Naisen ejakulaatio, mitä mieltä?

Hermostunut-89

Kaikille miehille, mitä mieltä olette naisen ejakulaatiosta? (on joko tullut vastaan tai ei) Itse opin asiasta vähän aikaa sitten, ja mietinkin miten miehet saattavat asiaan suhtautua. Itselläni on tämä ominaisuus, orgasmin aikana eritän kyseistä kirkasta, hajutonta nestettä suht. paljonkin. En ole kertaakaan ollut yhdynnässä, joten minua vähän huolettaa, kuinka kumppanini suhtautuisi asiaan jos sellainen tapahtuu.

Kuinka suhtaudutte tai suhtautuisitte asiaan? Iljettääkö vai onko se peräti nautinnollisempi asia, että kumpikin osapuoli voi kokea "kosteuden"? ;)

29

11422

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • G-K

Onnittelut Hermostuneelle, itse miehenä koen onnistuneeni erityisen hyvin jos naiseni ejakuloi. Se on hieno juttu.

Ps. Olet nuori, jos joku "mies" kokee ejakulaatiosi epämiellyttävä se on hänen häpeäsi, ei sinun, muista se! Laitoin "mies" lainausmerkkeihin, sillä mies joka ei pysty rakastamaan naistaan naisena eikä minään realdollina ei ansaitse miehen nimeä.

• meremees

vähän ilkeä otsikko, mutta tarkoitin sillä sitä, että mies, joka ei osaa arvostaa ja ihailla ejakuloivaa naista, ei ole sitä ansainnut! saattaa olla, että alaa aloittelevat pojankollit pelästyvät naisen ejakulaatiota, mutta saattaahan kunnolla vauhtiin päässyt nainen olla muutenkin pikkupojille pelottava kokemus. ei huolta, kyllä kokemus opettaa. ihailen ja arvostan kovasti naisia, jotka pystyvät ja osaavat antautua tunteen vietäväksi niin, että savuttavat tuon huippukokemuksen!

• nokipoika88

mitä mieltä olen naisen ejakulaatiosta.. heh, aika hieno homma :P

rakastan, ja haluan tyttöystävääni. pari tippaa, tai edes litraa, ei tunnu missään! kiva vaan :P

mikäpä olisi kiihoittavampaa, kun toisen kiihoittuneisuus? mikäpä nautinnollisempaa, kuin toisen nautinto?

• on ihan fakta

ja älyttömän kiihottavaa, ei siitä pääse mihinkään, mutta valitettavasti en ole kokenut niitä aitoja naisen ejakulaatioita kuin ainoastaan parin naisen kanssa.

Muut naiset ovat kyllä squirtanneet nesteitään paljonkin, mutta siinä on kyllä ollut myös ihan ehtaa kusta seasssa.

Ja sen tiedän siitä kun minua myös kiinnostaa pissaleikit ja sitäkin ainetta on tullut naisesta maisteltua. Jos nainen juo päivän aikaan ihan aktiivisesti, eikä juo mitään vahvoja nesteitä kuten kahvia tms, niin silloin hänen virtsansakaan ei maistu oikein millekään. Lähes pelkälle vedelle.

Nyt tätä "vettä", nämä useimmat squirtterit sitten luulevat siksi "hajuttomaksi ja kirkkaaksi nesteeksi".

Oikea naisen ejakulaatio ei ole mitään litroittain roiskutettavia nestemääriä niinkuin Qytheria filmeissään esittelee. Qytherialta pääsee kusta.

Minä tiedän jo valmiiksi että tähän viestiin tulee paljon viestejä joissa väitetään etten tiedä mitään, mutta minä tiedän että te ette ole silloin kokenut ja nähnyt sitä oikeaa naisen ejakulaatiota koskaan. Squirttamaan pystyy jokainen nainen, mutta ejakuloimaan ei pysty kuin harvat.

• edelliseen

Itselläni tuo ejakulaatio liitty ihan poikkeuksellisen voimakkaaseen orgamiin. Siinä ei pysty itseään millään lailla kontroilloimaan.

Ekalla kerralla kun näin kävi, en tiennyt ejakuloinnista oikeastaan mitään ja tietysti pelästyin että virtsaa oli karannut.

Sitten tarkoituksellisesti tutkin asiaa tydyttämällä itseni orgasmiin useita kertoja perkäkkäin jolloin lopulta ejakuloin. Tutkin tarkkaan nesteen, maistoin jne.

Nyt kun tiedän mistä on kysymys en sitä enää häpeile, mutta kyllä asia on vaan niin että rakko on pakko käydä tyhjentämässä ennen seksiä. Jos rakossa mitään on kun tuo jättiorgasmi tulee niin koko alavatsan kramppi puristaa helposti pari tippaa virtsaakin sekaan.

• xgghhh
        edelliseen kirjoitti:

Itselläni tuo ejakulaatio liitty ihan poikkeuksellisen voimakkaaseen orgamiin. Siinä ei pysty itseään millään lailla kontroilloimaan.

Ekalla kerralla kun näin kävi, en tiennyt ejakuloinnista oikeastaan mitään ja tietysti pelästyin että virtsaa oli karannut.

Sitten tarkoituksellisesti tutkin asiaa tydyttämällä itseni orgasmiin useita kertoja perkäkkäin jolloin lopulta ejakuloin. Tutkin tarkkaan nesteen, maistoin jne.

Nyt kun tiedän mistä on kysymys en sitä enää häpeile, mutta kyllä asia on vaan niin että rakko on pakko käydä tyhjentämässä ennen seksiä. Jos rakossa mitään on kun tuo jättiorgasmi tulee niin koko alavatsan kramppi puristaa helposti pari tippaa virtsaakin sekaan.

Upeaahan tuo on!

• Vitun paskaa

Kusta, mitä kusta. Ei se siitä muuksi muutu.

• ebenia

Kuinka usein sulla maistuu kusi hedelmäsokerilla makeutetulle vedelle? On täysin kirkasta tai kevyesti maitomaista? Vettä sakeampaa? Pienikin tippa kastelee petarin läpi? Ja lakanoille kuivuessaa katoaa jälkeä jättämättä = ei jää läikkää eikä hajua.

Mulla ainakin kusi on ihan erilaista kuin tämä neste. Ja kun on ejakuoinut sitä kirksta nestettä ja heti perään käy pisulla, niin pissa on kyllä edelleenkin ihan kusen väristä.

• dcfvgb

... on päässä. Vilkaise Wikipediaa (siis naisen ejakulaatiosta, ei omasta kusipäästäsi).

• Kun taas kohattiin vaikka p...

Miten sinä jaksat aina vaan samaa??

Oli tuo vaikka paskaa eli kusta - voi sinua ja minkä ympärillä maailmasi pyörii!!

• Kyukeros

Ex-vaimoni ejakuloi. En pitänyt mitenkään outona sitä, että lakana "lainehti" aina seksin jälkeen, koska hän oli myös ensimmäinen, jonka kanssa olin yhdynnässä. Luulin sen kuuluvan aina asiaan.

Nyt myöhemmin, kun minulla eron jälkeen on ollut useita kumppaneita, olen ihmetellyt, miten "siistiä" seksi on ollut, vain ehkä jokin spermatippa lakanalla.

Eli nyt tajuan, että vain hyvin harvat naiset ejakuloivat.

• aiwol

Itsellänihän on jopa fetissi naisesta, joka ejakuloi. Olen tosin neitsyt vielä ja täysin kokematon (17 vuotta mies) mutta kuitenkin.

• Sie en mie.......

Oletkos liikuskellut Pohjois-Pohjanmaalla? Ja jos missä päin siellä. Lueskelin noin vuosi sitten ketjuasi - hmm. mielen kiintoisia asioita silloin kerroit!!

Eli olethan mies henkilö??????

• ...

miten suojaatte sängyn? vinkkejä :

• vai mitä

Eikös tuo ejakulaatio neste ole luistavaa kun kusi taas ei luistavaa?

• luistavaa

Täysin hajutonta ja mautonta.Itse vasta pari kk ejakuloinut,kun löysin oikean miehen.Tuntuu ihanalta.Ja ikää 39;)

• ihmisiä

Meitä ihmisiä on kahdenlaisia, eri rotusia. Jotkut naiset saavat ejakulaatioita ja toiset saavat orgasmeja. Ota sellanen mies, joka huolii itselleen ejakuloivan naisen.

Itse voisin kyllä sellasen ejakuloivan naisen kanssa vähän lesboilla, mutta kyllä se ejakulaatio muuten tosi ällöttävältä humanoidijutulta kuulostaa. Tämän planeetan naispuoliset ihmiset eivät ejakuloi, vaan saavat orgasmeja.

• miehenkuvatus´

ejakulaatio ole yhtä nautinnollinen kuin perinteinen orgasmi? Mulle kelpaa kumpainenkin, pääasia, että nainen nauttii. Silloin nautin minäkin.

• yx-mies

Ainakin mitä minä olen kokenut , niin nämä ejakuloinit ovat tulleet sarja orgasmien päälle minusta niin sanottu iso O

• miehenkuvatus´

On sattunut kohdalle ja ekan kerran ihmettelin, mistä on kysymys. Luulin aluksi, että kysymyksessä on voimakas virtsankarkailu. Tyttö ei uskaltanut sitä jostain syystä kertoo, enkä minäkään tiennyt. Eipä siitä puhuttu puolin eikä toisin. Itse otin selvää, mikä se juttu on. Kun sain tietoo asiasta, rakastelu oli mahtavaa joko minä tai nainen päällä. Naisen ejakulaation tullessa alavatsa kastui lämpimällä nesteellä ja kiihotti ajatus, että nainen tosiaan nauttii rakastelusta. Se suhde on jo ohi, mutta lämmöllä muistelen niitä rakasteluita. :) Tulispa vastaan vielä nainen, jolla on se ominaisuus.

Kannataa kertoo kumppanille, mikä on ejakulaatio. Se antaa uusia ulottuvuuksia rakastelulle. Ei todellakaan iljetä, tosi nautinnollinen kokemus. Muista kertoo ensin kumppanillesi, ettei ihmettele. Haluis vielä löytää sellaisen naisen. ;)

• yx-mies

Minusta hienoasia, tullut vastaan useaman kuin yhden kumpanin kanssa.

Sitäpaitsi, sitä orgasmia ei pysty feikkaamaan ;)

Tietää ainakin että toinen nautii oikeasti

Jos mies ei ymmärrä tämän "kastelun" pääle niin mielestäni sillä on päässä vikaa.

• tietämätön kyselijä

mistäs tämä neste sitten tulee? ja tuntuuko ennen sitä pientä nipistämistä tai semmosta?

valaiskaas mua hieman..

• Hermostunut-89

Sitä tulee niinkutsutuista "Skenen rauhasista", joka vastaa miehen eturauhasta. Se sijaitsee mitä luultavimmin (ainakin wikipedian kuvan perusteella..) virtsaputken suun vierellä. Ejakulaatio on aika vaikea käsitteenä, sillä se on aika uusi juttu lääketieteessä sekä se on kohtalaisen harvinainen ilmiö naisilla.

Itselläni sitä erittyy voimakkaimman orgasmini aikana. Ei tunnu mitään nipistämistä, vaan ehkä jonkinlaista supistelua vatsassa/kohdussa tms., mutta tosiaan, ei tunnu kipeältä.

Periaatteessa se on siemennesteen kaltainen naisen versio. *nauraa* Se on yleensä hajutonta sekä kirkasta. Monet piirteet vaihtelevat yksilöittäin.

• ihmettelevä kyselijä
        Hermostunut-89 kirjoitti:

Sitä tulee niinkutsutuista "Skenen rauhasista", joka vastaa miehen eturauhasta. Se sijaitsee mitä luultavimmin (ainakin wikipedian kuvan perusteella..) virtsaputken suun vierellä. Ejakulaatio on aika vaikea käsitteenä, sillä se on aika uusi juttu lääketieteessä sekä se on kohtalaisen harvinainen ilmiö naisilla.

Itselläni sitä erittyy voimakkaimman orgasmini aikana. Ei tunnu mitään nipistämistä, vaan ehkä jonkinlaista supistelua vatsassa/kohdussa tms., mutta tosiaan, ei tunnu kipeältä.

Periaatteessa se on siemennesteen kaltainen naisen versio. *nauraa* Se on yleensä hajutonta sekä kirkasta. Monet piirteet vaihtelevat yksilöittäin.

miltä tuntuu juuri ennen kuin saa sen. tuntuuko silloin kuin kusisi housuun... tai siis silleen. kun mulla on monesti ollut semmonen fiilis et täytyy lopetta, kun pissaan alleni. voiko tää olla tätä. SItä ennen on tuntunut niin taivaallisen hyvältä.

• ms me
        ihmettelevä kyselijä kirjoitti:

miltä tuntuu juuri ennen kuin saa sen. tuntuuko silloin kuin kusisi housuun... tai siis silleen. kun mulla on monesti ollut semmonen fiilis et täytyy lopetta, kun pissaan alleni. voiko tää olla tätä. SItä ennen on tuntunut niin taivaallisen hyvältä.

Mulla ei tule virtsaamisen tunnetta tms.

En ikinä ejakuloi ekassa orgasmissa vaan vasta kun olen saanut muutaman. Sitten kun orgasmi on taas tulossa niin tulee sellainen aaltomainen tunne.
        Vähän niinkuin olisi aakea laakea malja joka on täytetty vedellä ihan piripintaan ja maljan keinahtaessa neste läikähtää yli leveästä reunasta.

Voi toki olla ja varmasti onkin yksilöllistä.

• Hermostunut-89
        ihmettelevä kyselijä kirjoitti:

Minulla on ollut myös pelkona että kusisi orgasmin aikana. Mutta itse pystyn kuitenkin jollain lailla hallitsemaan tämän kirkkaan nesteen tuloa (jos sitä tulee todellakin vähän enemmän) ja sitä tosiaan ei tule yhtä paljon kuin virtsaa. Jos taasen se olisi virtsaa, sitä olisi aika vaikea saada loppumaan. ;)

• Loiskuttelija

Kokemukseni mukaan yllättävän moni nainen pystyy ejakuloimaan, kunhan mies tietää kuinka homma hoidetaan. Nykyään saan suunnilleen joka toisen naisen mehut lentämään kunnon sormileikillä. Tunne on minusta huimaavan kiihottava, ja saan itsekin orgasmin aika vähällä vaivalla sen jälkeen kun mehut lentävät syliin tai kasvoille. Yksinkertaisesti: mahtava kokemus, jonka aikana nainen on aivan pilvissä! Joskus on tullut kasteltua 50 neliön kaksio aika lailla nurkasta nurkkaan hurjan seksiyön aikana. Nainen tuli 8 kertaa, ja tuntui että hunajaa vaan riittää ja riittää. Mysteeri on mullekin se, miten sitä nestettä voi tulla niin paljon. Ja turha on kenenkään puhua pissasta! Neste on täysin hajutonta ja kirkasta, ja kaikenl isäksi jostain syystä virtsaa viileämpää. Oppikaa ja nauttikaa!

• Siinä se.

Horot akat laskee kiimoissaan alleen ja jotkut luulee sitä eturauhaseritteeksi... hehee koskahan naiselta löytyy "eturauhanen" virtsaputkesta?

• on jo löytynyt
        Siinä se. kirjoitti:

Horot akat laskee kiimoissaan alleen ja jotkut luulee sitä eturauhaseritteeksi... hehee koskahan naiselta löytyy "eturauhanen" virtsaputkesta?

Niin se eturauhanenhan on jo ajat sitten löytynyt naisen virtsaputken vierestä. Kannattaisi ehkä lukea Heusalan kirja naisen seksuaalisuudesta, niin ehkä tietäisi näistäkin asioista hiukan enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      174
      5623
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2643
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2232
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      30
      1376
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe