Haluaisin edulliseen kampaamoon. Ei tarvitse olla keskustasta, vähän syrjempääkin käy muttei kuitenkaan mistään 15km päästä. En jaksaisi soitella kaikkia läpi ja tehdä hintavertailuja, kun se soittaminenkin maksaa.
Kuluttajaviraston tekemässä hintavertailussa oli mukana Itä-Suomesta vain Kuopion ,Joensuun ja Mikkelin kampaamot. Ei siis Iisalmen. Kuitenkin täälläkin on selviä hintaeroja eri kampaamojen välillä .Esim. Hiuk-Set on kallis, sinne en mene, enkä myöskään Caritaan.
Mikä olisi siis edullinen , kun pitäisi tehdä pitkien hiusten värjäys ja leikkaus?
Ja mikä on lähikuntien(Lapinlahti, Vieremä, ym) hintaero verrattuna iisalmelaisiin kampaamoihin?
Asiallisia vastauksia kiitos.
Missä halvin kampaamo(väri+leikkaus) ?
10
3841
Vastaukset
- permanentti---paavo
tule mun luo niin leikkaan sun tukan ja kampaan naaman tosi edullisesti.... asun intiaani kylässä ja päälläni on siniset farkut ja vesuri.
- Nimetön
Arvasin ettei tältä palstalta voinut mitään muuta odottaakaan kuin jonkun runkkarin provoilua.
- tuota "kam-
Nimetön kirjoitti:
Arvasin ettei tältä palstalta voinut mitään muuta odottaakaan kuin jonkun runkkarin provoilua.
paamot sitä ja tätä" paskaa ole jauhettu riittämiin.Kyllästyminen johtanee edellisen kaltaisiin infoihin.Eiköhän se asia suttaannu kun otat ja menet & kysyt ao.liikkeestä heidän hinnastonsa.
- PARAS 7
LÄHIKUNNISTA VIEREMÄLLÄ PARTURI-KAMPAAMO MINNA.
- jeboudadu
Minna leikkaa kyllä vähän liikaaa..mutta Kirsi on paras :)
- en mene...
OLE MENEMÄTTÄ... OTA KAVERIS JA TEETÄ SILLÄ, TULEE IHAN HALVIMAKSI...EI KUKAAN NYKYÄÄN TEE ILMAISEKSI MITÄÄN.. JA NOISTA NIMISTÄ, SEKIN OLIS VOINU JÄÄDÄ MAINITSEMATTA... LUULETKO ETTÄ NOI YRITTÄJÄT HELPOLLA PÄÄSEE NOISSA HOMMISSAAN. TOISEN PARTURIKAMPAAJAN TUNNEN, JA VOIN SANOO ETTEI ELÄMÄ YRITTÄJÄNÄ OLE PERKELE HELPPOA... VEROA VERON PÄÄLLE JOUTUU MAKSAMAAN, JA MUITA MAKSUJA SIIHEN PÄÄLLE... jA KYLLÄ OLEN HINTOJA KAHTONU ESIM. TÄÄLLÄ POHJANMAALLA NIIN KALLISTA ON TÄLLÄKIN, IHAN SAMOISSA HINNOISSA KUIN SIELLÄKIN ...
- Ilvolan pirtin
Alakerrassa, on tosi hyvä ja halpa kampaaja.
Vaikka sanotaan, että hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan, niin tässä tapauksessa hän on se poikkeus joka vahvistaa säännön...
Väri ja leikkaus muistaakseni 55€... - halvemmalla
Jossain vaiheessa oli opiskelija leikkaamassa kampaamossa vastapäätä pienempää R-Kioskia(mainostivat muistaakseni -10%). Kannattaa varmaan kysästä..
- jra
Lapinlahdella Poninhäntä erittäin hyvä ja iisalmen hintoihin nähden muutaman kympin edullisempi.Suosittelen!
- KeijoKyllikki
Minä sitä hierasinj RoudUppija lantroomatonta kuontaloonj. Eepä oo parturija ennee tarvittu. Sama alapiähänj. On ollu vientijä vanahemmassa herraseorassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886