Olisiko kaurisN:stä ja oinasM:stä

oinasMan

voinut tulla jotain? Onko kokemusta? Oinaat itsepäisiä? Kauriit ihania-ko?

6

1476

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmanuellennään

on tullut kun ollaan kohta 9 vuotta oltu yhessä =) hyvin menee. huono puoli on se että kun tulee riitaa sen varmasti kuulevat kaikki naapurit =) toisen on pakko joustaa välillä. muuten ei onnistu

• kaurismami

ajattelen, että ei minua muut ole koskaan rakastaneetkaan kuin sinä ja sinun kohdallasikin se taisi olla vain läheisriippuvuutta, koska sinulla ei ollut äitiä. Se oli silloin, kun olin hieman nuorempi...:)

Olen kyllä saanut rangaistuksen siitä, kun sinut silloin kauan sitten jätin. Monin kerroin. Että sujut ollaan. Toivottavasti elämäsi menee hyvin. En ollut silloin vielä valmis sitoutumaan, kai sen ymmärsit. Olin liian nuori. Anteeksi pyydän kuitenkin. Tuotin sinulle silloin paljon tuskaa, mutta kyllä minäkin sinua sitten vähän myöhemmin ikävöin, mutta se oli sitten jo myöhäistä; sinulla oli jo toinen. Et lue tätä koskaan. Mutta sain sanottua tämän tänne nyt kuitenkin.

• kaurismami

• kaurismami
        kaurismami kirjoitti:

Tulisitko asemalle mua vastaan, tulisitko vastaan:)
        http://www.youtube.com/watch?v=LLlNe6vyokI&feature=related
        Istuisitko kanssani keskipenkille..:)

Tämä on mennyttä, muistoja. Ei enää. Mutta jos luet tämän, tiedät kyllä.

minun nuoruuden rakkauteni. Muistan sinut läpi koko elämäni. Liian nuorina kohdattiin, liian nuorina erottiin. Lähetit viestin muutama vuosi sitten, en voi vastata sinulle, olen varattu, kuten ehkä sinäkin, vieläkin.

http://www.youtube.com/watch?v=ldKzVSmI4pM

• .............

• joo ei

tullut:D))) Ei niin...:)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      93
      1520
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      101
      1196
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      864
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      303
      800
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      86
      726
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      52
      706
    7. 46
      704
    8. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      661
    9. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      647
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      614
    Aihe