kunnon leffat

eskopaska

Mulla on ongelma.Kärsin agorafobiasta,sosiaalisesta fobiasta ja paniikki häiriöstä joten kauhu ja paniikki on mulle arki päivää.Ongelma on se että olen kova kauhun ystävä mutta sairaus on leiventänyt leffojen nautintoa.Joku jos vois kertoo honkun kunnon leffan joka sais mussa aikaan pelon ja kauhun sekaisen tunteen.Nykyään kaikki leffat (kauhu) menee samalla kun katselis jotain komediaa.

5

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

...mutta en tiedä osaanko auttaa vaikka oonki nähnyt varmaan miljoonia kauhuleffoja... oot varmaan nähnyt jo esim seuraavat: Manaaja, Texas Chainsaw Massacre (originaali), Suspiria, La Terza Madre, Peeping Tom, Cannibal Holocaust, The Beyond?

• pxä

Itselläni on nykyään tapana hehkuttaa kyllästymiseen asti elokuvia The Descent, Switchblade Romance ja Ils - uhka. Vanhemmista horroreista suosikkini ovat ehdottomasti Alien ja Halloween, mutta oot varmasti jo nähny ne. Ahtaan- ja suljetun paikan kammoa ruokkii aina Cube, lisäksi John Carpenterin alkuperäinen Usva on ainakin tunnelmaltaan hieno, jos ei nykyään enää niinkään pelottava.

Kuudes aisti oli hyvä, ja loppukohtaustaan lukuunottamatta The Signs myös. Ringit, Kaunat, Eyet ja Yksi puhelu tullut on varmasti myös nähty? Entäs Takashi Miiken Audition, joka muuttuu perhedraamasta kidutuskauhuksi viimeisen kolmanneksensa aikana?

• En osaa suositella mitään erityistä leffaa, mutta oletko ajatellut, että elokuvista voi nauttia myös päihtyneenä tai aineissa.

Esim. Matkapahoinvointilääke Marzine suurina annoksina aiheuttaa kuulemma helvetinmoisia pelko- ja ahdistustiloja halluja.
      Tietystikään ei voi unohtaa, että kyseinen aine on suurina annoksina terveydelle haitallista.

Eli pistä vaikka Bambi DVD-soittimiseesi ja ota muutama tabletti, ja nauti kun verenhimoiset metsäneläimet hyppivät TV:n kuvaruudusta olohuoneeseesi.:D

Tai älä sittenkään!:)

• ois

leffa THE HOUSE BY THE CEMETERY ei myydä suomes mut tilaamalla ja ehkä lataamalla ja kantsii ottaa leikkaamaton(uncut) versio.

• niilo lylykorpi

vaikkapa others ja orpokoti - kyllä epsanialaiset osaa, eikä edes tarvitse veren roiskua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5317
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3272
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3166
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1605
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe