Epärehellisten kepuedustajien kärjessä on Paula Sihto, jolla on peräti 87 155 euroa selvittämätöntä vaalirahaa.
Rahat tulivat Sihdolle "pyytämättä ja yllätyksenä" ihan samoin kuin kuulemma Matti Vanhasellekin.
Paula Sihto (kesk) 87 155 euroa!!!
23
415
Vastaukset
- Riittääkö kantti
Meillä kun ei ole toverituomioistuinta.
Milloin marssit viranomaisten puheille?- sinulla on
oikeusistuimeen? Onko se sinulle tuttu paikka omien rötöstesi takia?
- Oikeusvaltion meininki
sinulla on kirjoitti:
oikeusistuimeen? Onko se sinulle tuttu paikka omien rötöstesi takia?
...on "hämärärahat" käsiteltävä lakiemme mukaisessa oikeusistuimessa.
Niistä "tietävät" ovat velvollisia todistamaan syytöksensä.
Katteettomat lisäsyytökset eivät paranna tilannetta. - Vanha kepulainen
sinulla on kirjoitti:
oikeusistuimeen? Onko se sinulle tuttu paikka omien rötöstesi takia?
on näitä toverituomioistuimia ollut jo monta vuotta, Duomo on vaan nyt hermostunut, kun kepun saunat on ilmiliekeissä ja Vanhasesta tulee rikostutkimusten kautta ikäviä tietoja jatkuvasti. Hermostuu siinä kyykkykepulainen pienemmästäkin, esim Valio maidon saatavuudesta S-marketista. Kotimainen Ingmanni ei kelpaa;-))))
- Osmium 76
Presidentti Urho Kekkonen ehdotti Suomeen perustettavaksi Toverituomioistuimia, mutta Kokoomus Ja SDP pystyivät edtämään tämän ehdotuksen.
- hämärää...
vain se mistä se on peräisin. Eikä silläkään niin väliä ole, ellei ole
yli 1700 egen suuruisia lahjoituksia, joiden antajat pitäisi ilmoittaa. Useimmat KEPUn kansanedustajat ovat rikkoneet lakia yksin teoin ja harkiten.
- Eikä Känä ole tuomari
Näillä palstoilla on syytetty henkilöä vaikkapa tuhopoltosta.
Ketään ei ole tuomittu - ei ole syytettykään.
Täällä esitettyjä syytöksiä kukaan ei pystynyt mihinkään viemään.
Samoin käy näillekin paranoideille.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000035393041 - Sampsa Pellervoinen
Eikä Känä ole tuomari kirjoitti:
Näillä palstoilla on syytetty henkilöä vaikkapa tuhopoltosta.
Ketään ei ole tuomittu - ei ole syytettykään.
Täällä esitettyjä syytöksiä kukaan ei pystynyt mihinkään viemään.
Samoin käy näillekin paranoideille.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000035393041tulipalojakin? Vai pelkästään kepun saunan? Muista Tuomo, että ei savua ilman tulta!
Meillä suomessa on onneksi riippumaton lehdistö - kepusta riippumaton lehdistö ja saamme jatkuvasti
arvokasta tietoa. On aina aika, kun pitää tehdä kunnon siivous - vaikka se koskisikin kepulaisiin.
Seppo Hietanen taitaa olla ainoa rehellinen kepulainen - vai tiedätkö jonkun toisen?
- euroa,
joiden alkuperää hän ei aio selvittää! Onhan näitä!
- PERSUN PERSE
KOKOOMUS PERSUJEN RAHAT SEKAISIN. HÄRMÄRAHAA SAI TERVEYSMINISTERI RISIKKO MAASEUDUN KONEELTA.
- kehto !!
Riihi-Säätiöllä on omistuksessaan noin tuhat vuokra-asuntoa parissakymmenessä eri kiinteistössä.
Riihi säätiön toimintaa on arvosteltu voimakkaasti ja säätiön johtoa on ollut syytettynä väärinkäytöksistä
käräjäoikeudessa.Valtiontalouden tarkastusvirasto ilmoitti löytäneensä säätiön toiminnasta rikokseen
viittaavia epäselvyyksiä.Rikosjutusta kehittyi Pohjois-Suomen suurin talousrikosepäily.Asian käsittely
on nyt hovioikeudessa vielä kesken.
Ko Säätiö tuki myös Tarja Halosen vuoden 2000 presidentinvaalikampanjaa
maksamalla lehti-ilmoituksia.. Lasku päätyi Riihi-säätiön alaisten taloyhtiöiden maksettavaksi.
Ja sitten on tämä Urheiluopistosäätiö.SDP:n puoluesihteeri Ari Korhonen sanoo Ylelle, että puolueen
ehdokkaiden saamat sääntöjen vastaisiksi väitetyt tuet Urheiluopistosäätiöltä pitää selvittää.
Hän korosti, että sääntöjen noudattaminen koskee kaikkia.Urheiluopistosäätiö on tukenut SDP:n
vaaliehdokkaita kuten Tarja Halosta presidentinvaaleissa ja Jani Sievistä EU-vaaleissa.
Siis..myös SDP on saanut vaaleihin säätiötukea vastoin säätiön omia sääntöjä. Urheiluopistosäätiö
on mm. ostanut SDP:ltä tauluja, vaikka säätiön tarkoitukseksi on määritelty vain urheilu- ja liikuntakasvatuksen
tukeminen Suomessa.
Niinpä..säätiölakihan ei näköjään koske lainakaan SDP-vetoisia säätiötä..varsinkaan silloin kun säätiön
johdossa on Paavo Lipponen..
http://www.urheiluopistosaatio.fi/hallinto.htm
- ISÄ PERSU
KAIKKIEN KOKOOMUKSEN ÖKYRIKKAIDEN JA PERSUJEN IHAILEMA KOLUMNISTI KAARINA HAZARD ON HYVÄ JA TAITAVA KOLUMNISTI JA PUHUU ASIAA.....
- kavallus..
Älkää unohtako eduskunnassa tapahtunutta kavallusta..jossa Kerhon urheilukerhonpuheenjohtajana oli SDP:n
kansanedustaja Matti Saarinen ja tilintarkastajina mm. Jukka Gustafsson ja Maria Guzenia.
Kerhon tilintarkastajat oli valittu kerhon johtokunnan piiristä, eli he ovat käytännössä tarkastaneet omaa toimintaansa.
Nyt koko kevään on mediassa hoettu jostain KSM-jutuista,josta on valunut muutamia tuhansia euroja vaalitukiin..mutta
kyllä olla hiljakseen siitä että Eduskunnassa Suomen veronmaksajien rahoja on kavalletttu melkein miljoona ...vanhassa rahassa laskettuna....siis huijaus tapahtui vieläpä Eduskunnassa..
Johtuukohan tämä hiljaisuus siitä, että Eduskunnan urheiluseurassa johtopaikoilla oli SDP:n edustajia..
Tulee mieleen Kiljavan opisto,jossa petokset sai jatkua vuosikausia..kuten tässä Eduskunnan harrastekerhossakin..
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/SAKn Kiljavan opiston petosepäilyt syyttäjälle kesän jälkeen/1135238... - keskittymä..
kavallus.. kirjoitti:
Älkää unohtako eduskunnassa tapahtunutta kavallusta..jossa Kerhon urheilukerhonpuheenjohtajana oli SDP:n
kansanedustaja Matti Saarinen ja tilintarkastajina mm. Jukka Gustafsson ja Maria Guzenia.
Kerhon tilintarkastajat oli valittu kerhon johtokunnan piiristä, eli he ovat käytännössä tarkastaneet omaa toimintaansa.
Nyt koko kevään on mediassa hoettu jostain KSM-jutuista,josta on valunut muutamia tuhansia euroja vaalitukiin..mutta
kyllä olla hiljakseen siitä että Eduskunnassa Suomen veronmaksajien rahoja on kavalletttu melkein miljoona ...vanhassa rahassa laskettuna....siis huijaus tapahtui vieläpä Eduskunnassa..
Johtuukohan tämä hiljaisuus siitä, että Eduskunnan urheiluseurassa johtopaikoilla oli SDP:n edustajia..
Tulee mieleen Kiljavan opisto,jossa petokset sai jatkua vuosikausia..kuten tässä Eduskunnan harrastekerhossakin..
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/SAKn Kiljavan opiston petosepäilyt syyttäjälle kesän jälkeen/1135238...http://kullervokalervonpoika.wordpress.com/2007/07/04/saka-epaillaan-vaarinkaytoksista/
- rahhoo on millä mäll
omaan mielikuvitusmaailmaasi. kuule minä annoin alimpia pois kun muuten olis homehtunut.ilmoita osoitteesi minä annan sullekkin noita ylimääräisiä.
- nostetaaan
nostetaan yhden kerran
- Aika kuluu
Melkein kaksi vuotta avausviestin todistuksesta kulunut, eikä media ole vieläkään tarttunut Paula Sihdon vaalirahoihin. Mitä ihmeen erityissuojaa Sihto nauttii? Onko media lahjottu vai onko nimenomaan se noiden vaalirahojen maksaja?
- mee nukkuman
minä maksoin toihan on pikkusumma älä kitise
- kerro?
mee nukkuman kirjoitti:
minä maksoin toihan on pikkusumma älä kitise
no eipä taida olla enää väliä, tästä neverhöörd edustajasta (?) päästään kyllä vuoden päästä sillä uudelleen valituksi hän ei tule
- onko
???
- vaan ei julkista?
niin se menee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399