Lahden eläinlääkäri asema.

zirro

Kävin koirani sairauden vuoksi kyseisellä eläinlääkäri asemalla kiireelllisen sairauden vuoksi. Ajan sain samalle päivälle, mutta hoito oli todella huonoa koirani rauhoitettiin mikä oli ihan ok.Lääkäri ei vastannut kysymyksiini. Eikä kuunnellut minua muutenkaan mikä olisi auttannut diaknoosin tekoa eikä myöskään antannut kotihoito ohjeita, eikä kertonnut mitä lääkkeitä koiraani pisti.Ihmeellisintä oli se että hän ei tiennyt mikä koiraani vaivaa tokaisi vain että täytyy varata uusi aika!!!
Koirani piti myös kiireellä viedä asemalta pois ei voinnut jäädä heräilemään asemalle ongelmani oli vain se ettei minulla ole autoa ja koirani joka painaa 30 kiloa soitin mieheni paikalle joka toi lapsemme rattaat joilla veinme koiramme kotia tuosta ilosta maksoin 78e
kävin nyt ensinmäistä ja viimeistä kertaa kyseisellä lääkäri asemalla!

33

22681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hop

      Anteeksi, aion käyttää kyseistä lekuriasemaa ja matkustaa kauempaa sinne. Mistä vaivasta ja lääkäristä oli kyse??
      Kuulin, että heillä on sydänvaivoihin erikoistunut lääkäri.
      Kerro, pliis.

      • Zirro 1

        Lahdessa on kaksi erinomaista palvelua antavaa eläinlääkäri asemaa esim. Lahden eläinlääkäri asema sekä Salpakankaan eläinklinikka näissä on ammatti taitoiset eläinlääkärit. Minun koirani tapauksessa lääkäri kun ei löytännyt mitään helposti havaittavaa vaivaa niin kylmästi tokaisi että hän sairastaa nenäontelo syöpää!!
        Kehotan sinua ottamaan näihin edellä mainitsemiin eläinlääkäriasemiin!


      • Joziela
        Zirro 1 kirjoitti:

        Lahdessa on kaksi erinomaista palvelua antavaa eläinlääkäri asemaa esim. Lahden eläinlääkäri asema sekä Salpakankaan eläinklinikka näissä on ammatti taitoiset eläinlääkärit. Minun koirani tapauksessa lääkäri kun ei löytännyt mitään helposti havaittavaa vaivaa niin kylmästi tokaisi että hän sairastaa nenäontelo syöpää!!
        Kehotan sinua ottamaan näihin edellä mainitsemiin eläinlääkäriasemiin!

        Vaikka onkin vanha viesti niin oli pakko vastata. Äläkää herranjestas sentään ainakaan Salpakankaan klinikalle mitään elävää otusta viekö! Siellä on ell lähinnä rahastaja ja vielä epäpätevä sellainen. Ainahan virheitä sattuu mutta tälle kun näyttää sattuvan vähän joka potilaan kanssa. Itse en tiedä ainuttakaan alueelta olevaa lemmikin omistajaa joka suostuu sinne eläimensä viemään. Itsekin asun vastapäätä enkä käytä ellei kyse elämästä ja kuolemasta. Ja silloinkin vaan jollei muualle pääse.


      • kissoNen
        Joziela kirjoitti:

        Vaikka onkin vanha viesti niin oli pakko vastata. Äläkää herranjestas sentään ainakaan Salpakankaan klinikalle mitään elävää otusta viekö! Siellä on ell lähinnä rahastaja ja vielä epäpätevä sellainen. Ainahan virheitä sattuu mutta tälle kun näyttää sattuvan vähän joka potilaan kanssa. Itse en tiedä ainuttakaan alueelta olevaa lemmikin omistajaa joka suostuu sinne eläimensä viemään. Itsekin asun vastapäätä enkä käytä ellei kyse elämästä ja kuolemasta. Ja silloinkin vaan jollei muualle pääse.

        Itse olen saanut Salpakankaalla ihan hyvää hoitoa. Ainakin omistaja itse on saanut lemmikin kuntoon, ja hinta on paljon järkevämpi, kuin monessa muussa paikassa.
        Eläinlääkäreillä on aivan järjettömät hinnat! Kalliimpaa kuin oma erikoislääkärin hoito. Mihinköhän sellaiset ihmiset vie sairaan lemmikkinsä, joilla on raha tiukassa? Tuskin mihinkään. Saisi tulla lisää kilpailua, että hinnat laskisivat tolkulliselle tasolle. Melkein moraalitonta eläinlääkäreiltä kiskoa asiakkailta ylihintaa. Salpakankaalla hammaskiven poisto 100 euroa, P-H eläinklinikalla olisi maksanut tarkastus 85 euroa ja hammaskiven poisto 150 euroa. HUH HUH!


    • töissä klinikalla

      Nyt täytyy sanoa että eläinlääkärin ammatissa olevat henkilöt kohtaavat työssään vaikka minkälaisia ihmisiä. Osa kuvittelee tietävänsä lemmikkinsä sairauksista paljon enemmän kuin itse Ell. ja on sen takia tyytymätön lemikkinsä hoitoon. Sairauksia lemmikeilla on monenlaista, joten ne ei aina selviä pelkällä pikaisella käynillä vaan on varattava uusi aika jossa voidaan tehdä hieman labrakokeita tai muita mitkä ell. katsoo parhaaksi.

      Olisiko tässä sinun tapauksessa ollut kyseessä kenties väärinymmärrys? Jos vaikka eläinlääkäri ei kuullut kysymystäsi kun kysyit lääkkeistä?

      Jos koirasi on ollut "unessa", niin sille varmaan oli annettu herätepiikki? Klinikoilla on myös käytäntö etä rauhoitettua potilasta (lähinnä koiraa) ei päästetä kotiin ellei se kävele sieltä omin jaloin pois. Tässä tilanteessa on tapahtunu virhe jos olette kantaneet nukkuvan koiran klinikalta..

      Jos koet suuren vääryyden ja hoitovirheen tapahtuneen kohdallasi niin ota yhteyttä ko. klinikalle, he varmaan mielellään kertovat mitä on tehty, ja miksi he ovat käyttäytyneet kyseenalaisesti.

      Hinnasta täytyy sanoa että halvalla olet päässyt!! itse maksoin aikoinaan kissan diagnoosista 300 euroa, siihen sisältyi myös uusinta käynti ja rauhoituspiikki. mutta pääasia on että rakas lemmikkini on nyt kunnossa ja elossa :)

      • zirro 1

        kiitos mielipiteestäsi!! On aivan totta että eläinlääkärit sekä hoitajat näkevät monellaisia asiakkaita mutta kyllä pitäisi heidänkin ottaa huomioon asiakkaiden huoli hätä!.Sekä kuunnella sillähän he helpommin pystyvät tekemään diaknoosin, kuin että hätäisesti vain tokaisevat että koirallanne on syöpä ja se siitä!Kyseistä heräämis piikkiä koirani ei saannut.Ainoa neuvo jonka saimme oli pitäkää koiranne tasaisella alustalla.Vanhinkoirani joka leikattiin sai heräämis piikin ja vielä tarkat hoito ohjeet. Entä jos minulla ei olisi ollut mitään kokemusta tai tietoa miten toimin rauhoitetun eläimen kanssa?Rauhoitettu eläinhän pitää pitää lämpimänä sekä hengitys tiet avoinna.tällä asemalla emme saaneet mitään neuvoja tai edes ystävällistä palvelua! Pidän hintaa todella kalliina suhteessa hoitoon ja tasoon. Koska aikaa varatessani kerroin jo mikä on hätänä. lääkäri määräsi että ostettavaksi k vitamiinia unohti vain kertoa annostelu ohjeet ja lääkkeen nimen.Lääkärin täytyy aina kuunnella omistajaa!! niin kiire ei saa olla!! kyseiseen eläinlääkäri asemalle en vie enää yhtään eläintäni hoitoon!!


      • korani
        zirro 1 kirjoitti:

        kiitos mielipiteestäsi!! On aivan totta että eläinlääkärit sekä hoitajat näkevät monellaisia asiakkaita mutta kyllä pitäisi heidänkin ottaa huomioon asiakkaiden huoli hätä!.Sekä kuunnella sillähän he helpommin pystyvät tekemään diaknoosin, kuin että hätäisesti vain tokaisevat että koirallanne on syöpä ja se siitä!Kyseistä heräämis piikkiä koirani ei saannut.Ainoa neuvo jonka saimme oli pitäkää koiranne tasaisella alustalla.Vanhinkoirani joka leikattiin sai heräämis piikin ja vielä tarkat hoito ohjeet. Entä jos minulla ei olisi ollut mitään kokemusta tai tietoa miten toimin rauhoitetun eläimen kanssa?Rauhoitettu eläinhän pitää pitää lämpimänä sekä hengitys tiet avoinna.tällä asemalla emme saaneet mitään neuvoja tai edes ystävällistä palvelua! Pidän hintaa todella kalliina suhteessa hoitoon ja tasoon. Koska aikaa varatessani kerroin jo mikä on hätänä. lääkäri määräsi että ostettavaksi k vitamiinia unohti vain kertoa annostelu ohjeet ja lääkkeen nimen.Lääkärin täytyy aina kuunnella omistajaa!! niin kiire ei saa olla!! kyseiseen eläinlääkäri asemalle en vie enää yhtään eläintäni hoitoon!!

        piikitettiin kunei löytänyt vikaa.Sanottiin vaan että tekee kuolemaa ja viikko sitten nukutettiin.Ei kuolintodistusta ei mitään..nyt kuolen tähän suruun ja oksenteluun.Koirani vain yks kaks tuupertu ja takajalat petti.10v ja lappis.niin vein asemalle ja nesteytti ja sano että kuolee,että nopeutetaan sitä.Tää on kauheeta ...tuska ja itkua kun sydän revittäis ja kurkkua kuristais.koirani tulee uurnassa sitten,kai soittaavat kun uurna on siellä.en pysty meneen ulos, kun koirani oli mukana aina ja jokapaikassa.siitähän on vaan hyviä muistoja eläimestähän ei muuta voi ollakkaan.MUTTA silti sisukseni revitäää riekaleiksi.LÄK.LISENSSI.hoiti ja enemmän oli huolissaan 100% taksasta..sunnuntai kun oli.


      • koiruli
        korani kirjoitti:

        piikitettiin kunei löytänyt vikaa.Sanottiin vaan että tekee kuolemaa ja viikko sitten nukutettiin.Ei kuolintodistusta ei mitään..nyt kuolen tähän suruun ja oksenteluun.Koirani vain yks kaks tuupertu ja takajalat petti.10v ja lappis.niin vein asemalle ja nesteytti ja sano että kuolee,että nopeutetaan sitä.Tää on kauheeta ...tuska ja itkua kun sydän revittäis ja kurkkua kuristais.koirani tulee uurnassa sitten,kai soittaavat kun uurna on siellä.en pysty meneen ulos, kun koirani oli mukana aina ja jokapaikassa.siitähän on vaan hyviä muistoja eläimestähän ei muuta voi ollakkaan.MUTTA silti sisukseni revitäää riekaleiksi.LÄK.LISENSSI.hoiti ja enemmän oli huolissaan 100% taksasta..sunnuntai kun oli.

        sen sun rakkaan koirasi kans? Eihän tuota voi todeksi uskoa... vähän yli 4 v. sitten mun rakas kaverini poti niin pahaa kasvainvaivaa, et kun se havaittiin sakemannipojalla 10v. niin eläinlääkäri olis nukuttanu sen samantien hoitopöydälle. Mulla oli sen kaverina 3kk pentu kasvamassa ja pyysin et jos haluavat mun menevän sinne jatkossa pennun kanssa niin tulevat kotiin. Sattumoisin päivystävä olikin kotimatkallaan menossa meidän ohi ja kävi nukuttamassa kotona pihalla. Ehdittiin sitä ennen hyvästellä kaveri ja haudattiin omaan lempimetsikköönsä lempilelunsa kanssa meidän omalla alueella. Toiminta oli kohteliasta, ymmärtäväistä ja suuri suru helpotti hiukan kun se pentu oli jo kasvamassa... neuvo sulle... etsi jostain juuri se itsesi näköinen pentu ja anna sen rakastaa sut terveeksi, et unohda sun pitkäaikaista kaveria, vaan se liittyy ketjussa niihin rakkaisiin kavereihin, mitä sulla on syystä tai toisesta ikävä. Mä käytän Salpakankaan pieneläinklinikan palveluita ja aina ovat olleet ystävällisiä jne. asiallisia. Nyt mulla on 2 sakemannia... olen menettänyt 3 ystävää tätä ennen ja jokainen on ollut ja on oma persoona, joista oon tosi kiitollinen... toipumisia.


      • pettynyt
        koiruli kirjoitti:

        sen sun rakkaan koirasi kans? Eihän tuota voi todeksi uskoa... vähän yli 4 v. sitten mun rakas kaverini poti niin pahaa kasvainvaivaa, et kun se havaittiin sakemannipojalla 10v. niin eläinlääkäri olis nukuttanu sen samantien hoitopöydälle. Mulla oli sen kaverina 3kk pentu kasvamassa ja pyysin et jos haluavat mun menevän sinne jatkossa pennun kanssa niin tulevat kotiin. Sattumoisin päivystävä olikin kotimatkallaan menossa meidän ohi ja kävi nukuttamassa kotona pihalla. Ehdittiin sitä ennen hyvästellä kaveri ja haudattiin omaan lempimetsikköönsä lempilelunsa kanssa meidän omalla alueella. Toiminta oli kohteliasta, ymmärtäväistä ja suuri suru helpotti hiukan kun se pentu oli jo kasvamassa... neuvo sulle... etsi jostain juuri se itsesi näköinen pentu ja anna sen rakastaa sut terveeksi, et unohda sun pitkäaikaista kaveria, vaan se liittyy ketjussa niihin rakkaisiin kavereihin, mitä sulla on syystä tai toisesta ikävä. Mä käytän Salpakankaan pieneläinklinikan palveluita ja aina ovat olleet ystävällisiä jne. asiallisia. Nyt mulla on 2 sakemannia... olen menettänyt 3 ystävää tätä ennen ja jokainen on ollut ja on oma persoona, joista oon tosi kiitollinen... toipumisia.

        Ai, mä kun menetin oman koirani salpakankaan eläinlääkäriasemalla sattuneen välinpitämättömyyden seurauksena...Päijät-hämeen ell asemalla olen saanut hyvää palvelua ja käynyt siellä sitten enemmän kuin mitä sormilla voi laskea.


      • Labradorin omistaja
        zirro 1 kirjoitti:

        kiitos mielipiteestäsi!! On aivan totta että eläinlääkärit sekä hoitajat näkevät monellaisia asiakkaita mutta kyllä pitäisi heidänkin ottaa huomioon asiakkaiden huoli hätä!.Sekä kuunnella sillähän he helpommin pystyvät tekemään diaknoosin, kuin että hätäisesti vain tokaisevat että koirallanne on syöpä ja se siitä!Kyseistä heräämis piikkiä koirani ei saannut.Ainoa neuvo jonka saimme oli pitäkää koiranne tasaisella alustalla.Vanhinkoirani joka leikattiin sai heräämis piikin ja vielä tarkat hoito ohjeet. Entä jos minulla ei olisi ollut mitään kokemusta tai tietoa miten toimin rauhoitetun eläimen kanssa?Rauhoitettu eläinhän pitää pitää lämpimänä sekä hengitys tiet avoinna.tällä asemalla emme saaneet mitään neuvoja tai edes ystävällistä palvelua! Pidän hintaa todella kalliina suhteessa hoitoon ja tasoon. Koska aikaa varatessani kerroin jo mikä on hätänä. lääkäri määräsi että ostettavaksi k vitamiinia unohti vain kertoa annostelu ohjeet ja lääkkeen nimen.Lääkärin täytyy aina kuunnella omistajaa!! niin kiire ei saa olla!! kyseiseen eläinlääkäri asemalle en vie enää yhtään eläintäni hoitoon!!

        Olen käynyt 10v. koirani kanssa täällä samassa paikassa. Kaksi leikkausta tehty (syöpä, kohdunpoisto). Normaalit rokotukset ja useita korvatulehduksia. Olen jo monta vuotta ajatellut, että kylläpä on huonoa palvelua, mutta
        nyt sitten riitti. Enää en mene koirani kanssa sinne. Esim.joka kerta kysytään oletteko käynyt aiemmin täällä ??


      • 10v. asiakkaana
        Labradorin omistaja kirjoitti:

        Olen käynyt 10v. koirani kanssa täällä samassa paikassa. Kaksi leikkausta tehty (syöpä, kohdunpoisto). Normaalit rokotukset ja useita korvatulehduksia. Olen jo monta vuotta ajatellut, että kylläpä on huonoa palvelua, mutta
        nyt sitten riitti. Enää en mene koirani kanssa sinne. Esim.joka kerta kysytään oletteko käynyt aiemmin täällä ??

        Korjaus viestiini. Olen siis ollut asiakkaana
        Päijät-Hämeen eläinlääkäriasemalla,jonka palveluun siis olen tyytymätön. Nyt yritän Lahden Eläinlääkäriasemaa...


      • entinen kanta asiaka
        Labradorin omistaja kirjoitti:

        Olen käynyt 10v. koirani kanssa täällä samassa paikassa. Kaksi leikkausta tehty (syöpä, kohdunpoisto). Normaalit rokotukset ja useita korvatulehduksia. Olen jo monta vuotta ajatellut, että kylläpä on huonoa palvelua, mutta
        nyt sitten riitti. Enää en mene koirani kanssa sinne. Esim.joka kerta kysytään oletteko käynyt aiemmin täällä ??

        saimaankadullako olet käynnyt? siltä ainakin kuulostaa sama juttu minulle aina oletko käynnyt ennen ja mikä pahinta koiraani ei huomioida lainkaan :/ muuta kun se pakollinen mitä pitää tehä ja pitää olla nopea että kerkee kysyä etät mitä lääke on ja miten sitä nyt annettiin.varmasti osaavat lääkärit mutta mutta....ei tyytyväinen saamaani palveluun lainkaan.


      • Anonyymi
        korani kirjoitti:

        piikitettiin kunei löytänyt vikaa.Sanottiin vaan että tekee kuolemaa ja viikko sitten nukutettiin.Ei kuolintodistusta ei mitään..nyt kuolen tähän suruun ja oksenteluun.Koirani vain yks kaks tuupertu ja takajalat petti.10v ja lappis.niin vein asemalle ja nesteytti ja sano että kuolee,että nopeutetaan sitä.Tää on kauheeta ...tuska ja itkua kun sydän revittäis ja kurkkua kuristais.koirani tulee uurnassa sitten,kai soittaavat kun uurna on siellä.en pysty meneen ulos, kun koirani oli mukana aina ja jokapaikassa.siitähän on vaan hyviä muistoja eläimestähän ei muuta voi ollakkaan.MUTTA silti sisukseni revitäää riekaleiksi.LÄK.LISENSSI.hoiti ja enemmän oli huolissaan 100% taksasta..sunnuntai kun oli.

        Itselläni oli aikoinaan myös labradorinnoutaja-narttu. Olimme kävelyllä ja kotimatkalla ihmettelin, miksi se ei juokse tapansa mukaan innokkaana edelläni. Katsoin taakseni; koirani käveli, mutta turkissa oli kaatumisen jälkeen roskia. Tietenkin kauhistuin. Pääsimme kotiin ja vein koiran suihkutiloihin. Heti koirani takajalat pettivät ja tajusin, että se oli halvaantunut.

        Oli Loppiainen eli pyhäpäivä. Soitin päivystävälle eläinlääkärille toisesta paikkakunnasta. Kun eläinlääkäri tuli kotiini, hänkin heti näki, että kyseessä oli selvä halvaustapaus ja kertoi antavansa sen viimeisen piikin. Itsekin olin tajunnut heti halvauksen jälkeen, että koiralleni pitää antaa nyt se viimeinen piikki, sillä halvaantuvaa labbistani en jaksa jatkuvasti nostella ja koiralleni on parempi päästä pois kuin kitua. Se oli elämäni karmein Loppiaispyhä. Kiitokset vieläkin rakkaalle koiralleni, sillä sinua en unohda koskaan ja kiitokset ko. eläinlääkärille. Ei sekään työ ole helppoa.


    • erämies

      Veimme koiramme päivystykseen 10 01 2009
      Turvonneen oikean takajalan tassun vuoksi
      tarkasteli ylimielisesti tassun antoi muutaman
      antipiootin rahasti >Olikiire puhelimeen.
      Koiramme kuoli 19 01 2009 Eräs toinen eläin
      lääkäri yritti 14 01 2009 päivästä elvyttää
      19 01 2009 päätyen eutanasiaan.Oman kuntani
      eläinlääkäriä kehoittaisin vaihtamaan ammattia
      ja siirtymään kotikaupunkiinsa < Tornioon

    • Kissanpentuni!

      Minulla on akuuttinen ongelma! Kissan pentuni takajalat eivät enää kanna, aamulla kun heräsin se vapisi ja takajat niinkun eivät kanatneet kissa! Mikä apuksi?

    • ja laita vastuuseen!

      Eläinlääkärit käyttäytyvät vastuuttomasti ja häikäilemättömästi, koska "tietävät", että ihmiset eivät valita heistä. No... poistetaan heiltä se luulo...


      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8227196

    • hau

      Pakko vastata vaikka viestistäsi on aikaa. Mielenkiinnosta kysyisin että kävitkö tosiaan lahden eläinlääkäriasemalla, siis jalkarannassa? Itse käytin ko. paikassa kahta koiraani siellä vuosia ja liki sadan kilometrin matkasta. Itse olin tyytyväinen paikkaan ja erityisesti paikan silloiseen sydän spesialistiin vaikka koirieni käynnit siellä eivät sydänsairauteen liittyneetkään. Parilla muullakin lääkärillä siellä joskus käytiin ja olivat ihan ok. Kukahan lääkäri on tapauksessasi ollut kyseessä? Nytkin etsin tietoa että mahtaisko silloinen "koirieni omalääkäri" olla vielä siellä töissä, lähtisin käyttämään koiraani siellä täältä vielä pidemmältä. Saimaankadun eläinlääkäriasemasta olen kuullut ainoastaan huonoa palautetta koirien omistajilta, rahastusmeininki ja kohtelu todella huonoa ja epäystävällistä :(

      • -moi-

        Itsellä taasen juuri päinvastaiset kokemukset. Enää en jalallani astu Lahden Eläinlääkäriasemalle Jalkarannassa, niin huonoa palvelua sielä olen saanut. Toisin kuin Päijät-Hämeen Eläinlääkäriasema Saimaankadulla, jossa aina niin ystävälliset ja ymmärtäväiset hoitajat ja lääkärit. Ja tänne jälkimmäiseen olen taas menossa, tällä kertaa kissojen kanssa.


      • jeaude
        -moi- kirjoitti:

        Itsellä taasen juuri päinvastaiset kokemukset. Enää en jalallani astu Lahden Eläinlääkäriasemalle Jalkarannassa, niin huonoa palvelua sielä olen saanut. Toisin kuin Päijät-Hämeen Eläinlääkäriasema Saimaankadulla, jossa aina niin ystävälliset ja ymmärtäväiset hoitajat ja lääkärit. Ja tänne jälkimmäiseen olen taas menossa, tällä kertaa kissojen kanssa.

        Missä klinikalla se Pärnänen on duunissa.
        Onko se ok mesta, tahtoisin viedä pärnäselle silmätarkkiin rekkuja.


    • tanja.R

      mulla kävi niin että vein 4kk rotikan asemalla koska sillä oli hermosto-oireita,oksentelua ja ripulia..olin juuri saanut koiran haettua pari pvää ennen eläinrääkkääjiltä pois...
      no mutta asiaan:lääkäri tutki,rauhotti ja taas tutki..otti penikkatauti testin ja ilmoitti ettei koiralla sitä ole tai ei ole varma????Lääkäri määräsi antibioottia hermosto-oireisiin ja b-vitamiinia lievään anemiaan.Antoi ajan seuraavalle vkolle sitten ja pyysi ilmoittamaan jos jotain oireita tulee lisää ja antoi 150e laskun.
      En enään 3 pvän jälkeen pystynyt kattomaan koiran kärsimyksiä vaa vein koiran Nummisiin toiselle eläinlääkärille joka totesi että koira oli sairastanut penikka taudin jonka takia koiralla oli hermosto-oireita ja vettä keuhkoissa eikä parannuskeinoa..joten jouduin lopettamaan koiran kärsimykset...Niin että maksoin 150e siitä että sain väärää tietoa ja koira jatkoi kärsimyksiä!!!
      Onko tämä jotain rahastusta vai mitä????!!!!

    • pettynyt asiakas

      Joo elikkä käytettiin meidän koiraa siellä,se oli silmin nähden todella huonossa kunnossa.olin ennen eläinlääkärillä käyntiä soittanut moneen otteeseen päivystävälle mutta kukaan ei noteerannut avun pyyntöjä.sitten kun käytettiin hauva lekurilla ne rauhotti sen siellä ja otti verikokeet joista ei selvinnyt mitään,määräsivät antibiootin mut ei tehonnut,käynnistä laskuttivat 150e eikä ne kuitenkaan kertonut mikä koiralla mahto olla.Noh ne laitto koiran rauhotettuna kotiin,joka on myös väärin,sillä kannettiin sitä pitkin kaupunkia ja roudattiin bussissa kun ei oo omaa autoa.Katottiin koiran voinnin huonontumista ja päätettiin viedä mäntsälään eläinlääkäriin manniselle,eläinlääkäri tiesi heti mikä koiralla on ja sanoi ettei oo toivoa,toisin kuin eläinlääkäri asemalla ne pyys käymään viikonpäästä uudestaan.En suosittele lahden ell asemaa,tuntui vaan rahastukselta ja itsellä kamala olo kun elätteli turhaan toivoa.arvostan lääkäreitä jotka sanovat suoraan mikä elukkaa vaivaa,eivätkä mieti tili pussia ja omaa napaa.

      • buudas

        Lahden ell asemalta en ole muita palveluja käyttänyt kuin virallisia silmä- ja polvitarkkeja ja jatkossa kuuntelutan sydämet Lambergilla.
        Muuten koirat hoituu omalla kunnan lekurilla tai vaihtoehtoisesti naapurikaupungin isommilla klinikoilla.


      • JonnaJ
        buudas kirjoitti:

        Lahden ell asemalta en ole muita palveluja käyttänyt kuin virallisia silmä- ja polvitarkkeja ja jatkossa kuuntelutan sydämet Lambergilla.
        Muuten koirat hoituu omalla kunnan lekurilla tai vaihtoehtoisesti naapurikaupungin isommilla klinikoilla.

        Päijät-Hämeen eläinlääkäriasemalle Saimaankadulle en mene ellei ole ihan pakko ja siltikään sieltä ei saa apua. Työntekijät lääkäreistä hoitajiin ovat välinpitämättömiä ja töykeitä. En antaisi edes rokottaa siellä lemmikkiäni. Lahden eläinlääkäriasemalla minut ja lemmikkini otetaan aina tosissaan ja koskaan en ole joutunut lähtemään ilman hoitoa ja tarkkoja ohjeita. Saimaankadun puoskareita ei voi suositella kellekään, joka eläimestään välittää.


    • lemmikki jo yli 10 v

      Olen käynyt aikaisemmin Salpakankaan eläinklinikalla sen edullisuuden vuoksi, mutta nyt kävin Eläinklinikka Colibrissa joutjärven lähellä: palvelussa oli eroa kuin yöllä ja päivällä! Salpakankaalla ei ole ikinä otettu verikokeita ennen nukusta, Colibrissa otettiin ja onneksi niin tehtiin! Hinta oli moninkertainen, mutta eläimen kohtelu hyvää ja henkilökunta ystävällistä. Jos käy Salpakankaalla kannattaa pyytää ottamaan verikokeet ja muut testit lemmikistä ainakin kerran vuodessa. Salpakankaalla on saattanut toiminta muuttua sitten viime käynnin, mutta paljon ystävällisempää sekä lemmikille että omistajlle oli Colibrissa. Uskallan suositella hinnasta huolimatta, jos haluaa hyvää ja perusteellista hoitoa lemmikille!

    • Päijät-hämeen ELA

      Itse kävin leikkauttamassa naaraskissani ja palvelu oli mielestäni oikein mainiota.
      Kissa rauhoitettiin ja sanoivat että reilun tunnin päästä saa tulla hakemaan, jos tahtoo niin muutaman tunnin voi kissa sielläkin heräillä. Sain "hyvästellä" kissan ennen leikkausta omassa rauhassa.

      Hyvä hinta/laatu suhde. Ei pahaa sanottavaa :)

    • Turre Boy

      Huomatkaa, että Lahden Eläinlääkäriasema ja Päijät-Hämeen Eläinlääkäriasema ovat eri paikkoja!!!

    • koira vailla hoitoa

      Onko kellään päivitettyä tietoa? Onko tilanne muuttunut vai vieläkö nuo kaksi ovat huonoja? Joku paikka nykyään parempi kuin aiemmin?

      Onko Salpakankaalla siis ainoa ongelma tuo huono palvelu? Osaavatko muuten asiansa?

    • Huono kokemus

      Hei! Olen menettänyt kaksi eläintä tänä vuonna P-H Eläinlääkäriaseman käynnin jälkeen. Yksi kuoli kahden päivän lääkärin jälkeen, vaik ei ollut puhettakaan että eläin kuolee, määrättiin lääkkeet mut kun kolmen päivän jälkeen ilmoitin eläimen kuolemasta niin lääkäri sanoin että epäili sen. Toinen kuoli myös muutaman päivän lääkärin vast .oton jälkeen vaiikka sielläkin oli antibiotin kuri. Osataanko anta eläimille oikeat annokaet vai onks joku muu vika? Kun kävin viimeisen eläimen kanssa joka oli edellisena päivänä ihan ok ja seuraavana päivänä jo aika hekossa kunnossa, lääkäri rupesi mua pakottamaan lopettamman lemmikkini. Sanoin että kyllä haluan sen mahdollisesti hoittaa joka tapauksessa mut se rupese pakottamaan mua oikein että " jos et suostu niin mene pois muualle klinikalle." Eli siis joko suostu lopettamaan tai pois. Musta se on aika outo asenne. Menin kyllä pois.

    • Univet lahti on pop.

      Lahden eläinlääkäriasema, nykyinen univet on kyllä osaamis ja välittämis tasoltaan ensiluokkaa.

      Muutama ammattitaitoinen, mutta vähän huonompi käytöksinen eläinlääkäri sieltä löytyy, mutta jokainen siellä hoitaa eläimen kunnolla.

      Suosittelen!!

    • Tänään kävin hakemassa lääkkeen astmaselle kissalleni. Viimeksi hain lääkkeen joskus kesällä. Tänään koin yllätyksen, kun en ollutkaan tilannut lääkettä vuorokausi ennen, jouduin maksamaan tuplasti lääkkeenluovutusmaksun eli 10,30 e x 2. Kyse on siis Lahden Eläinlääkäriasemasta eli Vethaus eli joku uusi nimi. Ollaan kissan kanssa oltu tämän eläinlääkäriaseman asiakkaana alkukesästä asti. Kohtuullista olisi ollut, että asiakkaille ilmoitetaan lääkkeiden luovutuksesta ja reseptien uusinnasta tehdyistä muutoksista esim. kirjeellä, jonka nyt tänään sain ensikertaa käteeni.

      Saamani lääkkeen hinta oli pienempi kuin nämä kaikki ylimääräiset kulut. Näiden lisäksi vielä veloitettiin tuo 10,30 e reseptin soittamisesta apteekkiin... Lääke tuli maksamaan yhteensä 56,60 e... uskomatonta rahastusta... Kiitos ja hyvästi...

    • Univet Lahti

      Seppo Lamberg, erittäin asiantunteva ja osaava eläinlääkäri erikoistunut sydänsairauksiin! Siellä jatketaan käymistä näiden asioiden tiimoilta, muuten sitten vaihdetaankin lääkäriä. Hoitajat ovat osaavia ja aina iloisia, mutta lääkäreiden toiminnasta en sano mitään. Koirani kävi siellä leikkauksessa maanantaina. Keskiviikkona haava oli tulehtunut, perjantaiksi saimme uuden ajan. Tuolloin vaihdettiin antibiootit ja laitettiin dreeniputket. Lauantaina toinen haava oli tulehtunut ja auennut lähes kokonaan. Päivystyksessä eläinlääkäri ihmetteli kovasti miten dreeniputket oli laitettu ja minkä kokoiset... Ei muutakun haava taas auki, dreeniputket vaihtoon ja siinä samalla käynnillä selvisi, että antibiootteja oli määrätty puolet tarvittavasta päiväannoksesta. Onneksi mentiin päivystykseen ja saatiin sieltä osaava lääkäri korjaamaan haava ja ennenkaikkea määräämään antibiootteja oikea määrä.

      Itse kun aina luulin, että yksityiseltä saa kunnon hoitoa ja kunnalliselta sekundaa... Tämä mielikuva on todistettu vääräksi.

    • pöyristynyt

      En voi kenellekkään suositella Lahden kunnalliseläinlääkäriä. Lääkäri oli tunnin myöhässä aikataulusta ja kun viimein suvaitsi ottaa minut ja koirani vastaan hän käyttäytyi hyvin epäasiallisesti meitä molempia kohtaan eikä huomioinnut koiraani lainkaan. Ihmettelen miten sellaisella lääkärillä riittää töitä joka ei osaa kohdella asiakkaitaan kunnioittavasti. Hän pahoitti mieleni pahasti ja lasku oli törkeän suuri. Ensi kerralla olen viisas ja valitsen toisen eläinlääkärin koiralleni.

    • Lawrence95

      Olen käynyt Salpakankaan Eläinklinikalla usean koirani kanssa jo 90-luvun alkupuolelta lähtien ja olen saanut niin hyvää palvelua, että käyn jatkossakin asuin missä tahansa. Ja jos joku väittää, ettei kukaan puhu hyvää kyseisestä eläinlääkäriasemasta, niin on todella väärässä. Ainakin eläinlääkäri Risto Valjento, jolle aina varaan ajan, on alansa huippuja ja on varmasti pitänyt koirani hengissä silloin kun se on tuntunut mahdottomalta. Ajan on saanut aina, kun on ollut hätä ja palvelu on ollut niin ystävällistä, että jatkan lääkärin kehumista kaikille tutuilleni.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe