eli tarvitsisimme hoitopaikkaa juhannus viikolla kahdelle koirallemme. Noutaja 2,5v ja länsigöötanmaan pystykorva 1,5. Molemmat poikia, ja erittäin ihmisrakkaita ja touhukkaita.
Tulevat erittäin hyvin toimeen muiden koirien kanssa, sekä perheessämme myös lapsia, joten niidenkin kanssa tottuneet olemaan.
Asumme itse Vihdin seudulla, mutta valmiita kyllä kuljettamaan hoitoon vähän pidemmäksikin, kunhan hyvä hoitopaikka löytyy. Hoitopaikan pitää olla hyvä ja kokenut, näitä ei voi antaa pikku tytöille tms. Teen mielelläni sitten myöskin vastapalvelusta ja voin ottaa meille hoitoon tarvittaessa eläimiä, tai sitten korvata muuten tuon hoitoajan. Ja jos perheeseenne mahtuu vain yksi hoidokki, niin sekin toki on jo paljon.
Kiitos jo etukäteen. Toivoisin kovasti asiallisia vastauksia =)
uudeltamaalta hoitopaikkaa
heissu
1
369
Vastaukset
- ^^4ni^^
hei Asun Kontiolahdella itä-Suomessa..Hoitopaikka tarjous taitaa olla liian kaukana mutta ilmoitan silti :) Itselläni on kolme koiraa ja koirakokemusta on hoitokoirista ja omista todella paljon,en pyydä paljoa hoitokorvausta vaan sen mitä olisi itse valmis maksamaan. Ilmottele asiasta jos kiinnostuit hoitoapu pyynnöstä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait102898- 392527
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381393- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32786
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596