Pian alkaa euroviisut telkkarista.
Aiotko katsoa?
Miten arvelet Suomen sijoittuvan?
Katsotko euroviisut tänään?
36
1105
Vastaukset
- -tiina
meinas unohtua onhan toi telkka ollu auki kai sitä pitää kattoo ainaskin jonkin aikaa mulla oli kolmonen päällä ja ois voinu unohtua samallahan se tässä menee suomen sijoituksesta en osaa sanoa voi sijoittua hyvinkin tai sit ei.
- katsoja
Täytyy katsoa ainakin niin kauan kun Suomi on esiintynyt,voi olla että tällainen yli viisikymppinen nukahtaa viimeistään silloin.
- namisuku
...alkaa...toivotaan TeräsBetonille Paaaaaljon Pisteitä=D
Toivoopi HeviFani...joskus=D- helisevä
Suomelle menestystä toivon - upeet poijat -
- -tiina
helisevä kirjoitti:
Suomelle menestystä toivon - upeet poijat -
huomasin minäkin että suomen pojat on upeita sillai tosi fressin näköisiä nuoria miehiä eivät ainakaan kalpene kaikkien missien keskellä viisuissa.
- ihania että
-tiina kirjoitti:
huomasin minäkin että suomen pojat on upeita sillai tosi fressin näköisiä nuoria miehiä eivät ainakaan kalpene kaikkien missien keskellä viisuissa.
kuola kattellessa valuu!
heräsin niin aikaisin, - joutsenen halavatut, en paremmin sano, pitivät taas semmoista aamukonserttia neljästä lähtien, että eipä siinä nukkumisesta tullut mittää.
Toivottavasti Suomi ei voita, räminällään - minun mielipiteeni. :)- O-Orvokki
En ole moniin vuosiin katsonut. Vaikka oli se niin komeata, että suomalaiset voittivat ja onnistuivat järjestämään kiitetyt komeat kilpailut vuorollaan.
Mitä itse arvelet tämän vuoden tuloksista? Onko vaara, että joudumme järjestämään taas seuraavat kilpailut? - täti puskasta
ei teräsbetoni tekisi ihmeitä ja olisi kärkipäässä. Hui,hui, saas nähdä.
Voi olla että katson loppuun saakka, jos en nukahda. :)- täti puskasta
ei ollut kärkipään kamaa, olikin häntäpäätä kohti paremmin. :
Pidin Norjan kipaleesta.
- w-g
silmällä katselen.
Onhan tämä outoa, ettei Suomi ole aina ja ikuisesti se vimppa. Kaikki otetaan vastaan, mikä tuleva on. - dilidalidullandillandullan
...minun makuuni moiset pippalot. En erikoisemmin tunne kiinnostusta mustiin nahka-asuihin pukeutuneisiin pitkätukkaisiin nuoriin 20 miehiin. Sitäpaitsi heidän kappaleensa symboliikka ei kohtaa moraalisia arvojani.
- miehillä
on lyhyet hiukset olleet )
ihana toi 75v pappara 95v kin ois läpi mennyt.
- -tiina
edellisellä blondilla.
- helisevä
koree kyllä liika on liikaa ; )
- -tiina
helisevä kirjoitti:
koree kyllä liika on liikaa ; )
oli sen arvosta meinaa vedättää ne alkuperäset että on saanu niin tasaset ja valkoiset ite en lähtis ihan heti hommaan noin niinkun ulkonäkökysymyksessä.
- asdewqwerew
-tiina kirjoitti:
oli sen arvosta meinaa vedättää ne alkuperäset että on saanu niin tasaset ja valkoiset ite en lähtis ihan heti hommaan noin niinkun ulkonäkökysymyksessä.
Ei sillä varmaan tekareita ollut, kunhan on laitettu muutama numero liian isot kuorikot....
- -tiina
asdewqwerew kirjoitti:
Ei sillä varmaan tekareita ollut, kunhan on laitettu muutama numero liian isot kuorikot....
vaan niin erehdyttävästi muovin näköiset sellaset harmaat normaalit kun on punertavat.
- Otto-Vaan
Kiinnosta,silti veikkaan että neljänneksi sijoittuu.
- w-g
että kolmanneksi.
Ei kyllä tosiaankaan kovin kiinnosta, 'kuin silloin ennen', kun laulut oli lauluja, ja hampaat omia. - -tiina
w-g kirjoitti:
että kolmanneksi.
Ei kyllä tosiaankaan kovin kiinnosta, 'kuin silloin ennen', kun laulut oli lauluja, ja hampaat omia.kiitti tästäkin ilosta.
- Otto-Vaan
w-g kirjoitti:
että kolmanneksi.
Ei kyllä tosiaankaan kovin kiinnosta, 'kuin silloin ennen', kun laulut oli lauluja, ja hampaat omia.Kumpi lähemmäs arvaa.Se on sitten pullakahvit, hävinnyt piffaa.;)
- w-g
Otto-Vaan kirjoitti:
Kumpi lähemmäs arvaa.Se on sitten pullakahvit, hävinnyt piffaa.;)
!!!
- Pakkasakka
Ja mieko veikkasin ett ihan ykkönen::::: Män sitten sytteen... Uskoin ja uskooin ja uskon viellällii !! Lähen saunaan...
Katson. Teräsbetoni on tähän mennessä ollut paras, mielestäni. Tykkään kovasti siitä ja oli lempparini alusta saakka.
Kiinnostaa lähinnä voiko tuollaisella "hevillä" pärjätä...
Tunnustaa täytyy, etten Lordinkaan esitykseen alussa ollenkaan ihastunut, mutta jälkeenpäin voitonhuumaa katsellessa nosti jokin ylpeyden tapainen pientä päätään ;D- -tiina
kuultiin ei meistä suomalaisista naisista oo tohon mihin ruotsalaisista.
- -tiina
hyvä oonko mää ainoo joka niinkun en vaan ymmärrä.
- helisevä
miten tää nyt näin (
- Lisbet*
Koko ajan, ja voi,voi mut taitaa mun lempikappaleeni voittaa. Jännät on tilanteet !
Eipä tuo Suomen kohdalla hyvältä näytä, tiesimmehän sen, joten ei nyt masennuta :D- helisevä
paras voitti ja hyvä niin.
- hildurvonhopsis
helisevä kirjoitti:
paras voitti ja hyvä niin.
Venäjä voitti. Onneksi olkoon.
Nukahdin monta kertaa ohjelman aikana ja aina välillä heräsin. Lopussa olin hereillä ja näin kuka voitti :0)
Miksi ne Euroviisut ovat niin myöhään? Miksi ei voi alkaa vaikkapa klo 18?
Huomasin, että Euroviisuille oli täällä ihan oma paikkakin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=1500000000000020&subcat=435
Siskojen kanssa veikattiin Teräsbetonin sijoitusta.
Mie tiesin lähimmäksi (äänestin sijalle 24) ja voitin 5 euroo ;D- Nuokkuhelmikkä
katsonut, kun oli parempakin tekemistä.
Olin lapsenlapseni kanssa "yöretkellä" - Heikunkeikku
..katsonut, mutta kuuntelin radiosta.
Itse musiikin kuunteleminen onnistuu paremmin, jos ylimääräiset lavalla pomppimiset eivät vie keskittymistä pois itse musiikista.
Pidin voittajasta. Myös Norjan kappale oli hyvä.
Molempien ääni ja äänen käyttö olivat hyviä.
Suomen kappaleesta pidän myös. Mutta en hevillä heviä jaksaisi kuunnella pitkää aikaa yhteen menoon. - Pirre*
Yle Teemalta tuleva musiikki nyt sen suomea edustaneen bändin musiikkia..
Aika vahvaahan tuo jos, - ja miksei ihan kuuneltavaakin, ainakin vähän aikaa sitä jaksaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2701720Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141662- 1361239
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251124- 83807
- 164730
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala409644- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525