Hei. Asun itse porissa ja hain viljkseni turusta matiakselta. Nyt on vähä liikkumis ongelmia ja lisää viljiksiä tekis mieli ottaa. Tai ainakin yhen tolle pojalle kaveriks. Elikkä onko missään lähempänä poria ku turussa ni käärme kasvattajia? Jos on, niin ilmoittakaa. Kaipaisin sellasta korkeintaan 1,5v viljistä.
Kiitos etukäteen :)
missä lähin.
3
468
Vastaukset
- DyDy
Itse asun Keravalla ja kasvatan viljoja, tänä kesänä tulossa sunglow ja snow poikasia. Kyyti on mahdollinen ainakin Tampereelle, mutta en tiedä onko se tarpeeksi lähellä.
-Tea ([email protected])- king SNAKE
sinne etsimään...
- catitus81
Näin lämpimillä keleillä voipi Matkahuollon kautta lähettää eläviä käärmeitä. Itse juuri muutama viikko sitten lähetin käärmeen Ouluun täältä Raisiosta ja käärme oli reipas perille päästyään ja söi vielä samana iltana. Pakkaus- ja rahtikulut olivat yhteen 21.90€, ei mitkään pahat siis. :)
Eli kyllä käärmeen saa kauempaakin luokseen kunhan vaan myyjiltä kyselee. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240