e-pillerit

ja haluttomuus?

Voiko e-pillerit vaikuttaa haluttomuuteen? Onko kellään kokemuksia siitä?

Olen pitkän aikaa ollut haluton seksin suhteen. Seurustelen, ja se on tietenkin toiselle ikävää. Ja myös minulle. Haluaisin kyllä haluta, mutta en vaan näytä haluavan ainakaan poikaystävääni. Toinen mies kyllä on mielessäni useinkin. Joskus tuntuu että halausin olla taas sinkku, mutta en osaa enää päästää irti tästä suhteesta.

Mutta mietin vain että voisiko nuo e-pillerit olla yksi vaikuttava tekijä tässä?

4

1831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin*

Olen täysin samassa tilanteessa! Ihmettelen, kuinka kauan poikaystäväni viitsii katsella tällaista. Mulla ei ole enää oikeen lainkaan haluja, nimittäin häntä kohtaan. Ja minustakin tuntuu, että haluan olla sinkku. Siis minä, joka pidin itseäni helposti vakiintuvana, ollaan loppuelämä yhdessä -tyyppinä.. Ei se näköjään mennytkään niin.
      Voiko e-pillerit oikeasti vinksauttaa systeemit niin, että halut lähtee (ja sen mukana tulee nämä muut tunteet, kuten erohalut yms)?

• n34.

itse,kun aloitin pillerien käytön,niin ne eivät sopineet mulle lainkaan.itkin,lihoin ja olin masentunut.merkki oli joko marvelon tai mercilon.uusin reseptin ja vaihdoin merkin ja olo tasaantui.ns.haluttomuutta en tuntenut mielestäni koskaan.pillerit lopetin muutaman vuoden kuluttua,koska raajoissa alkoi tuntua puutumisoireita yms..ikänäni en alkaisi pillereitä syömään enää jos varsinkin tupakoisin.tupakka vaan pahentaa sivuoireita.

• NaInen"20

Kyllähän se siellä sivuoirelistassa lukee että haluttomuutta esiintyy. Ihminen on kuitenki eläin ja vaistot vaan kertoo millon joku on pielesä eli jos nainen ei esim. ovuloi. Ei siinä sillon mun mielestä kyllä mitenkään voi halut säilyä ennallaan kummallakaan ku kemiat on ihan erinlaiset ku sillon alussa ku rakastuttiin. Seksiä ku luonto ei harmi vaan suunnitellu huviks vaan suvun jatkamiseks. Siinä pulma.. Itse päätin lyhyen kokeilun jälkeen siirtyä kokonaan hormoonittomiin vaihtoehtoihin. Ei pillerielämä oikein sopinu mulle (näin lievästi ilmastuna).

• ja paljon

Itselläni ehkäisypillerit todellakin ehkäisivät, koko seksin. Lopetin pillerit ja halujen palautuminen kesti KUUKAUSIA! Mies väliin kommentoi miten mukavaa olisi harrastaa seksiä ilman kondomin kanssa säheltämistä, jolloin muistutan häntä siitä miten hormonaalinen ehkäisy minuun vaikttaa. Ja kokeilin niistä useampaa. Kummasti mies lopettaa kommentit siihen! :)

Mutta jos toinen mies haluttaa, niin ongelma on ihan muualla kuin e-pillereissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      201
      20695
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      97
      15624
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      297
      15472
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      148
      10659
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      117
      9499
    6. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      31
      8194
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      29
      8165
    8. Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      234
      6736
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      200
      6385
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      35
      5968
    Aihe