radio button

tekemineenn

hei miten kun teen lomaketta radio buttonilla miten sitten vastaan notetaan ne ? ? eikö se ollut php voisiko joku laittaa esimerkin

1

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • waffa

Ok, elikkäs siis lomakkeen sä varmaan osaat tehdä...

Sitten selitykset numeroille:
      11 = Sen tilalle pistät post tai get. Post on yleisesti lähettävä, eli se pistää lomakkeen menemään minne käsketään. Get arvo lähettää sen palvelimelle, jolloin sitä voidaan käyttää esim. uusien hahmojen luomisessa, jos lomake on pelissä tms.
      22 = Sijainti, jonne tuo lomake lähetetään. Voit pistää siihen vaihtoehtoisesti mailto:sähkö[email protected] (kaikki yhteen), jolloin se lähetetään suoraan sähköpostiosoitteeseen... Tämä ei kuitenkaan toimi vanhemmissa ja joissain uudemmissakin selaimissa. Tai sitten voit pistää siihen ohjelman osoitteen, joka kertoo palvelimelle, minne lomake lähetetään. Tämän ohjelman osoitteen saat yleensä kotisivutarjoajalta tai voit koodata sen itse JavaScriptillä, PHP, C tai muulla vastaavalla kielellä (HTML ei mahdollista).
      33 = Lähetysnäppäimen teksti.
      44 = Resetointinäppäimen (tyhjentää lomakkeen) teksti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      25
      3262
    2. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2148
    3. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2147
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1867
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1518
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1319
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      123
      1208
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      256
      1183
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1135
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1089
    Aihe