)


      • Piiri

        Yhdessä meidänkin sairaalakohteessa on käynnyt samalla lailla. Ei siinä kyllä mitään tarvitse ilmoittaa missä on jos ei mitään tapahdu! Ottaa vaan ne viivakoodit, sitten kun ehtii! =) Useasti olen ollut öisin hoitsujen kanssa kahvilla y.m.. Ja pari kertaa vähän muutakin! ;)


    • Senior Patrolman

      Kiitoksia Hoitsulle hienosta tekstistä ja toivottavasti jatkat rohkean seksuaalisen itseilmaisun linjaa, välittämättä kaikenlaisista lestadiolaiseukoista, ryttääjistä tai muuten vain saudi-arabialaisen uskonnollisen poliisin suvaitsevaisuudella varustetuista ihmisistä.
      Sääli, ettei minulle aikanaan tullut sairaalakomennusta, sellaista tuskin enää nykyiselta työnantajaltani saankaan.

    • entinen vartija

      Tarina oli hyvä, se oli jopa kiihottava:)
      En tiedä mihin hoitsuilla on aikaa yms mutta itse olen vartijana ollessani harrastanut seksiä työpaikalla hoitsun kanssa, jopa ravintolatarjoilijan kanssa ja tiedän, että kun kahdella on tarpeeksi himoa niin pika panot ehtii ottamaan ja tilaisuus ja paikka osataan rakentaa kyllä. En koskaan unohda vartijana ollessani niitä muutamia kokemuksia joita työn ohella työssä ollessani sain seksistä;)
      Hyvää jatkoa hoitsu, jatka myös kirjoittelua, osaat sen!

    • Tsippa

      Ei oikein sellaista mistä tykkään... nainen on vähän liian innokas, yms. ei mun mieleen, odotin parempaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe