e-pillerit

ja haluttomuus?

Voiko e-pillerit vaikuttaa haluttomuuteen? Onko kellään kokemuksia siitä?

Olen pitkän aikaa ollut haluton seksin suhteen. Seurustelen, ja se on tietenkin toiselle ikävää. Ja myös minulle. Haluaisin kyllä haluta, mutta en vaan näytä haluavan ainakaan poikaystävääni. Toinen mies kyllä on mielessäni useinkin. Joskus tuntuu että halausin olla taas sinkku, mutta en osaa enää päästää irti tästä suhteesta.

Mutta mietin vain että voisiko nuo e-pillerit olla yksi vaikuttava tekijä tässä?

4

1774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin*

      Olen täysin samassa tilanteessa! Ihmettelen, kuinka kauan poikaystäväni viitsii katsella tällaista. Mulla ei ole enää oikeen lainkaan haluja, nimittäin häntä kohtaan. Ja minustakin tuntuu, että haluan olla sinkku. Siis minä, joka pidin itseäni helposti vakiintuvana, ollaan loppuelämä yhdessä -tyyppinä.. Ei se näköjään mennytkään niin.
      Voiko e-pillerit oikeasti vinksauttaa systeemit niin, että halut lähtee (ja sen mukana tulee nämä muut tunteet, kuten erohalut yms)?

    • n34.

      itse,kun aloitin pillerien käytön,niin ne eivät sopineet mulle lainkaan.itkin,lihoin ja olin masentunut.merkki oli joko marvelon tai mercilon.uusin reseptin ja vaihdoin merkin ja olo tasaantui.ns.haluttomuutta en tuntenut mielestäni koskaan.pillerit lopetin muutaman vuoden kuluttua,koska raajoissa alkoi tuntua puutumisoireita yms..ikänäni en alkaisi pillereitä syömään enää jos varsinkin tupakoisin.tupakka vaan pahentaa sivuoireita.

    • NaInen"20

      Kyllähän se siellä sivuoirelistassa lukee että haluttomuutta esiintyy. Ihminen on kuitenki eläin ja vaistot vaan kertoo millon joku on pielesä eli jos nainen ei esim. ovuloi. Ei siinä sillon mun mielestä kyllä mitenkään voi halut säilyä ennallaan kummallakaan ku kemiat on ihan erinlaiset ku sillon alussa ku rakastuttiin. Seksiä ku luonto ei harmi vaan suunnitellu huviks vaan suvun jatkamiseks. Siinä pulma.. Itse päätin lyhyen kokeilun jälkeen siirtyä kokonaan hormoonittomiin vaihtoehtoihin. Ei pillerielämä oikein sopinu mulle (näin lievästi ilmastuna).

    • ja paljon

      Itselläni ehkäisypillerit todellakin ehkäisivät, koko seksin. Lopetin pillerit ja halujen palautuminen kesti KUUKAUSIA! Mies väliin kommentoi miten mukavaa olisi harrastaa seksiä ilman kondomin kanssa säheltämistä, jolloin muistutan häntä siitä miten hormonaalinen ehkäisy minuun vaikttaa. Ja kokeilin niistä useampaa. Kummasti mies lopettaa kommentit siihen! :)

      Mutta jos toinen mies haluttaa, niin ongelma on ihan muualla kuin e-pillereissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe