kokemusta kolmesta neitsytmiehestä -> ensimmäinen tosi mukava, luonteva mutta kännäili joka ainut viikonloppu ja silloin örveltely meni niin pahaksi että suhde kaatui siihen. toisen neitytmiehen kanssa avioliitossa ja yhteinen lapsi, myöskin erittäin ihana, mutta vaikeuksia pysyä yhden naisen miehenä, joten ero siitä sitten tuli. tällä hetkellä kolmas neitsyt kierroksessa Tosi ihana, niin mukava ettei kukaan ikinä, auttavainen, huomaavainen, avoin, hellä, rakastava, luotettava, rehellinen... 4 vuotta rakastanut ja koko ajan tunne kasvaa.
huomaavaa on että astrologi sanoi ennen avioliittoani etten ikinä sovi neitsyen kanssa muuten kuin kaveriksi, tämä ei ole pitänyt paikkansa, paras merkki ikinä siis tunnepuolella,
kokemuksia myös vaa´asta ja oinaasta jotka eivät huonoja nekään mutta tunnetta on enemmän neitsyen kanssa. näitä kännääjiä ja avionrikkojia on muissakin merkeissä joten en nyt tartu siihen.
kohtalona neitsytmiehet
5
1254
Vastaukset
- Zodiac-Guru
Maamerkit ja vesimerkit retkahtavat erittäin helposti toisiinsa. En ihmettele jos vaaka ja oinas eivät loppupeleissä sytyttäneet. Skorpionille ei sovi ilma- eikä tulimerkit.
- nämä
maamerkit, ilmamerkit ym tarkemmin ovat?
- minä kin
Ja skope-neitsyt on sekstiilissä, Tottakai sujuu, jos häröt eivät saa otettaan.
- kun skorpioni
mies saa kesytettyä Oinaan itselleen, silloin alkaa tapahtua.
Sellainen pari eiv sovi oikeastaan koskaan yhteen, mutta jos käy niin harvinaisesti että sopii, niin parempaa, kiihkeämpää ja kiinteämpää paria ei löydä mistään yhdistelmistä. Se vaatii kyllä kahden erittäin kokeneen ja aikuisen yhdistelmää.
Tuo pari voi nussia kirjaimellisesti itsensä hengiltä tai ainakin rikki sekä henkisesti että fyysisesti. Se on kuin argentiinalainen tango!
- Piikkihäntä
Olen myös skorpioni-n ja muistan vieläkin hyvällä suhdettani neitsyt-m kanssa, vaikka se eroon päättyikin; ei jäänyt mitään katkeruutta eikä haikailua - vain hieno taakse jätetty sivu elämäni kirjassa. Olin kuvitellut neityt-miehet aiemmin tylsiksi. Mutta sivistyneen ja coolin ulkokuoren alta paljastui todella kuuma rakastaja - ja persoonallinen taiteilijaluonne. Myös henkinen yhteys toimi loistavasti.Elämäntilanteemme eivät vain matsanneet.
Nyt minut on kesyttänyt oinasmies - tai kumpi nyt kumman kesyttänyt josko kesyttämistä on tapahtunut kumpaankaan suuntaan! Ja hyvä niin. Rakkautta, hellyyttä, seksiä ja villiä elämää kyllä riittää eikä olo käy tylsäksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078773
- 936730
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656500Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345291Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634497- 553511
- 503355
- 513092
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896