dominat/hki

Nimetön

hei
olen keskisuomesta ja tulossa parin viikon kuluttua helsinkiin.
tarkoitukseni on mennä jollekin dominalle.
kokemuksia on luanasta ja jadesta/tre
ketä voitte hesasta suositella te jottka olette käyneet.
eniten kiinnostaa
diana Ball
sodomya
nicole
kaikki vaikuttavat puh ihan ok neidoilta.
kaikki tieto otetaan ilolla vastaan.
ja toki jos teillö on tiedossa joku muu hyvä hki domina , niin viestejä vaan
t: maan matonen

8

6420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pvcpoju

Helsingissä paras oli Tara, mutta hän on lopettanut. Suosittelen Nicolea, oli oikein ihana kokemus. Sodomya kokeilin, mutta ehkä minulle liian raju, softia kun etsiskelin.

• --xxx

miten tarkoitit, liian raju? eikö pysynyt sovitussa, vai tekikö jotain muuta omasta päästään?

• pvcpoju
        --xxx kirjoitti:

miten tarkoitit, liian raju? eikö pysynyt sovitussa, vai tekikö jotain muuta omasta päästään?

Siis minun tyyliini liian raju. Ei mitään omasta päästään, mutta varmasti parempi ei niin softissa. Kaikinpuolin muuten OK:

• wxwx
        pvcpoju kirjoitti:

Siis minun tyyliini liian raju. Ei mitään omasta päästään, mutta varmasti parempi ei niin softissa. Kaikinpuolin muuten OK:

Nicole-pehmo.
        Sodomialle pitää antaa vallat ja heittäytyä
        mukaan.
        Diana on uskomaton, mahtava ammattitaito, osaa lukea rivien välistä.
        Nicole ei ollut minulle tarpeeksi raju.
        Sodomia ja Diana osaavat testata rajoja, ovat
        tarpeeksi kovia.

• vain
        wxwx kirjoitti:

Nicole-pehmo.
        Sodomialle pitää antaa vallat ja heittäytyä
        mukaan.
        Diana on uskomaton, mahtava ammattitaito, osaa lukea rivien välistä.
        Nicole ei ollut minulle tarpeeksi raju.
        Sodomia ja Diana osaavat testata rajoja, ovat
        tarpeeksi kovia.

mikä ois saappaan nuolijan paikka.nyt suosituksia

• pvcpoju kirjoitti:

Siis ei kai sitä sillä mielellä lähetä että Dominan pitää olla juuri kuten sinä haluat.

Eli: piiskaa vähän ylempää, ei ihan niin kovaa..
        Pari kevyttä läpäystä pakaroille kiitos...

Eikö siinä lähdetä kokeilemaan omia rajojaan, ja anneta Dominan tehdä mistä hän nauttii, tietenkin etukäteen sovitut rajat, miten paljon kipua suunnilleen ym.

Muutenhan minä ainakin nautin siitä jos Domina näyttää nauttivan siitä kun saa tehdä mitä huvittaa.

Toki kylmän tunteettoman tuntuinen piiskaus ei ole kivaa.
        Siinä minäkin olen soft, että en pidä oikeasti pahoista julmista ihmisistä, jotka nautti oikeasta pahuudesta.

Nautinnollista Dominoimisesta tekee, kun näkee miten piiskaaja nauttii katsellessaan toisen kärsimistä..

Kyse on kuitenkin leikistä, pitäähän sitä kestää aika paljon jos haluaa alistua toiselle joka haluaa nauttia alistamisesta.

Sitä kun ei vaan tiedä, onko Domina aina oikeasti mukana leikissä...

Epäilen näiden maksullisten motivaatiota joka sessiolla.
        Vaikka ei kai tuota homma tekisi jos siitä ei yhtään nauttisi.

Siksi jaksankin etsiä sellaista oikeaa naista joka ei leiki Dominaleikkejä rahasta vaan rakkaudesta aiheeseen.

• Kymiläinen myös
        masoki_69.m kirjoitti:

Siis ei kai sitä sillä mielellä lähetä että Dominan pitää olla juuri kuten sinä haluat.

Eli: piiskaa vähän ylempää, ei ihan niin kovaa..
        Pari kevyttä läpäystä pakaroille kiitos...

Eikö siinä lähdetä kokeilemaan omia rajojaan, ja anneta Dominan tehdä mistä hän nauttii, tietenkin etukäteen sovitut rajat, miten paljon kipua suunnilleen ym.

Muutenhan minä ainakin nautin siitä jos Domina näyttää nauttivan siitä kun saa tehdä mitä huvittaa.

Toki kylmän tunteettoman tuntuinen piiskaus ei ole kivaa.
        Siinä minäkin olen soft, että en pidä oikeasti pahoista julmista ihmisistä, jotka nautti oikeasta pahuudesta.

Nautinnollista Dominoimisesta tekee, kun näkee miten piiskaaja nauttii katsellessaan toisen kärsimistä..

Kyse on kuitenkin leikistä, pitäähän sitä kestää aika paljon jos haluaa alistua toiselle joka haluaa nauttia alistamisesta.

Sitä kun ei vaan tiedä, onko Domina aina oikeasti mukana leikissä...

Epäilen näiden maksullisten motivaatiota joka sessiolla.
        Vaikka ei kai tuota homma tekisi jos siitä ei yhtään nauttisi.

Siksi jaksankin etsiä sellaista oikeaa naista joka ei leiki Dominaleikkejä rahasta vaan rakkaudesta aiheeseen.

Onkohan dominalla kävijöitä, jotka tietäisivät tekevätkö he facesittingkiä & ballbustingia.Nyt tarkoitan enemmänkin palleille läimäyttelyä & naamalla istumista. Pissa Muut vastaavat ei KIITOS! Piiskasta en osaa sanoa, kun ei kokemusta!
        Minkä hintaisia nämä ovat?

• luihumies

dianassa on se hyvä puoli jos tykkää fyysisesti vahvasta naisesta että hän pystyy selättämään ja riepottelemaan tavallisia miehiä miten haluaa. Yritin tosissani panna vastaan niin voin sanoa että olin täysin hänen armoillaan. Painan itse 115kg ja hän nosti minut ensin ilmaan heitti lattialle istui päälleni lukitsi käteni alleen ja leikki penikselläni ja tyhjensi pussini.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3800
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      183
      3038
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2946
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2431
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2230
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1870
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1437
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1388
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1352
    Aihe