Tää oli ongelmana esikoisenkin kanssa.
On vissiin ihan yleistä että nesteet vähän väkevöityy raskauden aikana mutta mun jalka hiki tekee jotain potenssiin miljoona haju pommeja.
Mikä avuksi ja noita jalka dödöjäkin on niin miljoonia eikä edes tiedä mikä niistä oikeesti toimii. Laventelin hajua en voi sietää noin muutenkaan saatika raskaana ja oon huomannu et lähes poikkeuksetta niissä on sitä.
Auttakee.
Haisevat jalat
3
789
Vastaukset
- Sone
Käy jalkahoidossa! :) Jalkahoitaja tutkii kunnolla sinun jalat ja suosittelee sopivat tuotteet mitkä käy sinulle ja raskauden aikana. Tässä nyt kuitenkin jotain vinkkejä:
Jos jalat ei kuivu kauheesti niin jalkakylvyt vois rauhoittaa vähän hikoilua ja rentouttaakin. Jalkakylpy sais olla hikoileville jaloille tarkoitettua. Kuivaa kunnolla jalat ja varsinkin varpaanvälit. Kevyt jalkavoide hikoileville jaloille tarkoitettu jalkavoide siihen päälle, mies vois vaikka hieroa ;) Aamulla jalkadödöä ja hengittävät sukat ja jos käy töissä kantsii vaihtaa kenkiä päivänmittaan. Jalkakuorinta on kans aika kiva lisä sillontällön, tai raspi. Mut raspata ei saa liian usein, alkaa kovettumat vaan kasvaa nopeemmin.
Tarkista hyvin varpaanvälit, ettei haudu tai ole jalkasientä, se alkaa haisee kyl nopeesti.- Sone
Osaa kirjoittaa taas...
- meppe
Sone kirjoitti:
Osaa kirjoittaa taas...
vastauksesta.
Kiva kun jaksoit kirjottaa pitemmälti.
Nyt on varmaan nuo kylvyt alotettava kun ei tuo maha vielä ole niin paljoa tiellä.
Luulen kumminkin että ihan aineenvaihdunnasta ja raskaudesta moinen haju. Samoja kenkiä tosiaan käytän mutta kesällä tykkään kulkea paljon ilman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321