hei, mika huume on se jota poltetaan lusikassa tai jotain sinnepain?
huumetta lusikalla
7
8817
Vastaukset
- pohjaan
Heroiini, siksi esim. Hallannissa määrätyissä kuppiloissa on reiät kahvilusikoitten pohjassa, ettei niitä varastettaisi.
- Jostain kuullut
Hallantia ei liene missään päin maailmaa, mutta Hollanti on ja vielä jatkoksi äskeiseen...
Heroini kuumennetaan esim sytkärillä lusikan pohjassa ja tehdään valmiiksi ruiskutettavaksi. - omppu
Jostain kuullut kirjoitti:
Hallantia ei liene missään päin maailmaa, mutta Hollanti on ja vielä jatkoksi äskeiseen...
Heroini kuumennetaan esim sytkärillä lusikan pohjassa ja tehdään valmiiksi ruiskutettavaksi.ma olen jo hetken epaillyt etta aviomieheni kayttaa jotain... outo kayttaytyminen, agressiivisuus uniongelmat jne. Sitten kanssa se ikuinen rahan meno rupes arveluttaan. vessasta loytyy aina pieni lusikka vaikka itse sen sielta vien aina tiskiin.. siksi kyselin .kiitos vastauksista.
- sen pitäis
omppu kirjoitti:
ma olen jo hetken epaillyt etta aviomieheni kayttaa jotain... outo kayttaytyminen, agressiivisuus uniongelmat jne. Sitten kanssa se ikuinen rahan meno rupes arveluttaan. vessasta loytyy aina pieni lusikka vaikka itse sen sielta vien aina tiskiin.. siksi kyselin .kiitos vastauksista.
huomata, onko sitä sytkärillä poltettu vai ei. Aggressiivisuus ja heroiini ei oikein istu hyvin toisiinsa, ellei ole oikeasti kovat nitkut. Silloin pitää jo olla aika reippaasti ja ahkerasti vedelty pidemmän aikaa.
Paljon todennäköisempi ratkaisu on, että sitä lusikkaa on käytetty vaikka pillerien murskaamiseen tms. - catha
sen pitäis kirjoitti:
huomata, onko sitä sytkärillä poltettu vai ei. Aggressiivisuus ja heroiini ei oikein istu hyvin toisiinsa, ellei ole oikeasti kovat nitkut. Silloin pitää jo olla aika reippaasti ja ahkerasti vedelty pidemmän aikaa.
Paljon todennäköisempi ratkaisu on, että sitä lusikkaa on käytetty vaikka pillerien murskaamiseen tms.Agressiivisuus ja uniongelmat eivät tosiaankaan sovi heroiinin kanssa samaan kuvaan, mutta kyllä sillä lusikalla voi valmistaa muutakin piikitettävään muotoon, kuten piriä, eli amfetamiinia.
Amfetamiiniin sitten jo sopiikin outo käyttäytyminen, agressiivisuus ja uniongelmat.
Mutta tosiaan, jos siinä lusikassa ei näy nokea niin silloin sitä ei ole käytetty kuumentamiseen. - tiskaaja2
catha kirjoitti:
Agressiivisuus ja uniongelmat eivät tosiaankaan sovi heroiinin kanssa samaan kuvaan, mutta kyllä sillä lusikalla voi valmistaa muutakin piikitettävään muotoon, kuten piriä, eli amfetamiinia.
Amfetamiiniin sitten jo sopiikin outo käyttäytyminen, agressiivisuus ja uniongelmat.
Mutta tosiaan, jos siinä lusikassa ei näy nokea niin silloin sitä ei ole käytetty kuumentamiseen.Nokikin lähtee pesemällä helposti pois... Varsinki jos olet piripäissään innolla sitä hinkkaamassa.
- tyttö pohjoisesta
catha kirjoitti:
Agressiivisuus ja uniongelmat eivät tosiaankaan sovi heroiinin kanssa samaan kuvaan, mutta kyllä sillä lusikalla voi valmistaa muutakin piikitettävään muotoon, kuten piriä, eli amfetamiinia.
Mutta tosiaan, jos siinä lusikassa ei näy nokea niin silloin sitä ei ole käytetty kuumentamiseen.kyllä piritööttien tekoon klikki kuppia tai korkkia vähintään tarvitaan, ei onnistu pikkulusikassa...
ja toiseks heroiinin käytön kyllä huomaa, ja ne rahat jotka siihen menee ei oo mitään pikkurahoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667