Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

7 vuoden tauko

pallohame

En tiedä onko tällä palstalla mahdollista saada asiallisia vastauksia, mutta yritetään..

Eli minkälaisiin ongelmiin voin törmätä aloittaessani yhdynnät uudelleen seitsemän vuoden tauon jälkeen?

Tuntuu jotenkin että olen re-neitsyt tämän väliajan takia. Kysymykseni siis on, kuinka noin pitkä väliaika vaikuttaa yhdyntään?

Olen melko nuori vieläkin.

9

3571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärtämään miksi

      joku on seksittä 7 vuotta!!!??? Jo 7 päivää tuntuu tuskalta.

      • arvasin

        Missä vaiheessa sanoin, että olen ollut seksittä? Katsos kun on muitakin tapoja kuin perusseksi.


      • 4kymppinen
        arvasin kirjoitti:

        Missä vaiheessa sanoin, että olen ollut seksittä? Katsos kun on muitakin tapoja kuin perusseksi.

        Minulle tuli ekaksi mieleen kysyä, että oletko tehnyt sitä itse. Olet siis tehnyt sitä muutenkin. En usko silloin tulevan vakavampia ongelmia varsinkaan jos pystyt saamaan orgasmin. Vaikka aloittaisit yhdyntäseksin, muita seksitapoja ei kannata unohtaa. Jos haluat konkreettisesti testata asiaa niin kokeile dildoa.


      • niin ymmärrät....

        meillä mies lopetti seksin jo monta vuotta sitten...

        Luultavasti otan eron tai haen vakipanon.


    • Uusi alku

      En osaa vastata kysymykseesi, mutta halusin kertoa, että samaa mietin itsekin. Tosin taukoa on ollut "vasta" 3,5 vuotta, mutta koko aikana en ole ollut missään intiimissä kanssakäymisessä mieheen.
      Nyt on yksinäisyys alkanut painamaan, mutta mitä enemmän aikaa kuluu, sitä korkeammaksi kynnys nousee. Pelottaa, osaanko edes suudella enää, mitä jos en tunne mitään tai jos olenkin yliherkkä yms.

      Kuinka kaikin puolin "terve" ja sosiaalinen nainen 30 , onkin tällä aihealueella ihan out? ;(

      • mies37v

        Minä olin n.7 vuotta ilman seksiä.Avioeroni jälkeen. 5 ekaa vuotta meni ihan hyvin tuona aikana. Mutta kaksi viimeistä vuotta oli yhtä murhaa ilman seksiä. Nyt olen muutaman irtosuhteen kokenut tuon 7 vuoden jälkeen. Kyllä mä sanon että se on kuin polkupyörällä ajoa. Kerran kun tuon taidon oppii niin ei sitä unohda. En ole mitään ongelmia suorituksessa huomannut. Päin vastoin paremmin on kestävyyttä. Ja intoakin on kuin teinipojalla. Vaikka olenkin 37 v. Syitä selipaattini en ala selvittämään tässä. Mutta nyt nautin seksistä naisten kanssa. Silloin kun itse haluan. Toki vakituinen ihmissuhde on minulla tavoitteena ja toiveena. Tämä kukasta kukkaan kirmaaminen on aika kuluttavaa kuitenkin.


    • himpula-08

      Itse olin pari vuotta ilman miestä ja kaikki meni ihan ok. Ainut ongelma oli että maistui todella hyvälle..
      Paikat tuntui aluksi ahtaammilta mutta se ei haitaksi ollut.. ;)

      Rohkeasti takaisin seksin pariin!

    • jeipäjei :D

      Ajattele, että jotkut ovat olleet 20 vuotta ilman seksiä tai enemmän!

      Tosin he ovat varmaan niitä, jotka eivät ole ikinä sitä harrastaneet. Itse en pystyisi olemaan noin kauaan ilman kuin sinä, koska olen saanut kokea sen ihanan tunteen :D

    • sama tilanne, vuosia vähemmän

      Olen myös ollut eron jälkeen selibaatissa nyt jo nelisen vuotta. Ajoittain on tuskallista ja tuntuu että katsoo jokatoista miestä sillä silmällä... välillä taas on aivan helppoa ja suorastaan huolestuttaa että olenko jo ihan pystyynkuollut.
      Kynnys aloittaa seksisuhdetta tuntuu tosiaan kasvavan vuosi vuodelta. Tuntuu etten ainakaan selvinpäin pysty hyppäämään sänkyyn kenenkään tuoreen ihastuksen kanssa, saati ventovieraan.
      Ehkä se uskallus sieltä palailee jos sattuis kunnolla rakastumaan, tuntuu vaan olevan harvinaista herkkua sekin. Kaikki kiinnostavat miehet tuntuvat olevan varattuja ja en periaatteesta rupea sellaista iskemään. Tiedä sitten miten ne periaatteet romuttuvat jos yksinäinen olotila jatkuu ihan kymmeniä vuosia.
      Tällä hetkellä olen 36v. eli vielä olisi aikaa tutkia ihanaa seksuaalisuutta ihan muutenkin kuin itsekseen;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe