skorpioni

sängyssä?

orastava juttu skorpionimiehen kanssa. molemmat ollaan kiinnostuneita toisista, myös sanottu se ja kyllä sen huomaa muutenkin. oon yllättynyt kuinka kiltti ja hyväsydäminen tämä skorpioni on ja jotenkin vähän ujo, ei yhtään piikikäs...itse olen huomattavasti räiskyvämpi kuin tämä skorpioni.
Kommentteja minkälainen skorpioni on sängyssä?ainakin päällisin puolin on todella rauhallinen ja tasaisen oloinen...pinnan alla ehkä kytee jotain muuta..tosin ei ainakaan itse ole tehnyt aloitetta sängypuuhiin mut menee kai ujouden piikkiin..

11

4861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^'

      tulta! ihanaa, aina valmiina kaikkeen. riippuu tietty aika paljon tyypistä..
      minulla vaan mukavia kokemuksia ;). itsekkin olen skorpioni nii kahdella skopulla on ainaki natsannu. Kaverini eräs kokemus skorpioni miehen kans oli kuulemma mahtavaa..
      Skorpionit ovat ujoja, mutta kun vaatteet alkavat vähetä, voi ulkokuoren alta löytyä villi peto. =P

    • Tumma Kauris

      Pakko myöntää, että skorpionit ovat todellisia seksin suurlähettiläitä! Toivottavasti tämä nyt ei saa teitä skopuja leveilemään rakastajan taidoillanne entistä enemmän ;)

      Kyllä mulla on ollut elämäni parasta seksiä skorpioninaisen kanssa. Toki asiaan vaikutti varsinkin se, että meillä oli ihan uskomattomat keskinäiset kemiat. Eli se tunnepuoli teki siitä seksistä erityisen mahtavaa vaikka toki myös "fyysinen yhteensopivuus" oli parasta A-luokkaa =)

      Silloin kun sekstaillaan niin skorpioninainen antaa kaikkensa. Seksi on skopulle se tärkein itseilmaisun keino ja skopu haluaa saada kumppaniinsa syvällisen yhteyden kaikilla mahdollisilla fyysisillä ja henkisillä tasoilla. Juuri tämä kiihkeä heittäytyminen tekee skopusta upean partnerin.

      • SupScon

        Kauris on tylsin merkki. Tuota samaa jaaritusta ilman kritiikkiä. Ja sitten noita ylisanoja ja kaunomaalausta, kuka vittu jaksaa, eihän nuo auta ongelmiin.


    • härkyli

      Kuullostaa ihan samanlaiselta skopumieheltä, jota itse jokin aika sitten deittailin. Mies oli etenkin alkuun hyvinkin ujon oloinen ja ulkokuori oli hyvin hillitty. Kaikki ujous kyllä katosi kun vaatteet lähti ja vaikka muuten ei mikään kovin hyvä keskustelija tyyppi ollutkaan niin seksistä puhuminen ei näyttänyt olevan kovinkaan vaikeaa...

      Vaikka seksi olikin hyvää, niin muilta osin suhde ei sitten kuitenkaan lopulta toiminut. Muulloin skopu oli nimittäin vähän turhankin viileän oloinen, enkä tuntenut pääseväni henkisesti yhtään lähemmäs. Ja vaikka kiltti mies olikin, niin loppupeleissä tuntui, että tuijotti kuitenkin turhan tiiviisti vain omaa napaansa.

      • Anne1234

        Olen seurustellut skorpioninaisen kanssa 1,5vuotta ja voin kertoa että seksi on ihan parasta mitä ikinä on ollut ja tulee olemaan. Toinen juttu onkin se millainen skopu on kumppanina... itsekäs, ilkeä, masenteleva, herkkä.. Silti ihanan rakastettava kun vain malttaa odottaa että pääsee tarpeeksi lähelle, skorpioni ei helpolla päästä ketään sisälleen, mutta kun siinä onnistuu on se sen arvoista. Onnea yrityksiinne!


      • Pisarra
        Anne1234 kirjoitti:

        Olen seurustellut skorpioninaisen kanssa 1,5vuotta ja voin kertoa että seksi on ihan parasta mitä ikinä on ollut ja tulee olemaan. Toinen juttu onkin se millainen skopu on kumppanina... itsekäs, ilkeä, masenteleva, herkkä.. Silti ihanan rakastettava kun vain malttaa odottaa että pääsee tarpeeksi lähelle, skorpioni ei helpolla päästä ketään sisälleen, mutta kun siinä onnistuu on se sen arvoista. Onnea yrityksiinne!

        Menkää lesbot sinne suureen vittuunh! Teille on oma keskustelupalsta.


      • alkuperäisen viestin kirjoi...
        Pisarra kirjoitti:

        Menkää lesbot sinne suureen vittuunh! Teille on oma keskustelupalsta.

        mun viestiin saa jokainen vastata!!


      • huoli,
        Pisarra kirjoitti:

        Menkää lesbot sinne suureen vittuunh! Teille on oma keskustelupalsta.

        kyllä sinullekin jostain oma foorumi löydetään. vaikka se vaatisi vaikka kuinka kauan aikaa! en tiedä onko suomi24:llä idiootti osastoa. kysy ihmeessä.


      • kannatte perustaa
        huoli, kirjoitti:

        kyllä sinullekin jostain oma foorumi löydetään. vaikka se vaatisi vaikka kuinka kauan aikaa! en tiedä onko suomi24:llä idiootti osastoa. kysy ihmeessä.

        omaa foorumia kun ei ne kuitenkaan löydä sinne.


      • amdamd
        Pisarra kirjoitti:

        Menkää lesbot sinne suureen vittuunh! Teille on oma keskustelupalsta.

        taitaa ottaa poikia kaaliin, vai että suureen vittuun.. sinne pitäisi lähettää kaikki ennakkoluuloiset rasistipaskat.


    • kuin . .

      mun skopuni(mies).
      kiltti ja rauhallinen, ja on ikääkin (54) ja elämänkokemustakin jo.
      sängyssäkin ihan ok, kestävyyttä riittää mutta mielikuvitusta ei tunnu olevan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe